Jinx
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #240 : 06.01.2007 22:48:25 » |
|
Tulipahan juuri mieleen että tämän vuoden kasvukortti on numero 13 eli KUOLEMA! Muutoksia siis tiedossa..
Millainen kasvukortti teille on tiedossa tänä vuonna?
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko - Kaksoset Asc - Kauris Kuu - Vaaka Merkurius - Rapu Venus - Leijona Mars - Kauris
|
|
|
IN
Vieras
|
|
« Vastaus #241 : 06.01.2007 23:00:09 » |
|
Tänä vuonna käsittääkseni tämä 5 (2+3). Viime vuosi oli 22. Guru 5
Gurua on aiemmin kutsuttu hierofantiksi, Ylipapiksi tai Paaviksi. Gurun feminiininen pari on Noita, sillä erotuksella etä Guru esiintyy aina kuulijoiden kanssa kun taas Noita on yksin. Nykyajan maailmassa Guru välittää kuulijoilleen tietoa, uusia ajattelutapoja ja näkökulmia. Guru on kiinnostunut filosofiasta ja henkisyydestä. Innostava opettaja luo lämpimän, joskus suorastaan innostuneen ilmapiirin ympärilleen.
Guru puhuu mielummin kuin kuuntelee, ja luo karismallaan ja kapasiteetillaan ympärilleen uskollisen kuulijoiden ja seuraajien piirin. Hyvä Guru on valmis myöntämään virheensä eikä salli ajattelunsa kutistua dogmiksi.
Gurun varjona on fanaattisuus, joka näyttäytyy erityisesti kun hän kohtaa vastustusta ja epäilyä. Kriittisyyden huonoa sietokykyä, yksinäisyyttä, kapea-alaisuutta ja oikeaoppisuuden puolustamista. Joskus jopa yleisön tai yhteisön odotukset koetaan rajoittavina.
Joo, joo...varmaankin tullee pitämään paikkaansa...Meinaan aloitella vähän uudenlaisia juttuja, ja tämä 5. kävisi siihen kuin nyrkki silmään
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Jinx
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #242 : 06.01.2007 23:03:48 » |
|
Eiks se kasvukortti laskettu pv + kk + tarkasteltava vuosi = kasvukortti Esim 16+06+2007=2029 niin että laskettiinko se loppusumma esim. 2029 2+0+2+9=13 vai mites se laskukaava nyt menikää?
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko - Kaksoset Asc - Kauris Kuu - Vaaka Merkurius - Rapu Venus - Leijona Mars - Kauris
|
|
|
taiska
|
|
« Vastaus #243 : 06.01.2007 23:11:34 » |
|
Eiks se kasvukortti laskettu pv + kk + tarkasteltava vuosi = kasvukortti Esim 16+06+2007=2029 niin että laskettiinko se loppusumma esim. 2029 2+0+2+9=13 vai mites se laskukaava nyt menikää? Kyllä se noin menee Jinx ! Minulla on kasvukortti tulevalle vuodelle 7.
|
|
|
tallennettu
|
Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen Egyptiläinen: Isis Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko Druidi: Pähkinäpensas Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
|
|
|
IN
Vieras
|
|
« Vastaus #244 : 06.01.2007 23:30:28 » |
|
Eiks se kasvukortti laskettu pv + kk + tarkasteltava vuosi = kasvukortti Esim 16+06+2007=2029 niin että laskettiinko se loppusumma esim. 2029 2+0+2+9=13 vai mites se laskukaava nyt menikää? Öö...Ei ku mä laskisin näin: 1+6+6+2+7=22 Eli kasvukorttisi olisi 22! Jos tolla "teidän" tyylillä lasken, oma kasvukorttini olisikin 1+4 eli 5, siis sama...Ööh...Kumpi lienee oikeampi tapa
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Jinx
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #245 : 07.01.2007 01:37:39 » |
|
Öö...Ei ku mä laskisin näin: 1+6+6+2+7=22 Eli kasvukorttisi olisi 22! Jos tolla "teidän" tyylillä lasken, oma kasvukorttini olisikin 1+4 eli 5, siis sama...Ööh...Kumpi lienee oikeampi tapa Mut toisaalta jos sen laskiski 16+6+27=49 ja tää yhteen on 13 jolloin se tulis sama ku edellä... Mikä on sitte se ainut ja oikea tapa?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
taiska
|
|
« Vastaus #246 : 07.01.2007 09:59:54 » |
|
Minulla on Crowleyn kortit ja niissä kasvukortin laskeminen neuvotaan kuten Jinx ensin teki .Tiedä häntä sitten mikä on oikein.Ehkä nyt tarvitsisimme apua enemmän numerologiaan perehtyneeltä ihmiseltä .
|
|
|
tallennettu
|
Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen Egyptiläinen: Isis Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko Druidi: Pähkinäpensas Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
|
|
|
Jinx
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #247 : 07.01.2007 10:24:48 » |
|
Minulla on Crowleyn kortit ja niissä kasvukortin laskeminen neuvotaan kuten Jinx ensin teki .Tiedä häntä sitten mikä on oikein.Ehkä nyt tarvitsisimme apua enemmän numerologiaan perehtyneeltä ihmiseltä . Niin miusta oli itsestään loogista laskee noin. Mutta hyvä ihan tietää että siitä on kerrottu kirjassakin, miten se lasketaan. Noh oon siinä uskossa että vuoden kortti on 13 ja lasken sitten kai vastakin tähän tyyliin...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Perhonen
|
|
« Vastaus #248 : 08.01.2007 10:16:41 » |
|
Eiks se kasvukortti laskettu pv + kk + tarkasteltava vuosi = kasvukortti Esim 16+06+2007=2029 niin että laskettiinko se loppusumma esim. 2029 2+0+2+9=13 vai mites se laskukaava nyt menikää? Aivan oikein, noin Juuri Mulla on kuten aikaisemmin jo mainitsin tälle vuotta Oikeudenmukaisuus
|
|
|
tallennettu
|
Nousumerkki Jousimies. Aurinko ja Venus Kaloissa, Kuu ja Merkurius Vesimiehessä, Mars Oinaassa.
|
|
|
aviomies
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #249 : 11.01.2007 11:48:32 » |
|
Mikäs tää kasvukortti nyt sitten on kun mulle tuli 4 ? kertoisiko viisaammat sen mulle..?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
taiska
|
|
« Vastaus #250 : 11.01.2007 11:51:47 » |
|
Mikäs tää kasvukortti nyt sitten on kun mulle tuli 4 ? kertoisiko viisaammat sen mulle..? Hei Aviomies 4 on Hallitsija vastuuntunto, aloitteellisuus, johtajuus, uudistaminen, tahto, voima, lujuus, oikeanlainen nöyryys
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
-manna-
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #251 : 20.01.2007 17:33:03 » |
|
Hmm..Minulla persoona-Rakastavaiset, sielunkortti tais jäädä arvoitukseksi.. ja tämän vuoden kortti -Kasvu. Miehelläni persoona-Erakko, sielunkortti -Hallitsija ja tämänvuoden kortti -Erakko
-olisko jotain mitä näistä tuleepi mieleen, kokemuksia?
|
|
« Viimeksi muokattu: 03.02.2007 13:20:49 kirjoittanut -manna- »
|
tallennettu
|
|
|
|
eppana
|
|
« Vastaus #252 : 21.01.2007 15:31:57 » |
|
Oho, kasvukorttina eri tavoilla laskettuna 2 tai 11. Oliskohan se sitten molemmat Ja oma vuoteni värähtelee tällä hetkellä joko vitosta tai ysiä (rippuu millä nimellä lasken kun taas seuraava vuoteni on joko 11 tai 6. ..ei hassumpaa.. : (ja viimestään nyt kaikki huomas etten ole välkky matikassa )
|
|
|
tallennettu
|
"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
|
|
|
Illusiana
Kohtuuastroilija
I picture your face at the back of my eyes
|
|
« Vastaus #253 : 22.01.2007 18:12:05 » |
|
Hm, mitäs tämä nyt sitten on. Laskin kaavan mukaan ja sain numerokseni kolmosen. Tämä oli siis persoonakortin numero.
Kasvukortin numeroksi tuli 21, eli kolme myös?
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko Kaksonen Kuu Härkä Nouseva Kalat Merkurius Härässä Venus Oinaassa Mars Kaloissa
~Valkoinen Kosminen Maailmojen Sillanrakentaja ~Tuuli ~Hevoskastanja ~Anubis
(http://i44.photobucket.com/albums/f1/Usvatar/hug.gif)
|
|
|
Jinx
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #254 : 23.01.2007 10:46:10 » |
|
Hm, mitäs tämä nyt sitten on. Laskin kaavan mukaan ja sain numerokseni kolmosen. Tämä oli siis persoonakortin numero.
Kasvukortin numeroksi tuli 21, eli kolme myös?
Eli siis Persoonakorttisi on numero 3 eli Hallitsijatar ja kasvukorttisi tälle vuodelle olisi 21 eli Maailma.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|