Sivuja: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 20
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Persoonakortti  (Luettu 138562 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Jinx
Vieras
« Vastaus #225 : 22.12.2006 23:06:37 »

Jinx, käytät siis Marita Liuilan kortteja?

Persoonakortin laskemisessa on parikin tapaa,
mutta olen kummallakin tavalla 3, eli
Dhyan Manikin korttien mukaan Hallitsijatar,
mutta olisi kiva kuulla Liuilan
tulkinta ko. kortista. Smiley

Sitten kun jaksat ja viitit.. Wink

Kyllä käytän Liulian kortteja.  Smiley

Tässähän tämä Hallitsijattaren tulkinta...

Hallitsijatar 3

Hallitsijatar kuvataan usein arkkityyppisenä nuorena äitihahmona luonnon keväisen runsauden keskellä. Hän on kiehtova ja arvoituksellinen, feminiininen sankari. Äitiyttä symboloiva hallitsijatar on yksi rakastetuimpia kortteja. Mytologisia hallitsijatarhahmoja ovat Afrodite, Venus ja maanviljelyksen suojelija Demeter.

Hallitsijatar antaa tunteidensa ja aistiensa johdattaa ajatteluaan. Syntyy jotain uutta. Naiseus koetaan kokovaltaisena voimana, joka on osa luontoa. Mies tutkii Hallitsijatarta itsestään tai nauttii feminiinisestä puolestaan. Hallitsijatar säteilee inhimmillistä lämpöä ja huolehtii jälkikasvustaan. Kasvua ja varakkuutta.

Asioita pohditaan liiaksi tunteiden kautta. Tunteet ajavat asioiden yli. Omistamisenhalua tai ylisuojelevuutta. Hedelmättömyyttä. Aitisuhde on tukahduttava tai tuottaa ongelmia.

Kiitos Kohtalonpyörä tulkinnasta!  smitten  Smiley
tallennettu
Jinx
Vieras
« Vastaus #226 : 22.12.2006 23:09:03 »

Katoppas mikä on mun 22.11.1971? Cheesy

Guru 5

Gurua on aiemmin kutsuttu hierofantiksi, Ylipapiksi tai Paaviksi. Gurun feminiininen pari on Noita, sillä erotuksella etä Guru esiintyy aina kuulijoiden kanssa kun taas Noita on yksin. Nykyajan maailmassa Guru välittää kuulijoilleen tietoa, uusia ajattelutapoja ja näkökulmia. Guru on kiinnostunut filosofiasta ja henkisyydestä. Innostava opettaja luo lämpimän, joskus suorastaan innostuneen ilmapiirin ympärilleen.

Guru puhuu mielummin kuin kuuntelee, ja luo karismallaan ja kapasiteetillaan ympärilleen uskollisen kuulijoiden ja seuraajien piirin. Hyvä Guru on valmis myöntämään virheensä eikä salli ajattelunsa kutistua dogmiksi.

Gurun varjona on fanaattisuus, joka näyttäytyy erityisesti kun hän kohtaa vastustusta ja epäilyä. Kriittisyyden huonoa sietokykyä, yksinäisyyttä, kapea-alaisuutta ja oikeaoppisuuden puolustamista. Joskus jopa yleisön tai yhteisön odotukset koetaan rajoittavina.
tallennettu
Pikkusisko
Vieras
« Vastaus #227 : 22.12.2006 23:19:37 »

mikäs mun on kun se on 4. hallitsija? tai siis 13.4.1976...
« Viimeksi muokattu: 22.12.2006 23:21:10 kirjoittanut Yulunga » tallennettu
Jinx
Vieras
« Vastaus #228 : 23.12.2006 14:03:31 »

mikäs mun on kun se on 4. hallitsija? tai siis 13.4.1976...

HALLITSIJA (4)

Hänen katseensa on suora, hän on tottuneempi käskemään kuin pyytämään, hänellä on sisäistä voimaa. Hän on arkkityyppinen isähahmo ja sankari. Hallitsija pitää huolta lakien, rakenteiden ja järjestyksen noudattamisessa.
Haetaan paikkaa yhteisön jäsenenä, määritellään hierarkkioita ja valtasuhteita. Nainen etsii Hallitsijaa itsestään joko kehittämällä maskuliinisia piirteitä tai ottamalla käyttöön maskuliinisia toimintatapoja. Hallitsija edustaa yhteiskuntaa, sen kulloisiakin lakeja, tapoja, rakenteita ja järjestystä. Häneen luotetaan mutta pidetään etäisyyttä. Järki dominoi, ehkä tunteen ja intuition kustannuksella. Hallitsija panee yleisön edun oman edelle, eikä arvosta itsekkyyttä. Hallitsijalla on tahdonvoimaa, tinkimättömyyttä ja rohkeutta. Hän pitää lupauksensa ja on luotettava, peräänantamaton kumppani. Suhde isään, miehiin tai maskuliinisuuteen yleensä kiehtoo. Isyys tai vastuullinen asema tuo tyydytystä ja tasapainoa elämään.
tallennettu
Terhi35
Kohtuuastroilija
**

Minä ja koiruus

Profiili WWW
« Vastaus #229 : 23.12.2006 16:07:50 »

Kiitos.. smitten
tallennettu

Elämme tässä hetkessä,
Muistelemme menneitä,
haaveilemme tulevasta!

Elämä on lahjaksi saatu!

Seikkaileppa issikkasivuillani:
http://www.issikkakamut.suntuubi.com/
sekä rajatiedon(kesken vielä):
http://www.paranormaalia.suntuubi.com/
Pikkusisko
Vieras
« Vastaus #230 : 23.12.2006 16:25:22 »

KIITOS JINX

ja hyvää joulua!

smitten
tallennettu
Jinx
Vieras
« Vastaus #231 : 23.12.2006 17:48:41 »

Kiitos.. smitten
KIITOS JINX

ja hyvää joulua!

smitten

Olkaa hyvä ja oikein hyvää joulua molemmille!!!  smitten
tallennettu
monikakson
Kanta-astroilija

Look thru' the light

Profiili
« Vastaus #232 : 25.12.2006 18:57:01 »

Hyvää joulua vielä kaikille!

Täällä pyörii aika lailla samoja persoonia vissiin, erakkoa, voimaa, hallitsijatarta, vaunut... Itse törmäsin mielenkiintoiseen tapaukseen eli entä kun persoona ja sielunkorttina on Kuolema? Kuinka se tulisi tulkita?
tallennettu

Feel the life in you and you want to live
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #233 : 25.12.2006 19:05:20 »

onnenpyörä
persoona-kortti, askendentti jousimies ja jupiter?
supistaen ykkönen,taikuri,pandoran lipas?
mielenkiintoista...
tallennettu
Totsi
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #234 : 25.12.2006 19:44:17 »

Hallitsijatar
tai
Maailma

Riippuu laskukaavasta, mutta ei ole yllättävä tulos, sillä usein juuri nämä kortit nousevat minulle pakasta.

(http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/a/a4/RWS-03-Empress.jpg)
(http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/d/db/Major_21.jpg)

tallennettu

Kultaisin kulmin Päivätär hiipivi vuorien taa,
Vaan utusilmin Uinuva Yötär jo sijahan saa... -Bögh
Totsi
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #235 : 25.12.2006 19:45:09 »

Itse törmäsin mielenkiintoiseen tapaukseen eli entä kun persoona ja sielunkorttina on Kuolema? Kuinka se tulisi tulkita?

Merkitsee mm. transformaatiota.

http://www.holistic.com/holistic/learning.nsf/0/dc9696412bfb6b60872569fa00453eb5?OpenDocument
tallennettu

Totsi
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #236 : 25.12.2006 19:51:37 »

onnenpyörä
persoona-kortti, askendentti jousimies ja jupiter?
supistaen ykkönen,taikuri,pandoran lipas?
mielenkiintoista...

Numero 10. Planeetat tanssivat radallaan auringon toimiessa koreografina. Se ei koskaan pysähdy ja se muuttuu alati. Se piirtää myös itsen rajat. Onni, kohtalo, syklit, spiraali. Kuulostaapa tosiaan Jousimieheltä ja Jupiterilta!
tallennettu

aviomies
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #237 : 26.12.2006 16:00:31 »

Mitäs tarotkortit mulle meinaa kun numeroni on 6? jos nyt oikein osasin laskea... (2.11.1973) Smiley
Kiitos jo näin etukäteen! smitten
tallennettu
Jinx
Vieras
« Vastaus #238 : 26.12.2006 16:07:17 »

Hyvää joulua vielä kaikille!

Täällä pyörii aika lailla samoja persoonia vissiin, erakkoa, voimaa, hallitsijatarta, vaunut... Itse törmäsin mielenkiintoiseen tapaukseen eli entä kun persoona ja sielunkorttina on Kuolema? Kuinka se tulisi tulkita?

Kuolema (13)

Kuoleman symbolisoimaa muutosta ei vältä kukaan. Tässä suhteessa Kuolema on tasapuolinen ja tasa-arvoinen. Kuolema henkilöhahmona on taipuvainen mustavalkoisuuteen ja dramaattisuuteen. Aika ajoin hän "luo nahkansa uudelleen", jolloin jopa hänen ulkonäkönsä ja tapansa saattavat muuttua täysin.
tallennettu
Jinx
Vieras
« Vastaus #239 : 26.12.2006 16:11:39 »

Mitäs tarotkortit mulle meinaa kun numeroni on 6? jos nyt oikein osasin laskea... (2.11.1973) Smiley
Kiitos jo näin etukäteen! smitten

RAKASTAVAISET 6

Rakastavaiset kuvaa henkilöä, joka tekee asioita vain täydestä sydämestään. Rakastavaisten parisuhteet ovat joko erittäin kestäviä tai antavat odottaa itseään pitkään. Syvät tunteet, sitoutuminen, sopusointu ja kauneus ovat olennaisia elämässä. Niistä ei myöskään luovuta helpolla. Rakstavaiset harkitsevat valintojaan perusteellisesti - joskus liiankin pitkään.
Rakastavaisten ongelmana onkin joskus kyvyttömyys ja epäröinti valinnoissa.
Jahkailun seurauksena mahdollisuudet hiipuvat.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 20
  Tulostusversio  

Siirry: