Lilja-82
Vieras
|
|
« Vastaus #15 : 03.06.2006 22:55:45 » |
|
Jinx, mitä kortteja sinä käytät? Itselläni on Kosmiset.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
panacod
Satunnainen astroilija
Avaruusseikkailija
|
|
« Vastaus #16 : 03.06.2006 22:57:50 » |
|
Erakko
KIITOS JINX Aika osuvaa tekstiä. Istun yksinäisenä pohtimassa asioita tälläkin hetkellä. Olen erakko, vaikkakin seurallinen sellainen. Minulla on jonkinlainen selvänäkemisen taito, on suvussa. Kiitos, kortti taisi osua oikealle henkilölle.
Panacod
"On aika keskittyä olennaiseen ja vetäytyä pohtimaan asioita kaikessa rauhassa. Erakko etsii viisautta, sisäistä valoa ja totuutta ja tietää että niiden löytäminen vaatii sekä aikaa että kärsivällisyyttä. Suo itsellesi aikaa ja nauti yksinolosta. Keskity olennaiseen. Erakko voi myös auttaa ja opastaa muita. Yksinäisyyden ja riippumattomuuden kokemus tuo levollisuutta ja tasapainoa. Erakko yhdistää teorian käytäntöön, maksoi mitä maksoi. Epäluuloisuuteen taipuvainen henkilö, joka pohtii pitkään päätöksiään mutta joka sitouduttuaan on luotettava.[/quote]"
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko, Mars, Venus ja Merkurius KAURIS Ac SKORPIONI Kuu KALAT Kiinalainen Kissa/Jänis Omenapuu Keltainen Itsevallitseva Siemen
|
|
|
Jinx
Vieras
|
|
« Vastaus #17 : 03.06.2006 23:03:40 » |
|
Jinx, mitä kortteja sinä käytät? Itselläni on Kosmiset. Kröhöm... Nyt heitit kyllä aika pahan... Tässä kovasti olen koittanut katsoa että mistä sen näkisin mimmoiset kortit omaan... Mutta ei tässä ole muuta kuin Marita Liulia & Tiina Porthan: TAROT Näitä kortteja ja opasta siis käytän... Tässä on vielä netti sivu: www.maritaliuliatarot.com
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Jinx
Vieras
|
|
« Vastaus #18 : 03.06.2006 23:07:57 » |
|
Erakko
KIITOS JINX Aika osuvaa tekstiä. Istun yksinäisenä pohtimassa asioita tälläkin hetkellä. Olen erakko, vaikkakin seurallinen sellainen. Minulla on jonkinlainen selvänäkemisen taito, on suvussa. Kiitos, kortti taisi osua oikealle henkilölle.
Panacod
"On aika keskittyä olennaiseen ja vetäytyä pohtimaan asioita kaikessa rauhassa. Erakko etsii viisautta, sisäistä valoa ja totuutta ja tietää että niiden löytäminen vaatii sekä aikaa että kärsivällisyyttä. Suo itsellesi aikaa ja nauti yksinolosta. Keskity olennaiseen. Erakko voi myös auttaa ja opastaa muita. Yksinäisyyden ja riippumattomuuden kokemus tuo levollisuutta ja tasapainoa. Erakko yhdistää teorian käytäntöön, maksoi mitä maksoi. Epäluuloisuuteen taipuvainen henkilö, joka pohtii pitkään päätöksiään mutta joka sitouduttuaan on luotettava. " [/quote] Oleppa hyvä. Kiva olla kerrankin avuksi jollekin edes jollain tavalla
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
metsätonttu
Vieras
|
|
« Vastaus #19 : 03.06.2006 23:17:43 » |
|
Metsätonttu on Erakko myös, numero 9. Erakko on tullut muulloinkin vahvasti silmilleni. Täytyy uskoa!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
eppana
|
|
« Vastaus #20 : 04.06.2006 00:57:57 » |
|
Hei Jinx! Katsoisitko minullekkin.. eli 26.03.1978. Kiitos
|
|
|
tallennettu
|
"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
|
|
|
Lilja-82
Vieras
|
|
« Vastaus #21 : 04.06.2006 10:19:57 » |
|
Jinx kiitos paljon linkistä. Noiden korttien tulkinta, mitä tuolta sivuilta näki, on kieltämättä hyvä kun on kyse persoonallisuus ja sielukortista. Nimet hiukan muuttuivat. Sielukortikseni tuli The Witch, I knew it I knew it... Eppana, mikäli laskin oikein sinulle tuli myös IX Erakko
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
eppana
|
|
« Vastaus #22 : 04.06.2006 13:02:12 » |
|
Kiitoosh Erakko..hmm..täytyy myöntää että viimeaikoina yksinolo on se oikea olo
|
|
|
tallennettu
|
"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
|
|
|
Jinx
Vieras
|
|
« Vastaus #23 : 04.06.2006 13:18:43 » |
|
Hei Jinx! Katsoisitko minullekkin.. eli 26.03.1978. Kiitos Eppana, mikäli laskin oikein sinulle tuli myös IX Erakko Erakkohan se
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
taria
Kanta-astroilija
Valoa ja rakkautta elämään.. ja haleja höpöset ;)
|
|
« Vastaus #24 : 04.06.2006 13:19:22 » |
|
Pieni tarkennus laskemiseen, myös 22=0 eli narri kortti Crowleyn tarottien mukaaan.. Itselläni on persoonallisuus kortti 0 eli narri sielukortti 4 (22=4) eli hallitsija ja joka vuodelle tulee kasvukortti vaihtuen aina syntymäpäivänä.. eli mulla alkaa just kohta intohimon vuosi
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko Kaksoset Nouseva Kauris
Punainen Galaktinen Taivaanvaeltaja (http://www.myspacedev.com/img/dividers/divider14.gif)
|
|
|
Jinx
Vieras
|
|
« Vastaus #25 : 04.06.2006 13:19:56 » |
|
Pieni tarkennus laskemiseen, myös 22=0 eli narri kortti Crowleyn tarottien mukaaan.. Itselläni on persoonallisuus kortti 0 eli narri sielukortti 4 (22=4) eli hallitsija ja joka vuodelle tulee kasvukortti vaihtuen aina syntymäpäivänä.. eli mulla alkaa just kohta intohimon vuosi Tiedetään
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
aurela
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #26 : 04.06.2006 14:00:49 » |
|
Hei, itse sain tulokseksi 4. Haluaisiko joku kertoa mitä se merkkaa? Omiin kortteihin kun ei ole oikeen varaa tällä hetkellä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Lilja-82
Vieras
|
|
« Vastaus #27 : 04.06.2006 14:41:14 » |
|
Hei Aurela, 4 on Hallitsija vastuuntunto, aloitteellisuus, johtajuus, uudistaminen, tahto, voima, lujuus, oikeanlainen nöyryysNäissä omissa korteissani on aina mainittu myös astrologinen yhteys. Erakko liitetään Neitsyeen, Oikeudenmukaisuus Vaakaan, Hallitsija Oinaaseen, Ylipapitar Kuuhun, Maagikko Merkuriukseen... Mielestäni tuo on kiehtova lisä tulkintaan.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
kaapokisu
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #28 : 04.06.2006 16:02:22 » |
|
Sielukortti ja persoonakortti molemmat 10 eli kohtalo tai onnenpyörä, mitä kortteja nyt haluaa käyttää Muutoksia ja sattumia meikäläisen elämään
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko vaaka Nouseva skorpioni Kuu vaaka
|
|
|
Alcedo
Kanta-astroilija
Jeh!
|
|
« Vastaus #29 : 04.06.2006 16:26:00 » |
|
Milläs perustelet, että 10 on sekä persoonan- että sielunkortti, koska 10:n voi vielä supistaa ykköseksi. Eli jos välillä 1-22 on eka summa 19, niin sehän on sekä 19 että 10 että 1. Miten te laskette tässä tilanteessa nämä?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|