Jinx
Vieras
|
|
« Vastaus #210 : 30.10.2006 14:02:18 » |
|
Lasketaan vielä 2028 yhteen eli 12 (Hirtetty ) Pss. unohtui mainita että minäkin löysin ihan sattumalta ihanan puurasian korteilleni Noniih, hyvä tietää tuo lasku juttu, tartee kirjottaa se paperille ja pistää tonne Tarot kirjan väliin. Kiitos! Vai löysit siekin sellasen puurasian. Miusta se on aikanakin aika kätevä ja hyvä säilytys paikka korteille!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
meruska
|
|
« Vastaus #211 : 02.11.2006 14:50:51 » |
|
Mun ensi vuoden kasvukortti on 10. Ja Mun korttipakan mukaan se on kohtalo...
Jupiter: uusi alku, laajeneminen luovuus, suuri läpimurto, itsensä toteuttaminen, odottamaton onni tai sattuma
Hyvä vuosi tulossa!!! JeeJee. Onhan tässä jo paikallaan pyristelty ihan riittävästi!!
Ja tarot korteista vielä. Ne kannattaa kääriä vielä lisäksi silkkihuiviin. suojaa niiden energiat vielä paremmin.
|
|
|
tallennettu
|
Taivasta katsellen ja ihmetellen
|
|
|
Perhonen
|
|
« Vastaus #212 : 02.11.2006 15:10:50 » |
|
Ja tarot korteista vielä. Ne kannattaa kääriä vielä lisäksi silkkihuiviin. suojaa niiden energiat vielä paremmin.
Kyllä näin on
|
|
|
tallennettu
|
Nousumerkki Jousimies. Aurinko ja Venus Kaloissa, Kuu ja Merkurius Vesimiehessä, Mars Oinaassa.
|
|
|
Jinx
Vieras
|
|
« Vastaus #213 : 02.11.2006 23:15:56 » |
|
Tartee käydä ostamassa. Onko värillä väliä?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
calcio
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #214 : 04.11.2006 14:21:33 » |
|
Mulla persoonakortti on 7 eli vaunut.
En osaa tulkita, mutta veikkaan, etta vaunut tarkoittaa matkaa tai muutosta.
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko jousimiehessä - Kuu vesimiehessä - Askendantti vaakassa - Venus 4.huoneessa - Pluto conjunktiossa askendanttiin - Aurinko 3.huoneessa - Kuu 5.huoneessa - Saturnus 9.huoneessa.
|
|
|
Jinx
Vieras
|
|
« Vastaus #215 : 04.11.2006 16:04:15 » |
|
Marita Liulian Vaunut -kortin tulkinta: Vaunut (7)
Kortti symboloi henkilöä jolla on vahva itsetunto. Vahvuus paljastuu vasta vaikeuksissa. Vaunujen ajajalta vaaditaan itsekuria, sillä hän joutuu tasapainoilemaan alituisessa liikkeessä. Tasapainonhallinta vaatii jatkuvaa ponnistelua ja tarkkaavaisuutta. Muut seuraavat menoa kiinnostuneena ja ihaillen. Henkilö voi tuntea esittävänsä jonkinlaista roolia ja avautuu vain harvoille. Näyttelijän kortti. Lahjakas henkilö turhautuu helposti rutiineihin ja kaipaa jatkuvasti uusia haasteita. Ratkaistavia ongelmia saattaa olla jopa liikaa. Toisaalta: Meno voi olla näyttävää, mutta ilman suuntaa, tai siältö on kadoksissa. Tilanteet vain karkaavat käsistä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
calcio
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #216 : 05.11.2006 00:10:02 » |
|
Marita Liulian Vaunut -kortin tulkinta: Vaunut (7)
Kortti symboloi henkilöä jolla on vahva itsetunto. Vahvuus paljastuu vasta vaikeuksissa. Vaunujen ajajalta vaaditaan itsekuria, sillä hän joutuu tasapainoilemaan alituisessa liikkeessä. Tasapainonhallinta vaatii jatkuvaa ponnistelua ja tarkkaavaisuutta. Muut seuraavat menoa kiinnostuneena ja ihaillen. Henkilö voi tuntea esittävänsä jonkinlaista roolia ja avautuu vain harvoille. Näyttelijän kortti. Lahjakas henkilö turhautuu helposti rutiineihin ja kaipaa jatkuvasti uusia haasteita. Ratkaistavia ongelmia saattaa olla jopa liikaa. Toisaalta: Meno voi olla näyttävää, mutta ilman suuntaa, tai siältö on kadoksissa. Tilanteet vain karkaavat käsistä. Kiitos Jinx! Aika hyvin tuo kuvaus pätee minuun. Mielestäni olen parhaimmillani selkä seinää vasten tilanteissa ns. paineen alla. Elän välillä aika spartalaista elämää. Tunneasioissa olen välillä valitettavan sulkeutunut, ja siitä olen monesti joutunut kärsimään. No kukaan ei ole täydellinen.
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko jousimiehessä - Kuu vesimiehessä - Askendantti vaakassa - Venus 4.huoneessa - Pluto conjunktiossa askendanttiin - Aurinko 3.huoneessa - Kuu 5.huoneessa - Saturnus 9.huoneessa.
|
|
|
Jinx
Vieras
|
|
« Vastaus #217 : 05.11.2006 14:48:29 » |
|
Kiitos Jinx! Aika hyvin tuo kuvaus pätee minuun. Mielestäni olen parhaimmillani selkä seinää vasten tilanteissa ns. paineen alla. Elän välillä aika spartalaista elämää. Tunneasioissa olen välillä valitettavan sulkeutunut, ja siitä olen monesti joutunut kärsimään. No kukaan ei ole täydellinen.
Mielellänihän mie aina autan Joten ole hyvä!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Hane
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #218 : 22.12.2006 20:35:09 » |
|
Heiihj miten sen persooonallisuus kortin saa tietoon?? mula on kosmiset tarotit..vai voiko niillä kattoo??
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Jinx
Vieras
|
|
« Vastaus #219 : 22.12.2006 20:37:30 » |
|
Heiihj miten sen persooonallisuus kortin saa tietoon?? mula on kosmiset tarotit..vai voiko niillä kattoo??
Kaipa niillä voi. Niihin on vaan muistaakseni eri lasku tyyli. Tätä ketjua kun tuolta alku päästä selailet niin pitäisi löytyä. Toinen vaihtoehto on että kerrot syntymäajan tässä ja mie voin vaikka siulle sen kattoo omista korteista.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Jinx
Vieras
|
|
« Vastaus #220 : 22.12.2006 21:04:05 » |
|
Noniih... Ihan vaan noin kertauksen vuoksi isken tän uudestaan tänne... (Nämää on siis Marita Liulian kortteihin) Tulkintakirjassa on kaava P+P+K+K+V+V+V+V=SUMMA. Ja tätä kaavaa oon käyttäny.
* Jos summa on 1-21, löydät henkilökohtaisen korttisi niin kutsutun Ison Arkanan korteista (Iso Arkanan kortit numeroitu 0-22)
* Jos summa on 22, henkilökohtainen korttisi on poikkeus eli numero 0, Uneksija.
* Jos summa on 23 tai enemmän, laske numerot uudelleen yhteen esimerkiksi 2+3=5). (Siis jos syntymäpäiväsi on 15.6.1970, laske oma korttisi seuraavasti 1+5+0+6+1+9+7+0=29. Koska summa on enemmän kuin 23, laske tulokseksi saatu luku uudelleen yhteen eli 2+9=11. Oma korttisi on näin ollen numero 11 eli Voima.)Tässä vielä Iso Arkana korttien lista, mikä onkaan oma korttisi?!? 0 ---- Haaveilija (22) 1 ---- Taikuri 2 ---- Noita 3 ---- Hallitsijatar 4 ---- Hallitsija 5 ---- Guru 6 ---- Rakastavaiset 7 ---- Vaunut 8 ---- Oikeus 9 ---- Erakko
10 ---- Onnenpyörä 11 ---- Voima 12 ---- Hirtetty 13 ---- Kuolema 14 ---- Maltti 15 ---- Piru 16 ---- Torni 17 ---- Tähti 18 ---- Kuu 19 ---- Aurinko 20 ---- Tuomio 21 ---- MaailmaRakkaustarot on sitten persoonakorttien yhteensopivuus
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Hane
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #221 : 22.12.2006 21:30:48 » |
|
juuu se olisi tosi kiva elikäs syntymä aika olis 10.07.1989 kiitos.. ^^
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Jinx
Vieras
|
|
« Vastaus #222 : 22.12.2006 21:45:03 » |
|
juuu se olisi tosi kiva elikäs syntymä aika olis 10.07.1989 kiitos.. ^^ OIKEUS ( 8 )
Kortti kertoo oikeuden toteutumisesta ja totuuden syvällisestä ymmärtämisestä. Kyky osata arvioida asioita oikeudenmukaisesti ja kykyä päättää ja toimia arvioinnin perusteella. Hän ei menetä tasapainoaan sekavankaan tiedon keskellä. Saadaan sitä mitä on ansaittu - niin hyvässä kuin pahassakin. Seurauksista on syytä ottaa opikseen. Lahjomaton henkilö, joka pyrkii arvioimaan asioita tasapuolisesti ja kantaa vastuunsa. Pyrkimys tuoda selkeä ja ennakkoluuloton tilanteesta ja antaa tarvittaessa "armon käydä oikeudessa". Oikeus on hyvä neuvonantaja mutta kumppanina vetäytyvä ja etenkin vanhempana vaikeasti lähestyttävä. Oikeus rakastaa totuutta.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #223 : 22.12.2006 22:42:30 » |
|
Jinx, käytät siis Marita Liuilan kortteja?
Persoonakortin laskemisessa on parikin tapaa, mutta olen kummallakin tavalla 3, eli Dhyan Manikin korttien mukaan Hallitsijatar, mutta olisi kiva kuulla Liuilan tulkinta ko. kortista.
Sitten kun jaksat ja viitit.. Huomasin tuolta aikaisemmista viesteistäsi, että olet itse Onnenpyörä. Manikin mukaan olet Kohtalonpyörä ja tässä siitä;Kohtalonpyörä kuvastaa elämän kiertokulkua, sen jatkuvaa liikettä. Henkilökohtaisella tasolla usein sanotaan, että tämä on minun kohaloni, karmani -ikään kuin kaikki olisi ennalta määrätty.
Kohtalonpyörä ilmentää kuitenkin totuutta siitä, mitä tietoisemmaksi ihminen tulee, sitä paremmin hänen koko elämänsä palvelee häntä ja sitä paremmin myös ihminen itse palvelee elämää kokonaisuutena. Se muuttaa ihmisen "karman", kohtalon. Kohtalonpyörä symboloi myös sellaista onnellista sattumaa, joka antaa meille toisinaan mahdollisuuden varsin nopeastikin irrottautua kahlitsevista elämäntilanteista.
Meditaatio:
"Sinulle avautuu odottamattomia mahdollisuuksia. Valmistaudu elämänpiirisi laajentamiseen."
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Terhi35
Kohtuuastroilija
Minä ja koiruus
|