Sonya
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #105 : 08.08.2006 06:59:46 » |
|
Jinx hyvä! Katsoisitko rakkaustarotin myös minulle ja miehelleni? Minä olen oikeudenmukaisuus ( 8 ) ja hän on vaunut ( 7 ). Kiitoksia jo etukäteen
|
|
« Viimeksi muokattu: 08.08.2006 07:10:44 kirjoittanut Sonya »
|
tallennettu
|
(http://www.myspacedev.com/img/dividers/divider04.gif)
|
|
|
Annekka
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #106 : 08.08.2006 08:27:48 » |
|
Kattokaapa mun kortti 19.04.1970 ja Rakkaalle 31.10.1978
|
|
|
tallennettu
|
Nousumerkki Rapu Aurinko Oinaassa Kuu Vaa'assa Merkurius Härässä Venus Härässä Mars Kaksosissa
|
|
|
Abyatur
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #107 : 08.08.2006 09:11:20 » |
|
Hei Jinx, Voitko katsoa minulle (9) ja kumppanilleni (20)? Kiitos etukäteen!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Jinx
Vieras
|
|
« Vastaus #108 : 08.08.2006 10:49:01 » |
|
Jinx hyvä! Katsoisitko rakkaustarotin myös minulle ja miehelleni? Minä olen oikeudenmukaisuus ( 8 ) ja hän on vaunut ( 7 ). Kiitoksia jo etukäteen Tottahan toki voin katsoa Oleppa hyvä vain! RAKKAUSTAROT
Vaunut - Oikeus
Vaunut kunnioittaa Oikeuden lahjomattomia lausuntoja, mutta lähempi tutustuminen vaatii aikaa ja yritystä kummlatakin. Oikeus porautuu vaivatta Vaunujen pettävän ulkokuoren läpi. Rohkeutta lähestymiseen tarvitaan molemminpuolin. Heillä ei ole harhaluuloja toistensa suhteen.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Jinx
Vieras
|
|
« Vastaus #109 : 08.08.2006 11:00:37 » |
|
Kattokaapa mun kortti 19.04.1970 ja Rakkaalle 31.10.1978
Katsotaan... Annekka siun kortiksi tuli Hallitsija ja siun rakkaalles Hallitsijatar. Aika hyvin RAKKAUSTAROT
Hallitsijatar - Hallitsija
Nimensä mukaisesti nämä kaksi muodostavat symmetrisen, toisiaan täydentävän parin. Suhde kestää hyvin aikaa, mutta pidemmänpäälle kummankin taipumus tyytyä totuttuun voi ummehduttaa muuten mainoin suhteen. Perinpohjainen tuuletus ja pienet yllätykset ovat tarpeen silloin tällöin.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Jinx
Vieras
|
|
« Vastaus #110 : 08.08.2006 11:07:06 » |
|
Hei Jinx, Voitko katsoa minulle (9) ja kumppanilleni (20)? Kiitos etukäteen! Mielellänihän minä RAKKAUSTAROT
Erakko - Tuomio
Nämä kaksi viihtyvät yksissä maailman epäkohtia penkoen. He ilahduttavat toisiaan myös maailmaa parantaen. Viihtymys lienee taattu ja kestäväkin, ellei he anna pikkumaisuuden pysäyttää pyrkimyksiään onnen perinpohjaiseen ymmärtämiseen.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Sonya
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #111 : 08.08.2006 11:10:02 » |
|
Vaunut - Oikeus
Vaunut kunnioittaa Oikeuden lahjomattomia lausuntoja, mutta lähempi tutustuminen vaatii aikaa ja yritystä kummlatakin. Oikeus porautuu vaivatta Vaunujen pettävän ulkokuoren läpi. Rohkeutta lähestymiseen tarvitaan molemminpuolin. Heillä ei ole harhaluuloja toistensa suhteen.
Tuo kyllä osuu täydellisesti nappiin, ihan hullua Kiitoksia kovasti
|
|
|
tallennettu
|
(http://www.myspacedev.com/img/dividers/divider04.gif)
|
|
|
Jinx
Vieras
|
|
« Vastaus #112 : 08.08.2006 11:21:24 » |
|
Hienoa Sonya että olet tyytyväinen tulkintaan. Positiivista palautetta on välillä ihan mukava saada!
Kiitos itsellesi!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Annekka
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #113 : 08.08.2006 11:37:30 » |
|
Hei Jinx Katsotko meille rakkauskortin Olen 4 ja kumppanini on 3
|
|
|
tallennettu
|
Nousumerkki Rapu Aurinko Oinaassa Kuu Vaa'assa Merkurius Härässä Venus Härässä Mars Kaksosissa
|
|
|
Eileithyia
|
|
« Vastaus #114 : 08.08.2006 11:38:46 » |
|
Laskujeni mukaan persoonakorttini on numero 12 eli HIRTETTY. Mitähän lie meinaa? Mutta miten tuon sielunkortin voi saada tietoonsa?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Jinx
Vieras
|
|
« Vastaus #115 : 08.08.2006 13:51:52 » |
|
Hei Jinx Katsotko meille rakkauskortin Olen 4 ja kumppanini on 3 Tottakai viitsi Se on kyllä jo kertaalleen tuolla ylä puolella kun jo sitä pyysit, mutta tässä toistamiseen... RAKKAUSTAROT
Hallitsijatar (3) - Hallitsija (4)
Nimensä mukaisesti nämä kaksi muodostavat symmetrisen, toisiaan täydentävän parin. Suhde kestää hyvin aikaa, mutta pidemmänpäälle kummankin taipumus tyytyä totuttuun voi ummehduttaa muuten mainoin suhteen. Perinpohjainen tuuletus ja pienet yllätykset ovat tarpeen silloin tällöin.
|
|
« Viimeksi muokattu: 08.08.2006 14:04:15 kirjoittanut Jinx »
|
tallennettu
|
|
|
|
Jinx
Vieras
|
|
« Vastaus #116 : 08.08.2006 14:02:12 » |
|
Laskujeni mukaan persoonakorttini on numero 12 eli HIRTETTY. Mitähän lie meinaa? Mutta miten tuon sielunkortin voi saada tietoonsa? Käsittääkseni kun persoonallisuuskortin summa lasketaan yhteen (jos sen voi laskea) niin se on sielukortti. HIRTETTY
Hirtetty kortti nähdään yleensä usein runoilijana tai yhteiskunnalisena utopistina. Hirtetty katsoo maailmaa perin omaperäisestä näkökulmasta. Tällä itsenäisellä pohdiskelijalla on rohkeutta olla erimieltä ympäristönsä kanssa. Hän on vaativaa seuraa, sillä hän haastaa sovinnaisuuden ympäristössään. Hirtetty on kortti joka kuvastaa vapauden ja itsenäisyyden etsimistä. Usein tämän kortin omaava on elämänsä käännekohdassa jossa oma tahto pannaan koetukselle. Toisaalta vaarana on jämähtää ja pysähtyä. Todellisuutta tai omia ominaisuuksia ei ymmärretä eikä hyväksytä. Myös epäsovinnaisuuteen pyrkiminen voi muuttua pakkomielteeksi, joka estää kehityksen.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Henja
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #117 : 08.08.2006 16:55:50 » |
|
Oi Jinx, Mielenkiinnolla olem tulkintoja lukenut ja totisesti arvostaisin jos voisit minulle ja miehelleni katsastaa kun olemme molemmat 33, eli siis 6, eli siis RAKASTAVAISET-niin totisesti kiinnostaa miten tämmöinen parivaljakko pärjäilee
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko*OInas***Kuu*Kalat***Nouseva*Skorppiooni Punainen Kristalli Lohikäärme
|
|
|
Jinx
Vieras
|
|
« Vastaus #118 : 08.08.2006 17:06:11 » |
|
Oi Jinx, Mielenkiinnolla olem tulkintoja lukenut ja totisesti arvostaisin jos voisit minulle ja miehelleni katsastaa kun olemme molemmat 33, eli siis 6, eli siis RAKASTAVAISET-niin totisesti kiinnostaa miten tämmöinen parivaljakko pärjäilee Katsotaanpa, sanoi tohtori RAKKAUSTAROT
Rkastavaiset - Rakastavaiset
Rakastavaiset ovat kuin kaksi magneettia. He joko hylkivät toisiaan tai vetävät vastustamattomasti puoleensa. Suhde alkaa yllättävistä kohtaamisista ja ristiriitaisista tulkinnoista. Avoimuus ja suoruus säästää turhilta kiemuroilta.Mielenkiinnosta kysyn ihan, että pitääkö paikkansa? Alkoiko teidänkin suhde yllättävästä kohtaamisesta?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Eileithyia
|
|
« Vastaus #119 : 09.08.2006 07:13:59 » |
|
Laskujeni mukaan persoonakorttini on numero 12 eli HIRTETTY. Mitähän lie meinaa? Mutta miten tuon sielunkortin voi saada tietoonsa? Käsittääkseni kun persoonallisuuskortin summa lasketaan yhteen (jos sen voi laskea) niin se on sielukortti. HIRTETTY
Hirtetty kortti nähdään yleensä usein runoilijana tai yhteiskunnalisena utopistina. Hirtetty katsoo maailmaa perin omaperäisestä näkökulmasta. Tällä itsenäisellä pohdiskelijalla on rohkeutta olla erimieltä ympäristönsä kanssa. Hän on vaativaa seuraa, sillä hän haastaa sovinnaisuuden ympäristössään. Hirtetty on kortti joka kuvastaa vapauden ja itsenäisyyden etsimistä. Usein tämän kortin omaava on elämänsä käännekohdassa jossa oma tahto pannaan koetukselle. Toisaalta vaarana on jämähtää ja pysähtyä. Todellisuutta tai omia ominaisuuksia ei ymmärretä eikä hyväksytä. Myös epäsovinnaisuuteen pyrkiminen voi muuttua pakkomielteeksi, joka estää kehityksen. No kappas, osuipa oikeaan. Eli siis sielunkorttini numero olisi 3..? Hallitsijatar.
|
|
« Viimeksi muokattu: 09.08.2006 07:16:49 kirjoittanut Artemisu »
|
tallennettu
|
|
|
|
|