Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 20
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Persoonakortti  (Luettu 138587 kertaa)
0 jäsentä ja 10 vierasta katselee tätä aihetta.
Jinx
Vieras
« Vastaus #75 : 12.07.2006 12:51:32 »

Laskin miehelleni persoonakortiksi 5 eli Guru.. mitäköhän tarkoittaa? Jos joku ystävällisesti valaisee  coolsmiley

Entä Halitsijatar?

Guru 5

Gurua on aiemmin kutsuttu hierofantiksi, Ylipapiksi tai Paaviksi. Gurun feminiininen pari on Noita, sillä erotuksella etä Guru esiintyy aina kuulijoiden kanssa kun taas Noita on yksin. Nykyajan maailmassa Guru välittää kuulijoilleen tietoa, uusia ajattelutapoja ja näkökulmia. Guru on kiinnostunut filosofiasta ja henkisyydestä. Innostava opettaja luo lämpimän, joskus suorastaan innostuneen ilmapiirin ympärilleen.

Guru puhuu mielummin kuin kuuntelee, ja luo karismallaan ja kapasiteetillaan ympärilleen uskollisen kuulijoiden ja seuraajien piirin. Hyvä Guru on valmis myöntämään virheensä eikä salli ajattelunsa kutistua dogmiksi.

Gurun varjona on fanaattisuus, joka näyttäytyy erityisesti kun hän kohtaa vastustusta ja epäilyä. Kriittisyyden huonoa sietokykyä, yksinäisyyttä, kapea-alaisuutta ja oikeaoppisuuden puolustamista. Joskus jopa yleisön tai yhteisön odotukset koetaan rajoittavina.

Hallitsijatar 3

Hallitsijatar kuvataan usein arkkityyppisenä nuorena äitihahmona luonnon keväisen runsauden keskellä. Hän on kiehtova ja arvoituksellinen, feminiininen sankari. Äitiyttä symboloiva hallitsijatar on yksi rakastetuimpia kortteja. Mytologisia hallitsijatarhahmoja ovat Afrodite, Venus ja maanviljelyksen suojelija Demeter.

Hallitsijatar antaa tunteidensa ja aistiensa johdattaa ajatteluaan. Syntyy jotain uutta. Naiseus koetaan kokovaltaisena voimana, joka on osa luontoa. Mies tutkii Hallitsijatarta itsestään tai nauttii feminiinisestä puolestaan. Hallitsijatar säteilee inhimmillistä lämpöä ja huolehtii jälkikasvustaan. Kasvua ja varakkuutta.

Asioita pohditaan liiaksi tunteiden kautta. Tunteet ajavat asioiden yli. Omistamisenhalua tai ylisuojelevuutta. Hedelmättömyyttä. Aitisuhde on tukahduttava tai tuottaa ongelmia.

RAKKAUS TAROT

Hallitsijatar - Guru

Viisas Hallitsijatar ei vaivaudu älyllisen mittelöön Gurun kanssa. Erityisesti nuori Guru haluaa aina sanoa  viimeisen sanan - vaikka olisi väärässä. Kun Guru saa sanansa, voi Hallitsijatar vuorostaan hallita suurpiirteisyydellään. Parin arkikin voi olla juhlaa ja koti tuon juhlan tärkeä keskipiste. Sosiaalisuus sopii kummallekkin, he loistavat ympäristössä kilpailematta.
tallennettu
Perhonen
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #76 : 12.07.2006 13:00:15 »

Kiitos Jinx  smitten

Tuo hallitsijatar en ole minä, vaan ystäväni  Wink

Mun persoonakortti on vaunut  Smiley
Enpä tiennyt että olemassa on myös rakkaus tarot  smitten
Onks sulla jokin kirja vai mistä sä näitä katsot? mäki haluun  Cheesy
tallennettu

Nousumerkki Jousimies.
Aurinko ja Venus Kaloissa, Kuu ja Merkurius Vesimiehessä, Mars Oinaassa.
Jinx
Vieras
« Vastaus #77 : 12.07.2006 13:04:32 »

Kiitos Jinx  smitten

Tuo hallitsijatar en ole minä, vaan ystäväni  Wink

Mun persoonakortti on vaunut  Smiley
Enpä tiennyt että olemassa on myös rakkaus tarot  smitten
Onks sulla jokin kirja vai mistä sä näitä katsot? mäki haluun  Cheesy

Jos luit ketjua taakse päin niin noh ainakin luulen mainninneeni että miulla on tällänen todella upea Marita Liulian & Tiina Porthanin: TAROT kirja sekä kortit. Netti sivutkin löytyvät, linkki on tuolla takana päin mutta sinne tarvitaan tunnuskoodi jonka saa kun on tilannut kirjan sekä kortit.

On toki rakkaus tarotkin. Tämä kyseinen perustuu Oman kortin ts. personakorttiin.  Smiley  Cheesy  Cool  2funny
tallennettu
Perhonen
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #78 : 12.07.2006 13:11:33 »

..ööh..  Embarrassed  jahas en ole lukenut kunnolla näköjään ketjua  Tongue
Kiitos tiedosta  smitten

Mitäs nämä vaunut-guru rakkaus tarot sitten kertoo?

tallennettu

Nousumerkki Jousimies.
Jinx
Vieras
« Vastaus #79 : 12.07.2006 13:16:32 »

..ööh..  Embarrassed  jahas en ole lukenut kunnolla näköjään ketjua  Tongue
Kiitos tiedosta  smitten

Mitäs nämä vaunut-guru rakkaus tarot sitten kertoo?

Guru - Vaunut

Vaunut ja Guru inspiroivat toisiaan erillaisuudesta huolimatta. Gurun näkökulmat ja karisma vetävät Vaunuja puoleensa. Erilaiset roolit kiehtovat kumpaakin. He näkevät toistensa roolien läpi ja oppivat vähitellen luottamaan toisiinsa. Tarmokkaina ja voimakastahtoisina he saavat haluamansa.
tallennettu
Perhonen
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #80 : 12.07.2006 13:19:19 »

Kiitos   smitten  smitten
tallennettu

Nousumerkki Jousimies.
Dinah
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #81 : 12.07.2006 21:17:45 »

Hei Jinx!

Viitsisitkös katsoa rakkaustarotin erakolle ja hallitsijattarelle? Olisin onnnnnellinen!  smitten
tallennettu

nousuleijona
aurinko, kuu ja merkurius kaloissa
venus härässä ja mars leijonassa
Jinx
Vieras
« Vastaus #82 : 12.07.2006 21:25:58 »

Hei Jinx!

Viitsisitkös katsoa rakkaustarotin erakolle ja hallitsijattarelle? Olisin onnnnnellinen!  smitten

No mutta tottahan toki!  Smiley Ollos hyvä!  Grin

RAKKAUSTAROT  smitten

Hallitsijatar - Erakko

Alku ei ole helppoa, mutta kun Erakon tunteet heräävät, ne myös pysyvät. He jakavat elämän perusasioita, joita kumpikin arvostaa - vaikkakin eri tavalla. Hallitsijatar saattaa kärsiä yksinäisyydestä suhteessa. Erityisesti nuoren Erakon on harjoiteltava toisen näkökulman huomioon ottamista.
tallennettu
Dinah
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #83 : 12.07.2006 21:41:49 »

Hei Jinx!

No mutta tottahan toki!  Smiley Ollos hyvä!  Grin

RAKKAUSTAROT  smitten

Hallitsijatar - Erakko

Alku ei ole helppoa, mutta kun Erakon tunteet heräävät, ne myös pysyvät. He jakavat elämän perusasioita, joita kumpikin arvostaa - vaikkakin eri tavalla. Hallitsijatar saattaa kärsiä yksinäisyydestä suhteessa. Erityisesti nuoren Erakon on harjoiteltava toisen näkökulman huomioon ottamista.

Voi kiitos! Jopas oli nopea vastaus!  smitten

Juu heleppoa ei totisesti ole ollut, ainakaan erakon näkökulmasta...  Wink
tallennettu

nousuleijona
aurinko, kuu ja merkurius kaloissa
venus härässä ja mars leijonassa
Jinx
Vieras
« Vastaus #84 : 12.07.2006 22:14:15 »

Voi kiitos! Jopas oli nopea vastaus!  smitten

Juu heleppoa ei totisesti ole ollut, ainakaan erakon näkökulmasta...  Wink

Satuin vaan olemaan kotikoneella sopivaan aikaan, siitä johtuen nopea vastaus Smiley
tallennettu
Tulikukka
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #85 : 16.07.2006 19:51:31 »

Rakkaustarot kuulostaa mielenkiintoiselta. Entäpäs avokkini ja minä? Itse olen onnenpyörä, kultani on voima. Voisitko Jinx vilkaista?  :Smiley  coolsmiley
tallennettu

We have got two gifts,that we should use as much as possible:
the sense of humore and the imagination.
The imagination replaces that what we are not and the sense of humor
helps us to accept that what we are.
Oikku67
Vieras
« Vastaus #86 : 16.07.2006 22:22:56 »

Liityn joukkon nöyränä pyytämään Jinxiltä apua.. coolsmiley

Ehtisitkö/ jaksaisitko avata minulle yhdistelmää..
Erakko (minä) - Rakastavaiset (hän)

(http://log.separate-ways.de/images/smilies/love.gif) Oikku67 (http://forums.eyesonff.com/images/smilies/monkey.gif)
tallennettu
Jinx
Vieras
« Vastaus #87 : 17.07.2006 15:17:41 »

Rakkaustarot kuulostaa mielenkiintoiselta. Entäpäs avokkini ja minä? Itse olen onnenpyörä, kultani on voima. Voisitko Jinx vilkaista?  :Smiley  coolsmiley

Tootahan toki Smiley
Anteeksi viive, mutta tulin kotiin juuri äsken festari reissulta...

RAKKAUSTAROT  smitten

Onnenpyörä - Voima

Lempeä ja tasapainoinen Voima kykenee pitämään Onnenpyörää riittävästi etäisyyttä, jotta suhde voisi onnistua. Sen sijaan omissa ristiriidoissaan kylpevä Voima vajoaa ongelmiinsa. Neuvokkaille Onnenpyörille suhde voi olla antoisa, mutta ongelmiin on osattava tarttua heti kun niitä ilmenee.
tallennettu
Jinx
Vieras
« Vastaus #88 : 17.07.2006 15:25:39 »

Liityn joukkon nöyränä pyytämään Jinxiltä apua.. coolsmiley

Ehtisitkö/ jaksaisitko avata minulle yhdistelmää..
Erakko (minä) - Rakastavaiset (hän)

(http://log.separate-ways.de/images/smilies/love.gif) Oikku67 (http://forums.eyesonff.com/images/smilies/monkey.gif)

Heissan!!!
Tottahan toki, anteeksi pieni viive!!!

RAKKAUSTAROT  smitten

Rakastavaiset - Erakko

Rakastavaiset seuraa Erakon itsetutkiskelua kiinnostuneesti toivoen salaa, että sama intensiteetti voisi kohdistua häneenkin. Tie Erakon sydämeen käy kuitenkin monen mutkan kautta. Tarvitaan neuvokkuutta, eikä valitulta polulta auta eksyä. Haihattelijoiden ei kannata vaivautua.
tallennettu
Oikku67
Vieras
« Vastaus #89 : 17.07.2006 16:44:54 »

Heissan!!!
Tottahan toki, anteeksi pieni viive!!!

Kiiitoooss!!(http://www.proxy-forum.org/images/smilies/thank_you2.gif)
Mikä ihmeen viive..
Höpsö, viimeyönä anelin ja reippaana jo tänään vastaat..
"Palvelu" toimi erinomaisesti.. Grin

Oikku67 (http://forum.hollywoodpoker.com/images/smilies/hollywoodpoker_mr_heart_blink.gif)
tallennettu
Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 20
  Tulostusversio  

Siirry: