Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 20
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Persoonakortti  (Luettu 138653 kertaa)
0 jäsentä ja 17 vierasta katselee tätä aihetta.
twin peak
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #60 : 27.06.2006 10:34:47 »

laskin persoonakorttini numeroksi 5. Onkohan täällä tietäjää joka voisi kertoa tuohon kuuluvia piirteitä? tai että onko jotain opittavaa sen mukaan.
tallennettu

valkoinen solaarinen peili
taria
Kanta-astroilija

Valoa ja rakkautta elämään.. ja haleja höpöset ;)

Profiili
« Vastaus #61 : 27.06.2006 11:05:47 »

twin peak.. sun oppisi on itsesi etsiminen.. oman sisäisen äänen kuunteleminen.. olla avoin ja ennakkoluuton..  Smiley

smitten  smitten  smitten
tallennettu

Aurinko Kaksoset
Nouseva Kauris

Punainen Galaktinen Taivaanvaeltaja
(http://www.myspacedev.com/img/dividers/divider14.gif)
twin peak
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #62 : 27.06.2006 13:40:13 »

Kiitos Taria! oli napakymmpi  smitten

cool..  Cool
tallennettu

valkoinen solaarinen peili
valo76
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #63 : 27.06.2006 15:01:07 »

Täällä yksi persoonaltaan, että sielultaan HALLITSIJATAR nro.3 ilmoittautuu..  Kiss

Ymmärtääkseni luovuuden ja taiteen kortteja.. pitäisi paikkansa

tallennettu

aurinko oinas kuu oinas nouseva leijona venus kalat
kooky
Vieras
« Vastaus #64 : 27.06.2006 16:25:02 »

Lainaus
hei Maiju...laitoin yksityisenä sen syntymäajan, ilmoittelen tässä sen tapauksen varalta ettet huomannut tarkistaa yksityisviestilaatikkoasi. Ilmoittele sitten kun ehdit olenko  crazy2 vai en. kiitokset... Smiley

Niinkuin taisimme todeta narri olet Smiley. Ainakin minun logiikkani mukaan, heh Cheesy.

Tämä jäi huomaamatta silloin. Eli kyllä tuo narri mulle parhaiten sopii mitä olen siitä lukenut. crazy2 Cheesy

mutta, mikä on tuo sielunkortti ja miten se lasketaan? joku täällä puhui sellaisesta. käsittääkseni tämä syntymäajan numerot yhteenlaskettuna ja oli se persoonakortti.
tallennettu
taria
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #65 : 27.06.2006 16:52:08 »

Sign?.. kun pk on 22 eli narri.. niin sk on 4 eli hallitsija.. mulla on samat  Wink.. ei hassummat kortit..  Smiley

tallennettu

Aurinko Kaksoset
Nouseva Kauris

kooky
Vieras
« Vastaus #66 : 27.06.2006 21:39:49 »

smitten

Narrin symboliikkaa olen tämän ketjun innoittamana lukenut ja se on oikein jännän kuuloista, tai sellaista mistä pidän Cheesy Hassua että sielunkortti on sitten Hallitsija...jossainhan sanottiin että hovissa vain narrilla oli oikeus sanoa kuninkaalle sellaisia asioita mistä muilla olisi mennyt kaula katki. Eli nämä ovat sitten yhteydessä toisiinsa, pelle, jolla on kuninkaan sielu...

Taroteista pitää kyllä lukea enemmänkin, hyvin kiehtovia kun niissä yhdistyy ikiaikaiset viisaudet sekä kuvakieli yhteen.

jossain tuolla enkunkielisillä sivuilla sanottiin, että narri kuvaa hetkeä joka on juuri ennen kun jumala suorittaa luomistyötä, tyhjyys, aikomus juuri ennen hyppyä tuntemattomaan...siinä oli vertaus taiteilijasta jolla on edessään tyhjä taulu juuri ennen ensimmäistä siveltimenvetoa...jokainen sisältö, siveltimen veto on tavallaan rajoittamista, epätäydellisyyttä ja rajaa tyhjyyden johonkin muotoon ja sanomaan joka on jo jotain, ja tavallan on siten "virhe". hetkellä jolloin pianisti istuu pianon ääreen, juuri ennen kuin hän asettaa sormensa koskettimille hänellä on hallussaan rajaton ilmaisun potentiaali, kunnes ensimmäinen nuotti rajaa sen juuri tietyksi sävelmäksi....

tyhjyyden ylistys Cheesy

hassua että numerologia elämänopetus numeroni on myös 4 ja "mestariluku" 22...eli sama kuin tässä tarotissa, vaikka muistaakseni se tuli nimen kirjaimista ellen väärin muista...? hmm...vai oliko se tämä sama synt.aika juttu sitten...hmm.
« Viimeksi muokattu: 27.06.2006 21:41:50 kirjoittanut sign? » tallennettu
taria
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #67 : 28.06.2006 13:46:04 »

Sign.. mä olen oivaltanut tuon tyhjän taulun niin, että uusien energioitten myötä meidän täytyy luoda jatkossa itse siihen tauluun mitä ikimaailmassa tahdomme.. me ollaan oman elämämme hallitsijoita..
annetaan runsauden virrata elämäämme.. kaikki, aivan kaikki on mahdollista juuri nyt, kunhan vaan katsot sen ansaitsevasi.. anna lupa, niin se toteutuu.. Smiley

tallennettu

Aurinko Kaksoset
Nouseva Kauris

kooky
Vieras
« Vastaus #68 : 28.06.2006 16:50:11 »

kiitos sanoistasi! Smiley ennen hyppyä tuntemattomaan kivistää aina vatsassa. mutta noinhan se on... Smiley
tallennettu
Mariska
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #69 : 02.07.2006 14:44:56 »

Minä tuon laskin ja tuli nro. 9 (26.07.1974). mikäs kortti se nyt sitten on ja mitä siitä osaatte kertoa? Olisi mukava tietää!!  Smiley
tallennettu

Synnyin tahtomattani, kuolen tahtomattani, antakaa minun edes elää niinkuin itse tahdon.
Jinx
Vieras
« Vastaus #70 : 03.07.2006 17:36:37 »

Heippa Mariska!
Numeron 9 Kortti on Erakko Smiley
Tässä vähän tulkintaa...  Smiley

Erakko

On aika keskittyä olennaiseen ja vetäytyä pohtimaan asioita kaikessa rauhassa. Erakko etsii viisautta, sisäistä valoa ja totuutta ja tietää että niiden löytäminen vaatii sekä aikaa että kärsivällisyyttä. Suo itsellesi aikaa ja nauti yksinolosta. Keskity olennaiseen. Erakko voi myös auttaa ja opastaa muita. Yksinäisyyden ja riippumattomuuden kokemus tuo levollisuutta ja tasapainoa. Erakko yhdistää teorian käytäntöön, maksoi mitä maksoi. Epäluuloisuuteen taipuvainen henkilö, joka pohtii pitkään päätöksiään mutta joka sitouduttuaan on luotettava.

tallennettu
Mariska
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #71 : 03.07.2006 18:09:22 »

Kiitos Jinx! Cool

Että erakko, no se osui oikeaan,  Smiley mä meinaan olen luonteeltani erakko, ainakin melkein. Useinmiten viihdyn parhaiten yksikseni ja nautiskelen siitä.   coolsmiley Olen myös aika epäluuloinen, saataa tietysti johtua siitä että jotenkin näen toisten "tarkoitsperät" ja myös huonot kokemukseni ihmisitä saattavat siihen vaikuttaa.  Huh

Mitähän muuut noista korteista vooi nähdä?  :Smiley
tallennettu

Synnyin tahtomattani, kuolen tahtomattani, antakaa minun edes elää niinkuin itse tahdon.
Daniella
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #72 : 04.07.2006 14:05:21 »

Hei
Kertoisiko joku myös minulle persoona- ja sielukorttieni numerot ja mitä ne merkitsevät?  Smiley
Syntymäaikani siis 11.9.1979.

smitten
tallennettu
Jinx
Vieras
« Vastaus #73 : 04.07.2006 18:20:30 »

Hei
Kertoisiko joku myös minulle persoona- ja sielukorttieni numerot ja mitä ne merkitsevät?  Smiley
Syntymäaikani siis 11.9.1979.

smitten

(tulos 37  3+7=10) Elikkäs olet 10, ONNENPYÖRÄ!
tallennettu
Perhonen
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #74 : 12.07.2006 12:30:58 »

Laskin miehelleni persoonakortiksi 5 eli Guru.. mitäköhän tarkoittaa? Jos joku ystävällisesti valaisee  coolsmiley

Entä Halitsijatar?
tallennettu

Nousumerkki Jousimies.
Aurinko ja Venus Kaloissa, Kuu ja Merkurius Vesimiehessä, Mars Oinaassa.
Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 20
  Tulostusversio  

Siirry: