Perhonen
|
|
« Vastaus #45 : 08.06.2006 14:45:31 » |
|
Minun persoonakortin numero on seitsemän eli myös vaunut. Mitähän tämä kertoo
|
|
|
tallennettu
|
Nousumerkki Jousimies. Aurinko ja Venus Kaloissa, Kuu ja Merkurius Vesimiehessä, Mars Oinaassa.
|
|
|
kooky
Vieras
|
|
« Vastaus #46 : 08.06.2006 14:54:41 » |
|
hei Maiju...laitoin yksityisenä sen syntymäajan, ilmoittelen tässä sen tapauksen varalta ettet huomannut tarkistaa yksityisviestilaatikkoasi. Ilmoittele sitten kun ehdit olenko vai en. kiitokset...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
taria
Kanta-astroilija
Valoa ja rakkautta elämään.. ja haleja höpöset ;)
|
|
« Vastaus #47 : 08.06.2006 15:07:11 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko Kaksoset Nouseva Kauris
Punainen Galaktinen Taivaanvaeltaja (http://www.myspacedev.com/img/dividers/divider14.gif)
|
|
|
Aniel
Vieras
|
|
« Vastaus #48 : 08.06.2006 18:48:21 » |
|
vastuuntunto, aloitteellisuus, johtajuus, uudistaminen, tahto, voima, lujuus, oikeanlainen nöyryysNäissä omissa korteissani on aina mainittu myös astrologinen yhteys. Erakko liitetään Neitsyeen, Oikeudenmukaisuus Vaakaan, Hallitsija Oinaaseen, Ylipapitar Kuuhun, Maagikko Merkuriukseen... HALLITSIJA minäkin ja
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Perhonen
|
|
« Vastaus #49 : 08.06.2006 19:58:11 » |
|
Vaunut tarkoittaa uusia aloituksia.. vanhan taakse jättämisiä.. itsetutkiskelua.. itsenäisten päätösten tekoja omasta lähtökohdasta.. ei muitten mieleiseksi.. eli pitää tasaisin väliajoin siivota tarpeeton pois elämästä.. Voi Kiitos jälleen taria jälleen kerran sieltä totuus tuli
|
|
|
tallennettu
|
Nousumerkki Jousimies. Aurinko ja Venus Kaloissa, Kuu ja Merkurius Vesimiehessä, Mars Oinaassa.
|
|
|
taria
Kanta-astroilija
|
|
« Vastaus #50 : 08.06.2006 21:02:10 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
Punainen Galaktinen Taivaanvaeltaja (http://www.myspacedev.com/img/dividers/divider14.gif)
|
|
|
Satu
|
|
« Vastaus #51 : 08.06.2006 21:33:29 » |
|
No mulla se kortti on 21 eli Maailma, perille saapumisen kortti.
Se kertoo mm. jonkin kauden tai elämänvaiheen päättymisestä ja uusien suunnitelmien alkamisesta. Henkinen kypsyys tuo vapautta ja varmuutta vaikeuksienkin keskellä. Avoimelle ja valovoimaiselle henkilölle kaikki ovet ovat auki. jne.
Aikas pitkälle natsaa kohdallani...
|
|
|
tallennettu
|
Jokainen päivä on lahja... käytä ne hyvin!
|
|
|
enkelitär
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #52 : 17.06.2006 21:18:48 » |
|
hei Maiju...laitoin yksityisenä sen syntymäajan, ilmoittelen tässä sen tapauksen varalta ettet huomannut tarkistaa yksityisviestilaatikkoasi. Ilmoittele sitten kun ehdit olenko vai en. kiitokset... Niinkuin taisimme todeta narri olet . Ainakin minun logiikkani mukaan, heh .
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Dinah
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #53 : 17.06.2006 21:42:47 » |
|
9 eli Erakko
On aika keskittyä olennaiseen ja vetäytyä pohtimaan asioita kaikessa rauhassa. Erakko etsii viisautta, sisäistä valoa ja totuutta ja tietää että niiden löytäminen vaatii sekä aikaa että kärsivällisyyttä. Suo itsellesi aikaa ja nauti yksinolosta. Keskity olennaiseen. Erakko voi myös auttaa ja opastaa muita. Yksinäisyyden ja riippumattomuuden kokemus tuo levollisuutta ja tasapainoa. Erakko yhdistää teorian käytäntöön, maksoi mitä maksoi. Epäluuloisuuteen taipuvainen henkilö, joka pohtii pitkään päätöksiään mutta joka sitouduttuaan on luotettava. Tämä osui ja upposi! Pikkuhiljaa olen oppinut nauttimaan näistä yksinolon kausista, itse asiassa välillä tuntuu, että kun on liikaa toisten seurassa niin sitä helposti kadottaa itsensä... Enkä ole koskaan ollut parhaimmillani suuressa väenpaljoudessa; tunne siitä, että en kuulu joukkoon, seuraa aina. Harvoin olen kuitenkaan epäluuloinen muita kohtaan, lähinnä vain epävarma omasta itsestäni.
|
|
|
tallennettu
|
nousuleijona aurinko, kuu ja merkurius kaloissa venus härässä ja mars leijonassa
|
|
|
Fiona
Vieras
|
|
« Vastaus #54 : 25.06.2006 20:10:06 » |
|
Crowleyn korteissa persoonallisuuskorttini on 10 eli kohtalo. Luovuuden siinä allekirjoitan...mutta odottamaton onni? Ehkä odotan liian suuria... Sielukorttini (Crowley) on 1 eli taikuri.
|
|
« Viimeksi muokattu: 25.06.2006 20:13:04 kirjoittanut Fiona »
|
tallennettu
|
|
|
|
levoton
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #55 : 26.06.2006 07:41:40 » |
|
Mikäköhän olisin ja millä tarkoituksella? Olen syntynyt 20.12.63 eli persoonakortiksi sain 14 ja sielukortiksi 5. Hyvää alkanutta viikkoa kaikille
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
taria
Kanta-astroilija
|
|
« Vastaus #56 : 26.06.2006 13:17:32 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Pallaskissa
|
|
« Vastaus #57 : 26.06.2006 14:16:15 » |
|
Persoonallisuuskortiksi saan numeron 21, Maailman, sielultani olen sitten numero 3, Hallitsijatar. Nostin juuri itselleni kortin, ja minkäs muunkaan sain kuin Hallitsijattaren
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
enkeli
Vieras
|
|
« Vastaus #58 : 26.06.2006 18:16:50 » |
|
hei
Minun persoonakortti on 11 kans eli voima. Ja kyllä tunnustan että pitää paikkansa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
orose
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #59 : 27.06.2006 06:34:51 » |
|
Minulla persoonallisuuskortti ja sielukortti ovat samat eli nro 6 Rakastavaiset. Rakkauden oppiläksyä opettelen oikein olan takaa tässä elämässä. rakkautta siis kaikille orose
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|