valonkantaja
Vieras
|
|
« Vastaus #150 : 07.09.2006 17:19:47 » |
|
Juu, niinpä olinkin, selasin tän keskustelun aiemmin kattoen vain noita jinxin pitempiä "analyysereitä" että eipä sattunut simmuun silloin... Itsetutkiskelua, muutosta, vanhan taakse jättämistä. Juu, sitähän se elämä on...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
taria
Kanta-astroilija
Valoa ja rakkautta elämään.. ja haleja höpöset ;)
|
|
« Vastaus #151 : 07.09.2006 17:24:35 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko Kaksoset Nouseva Kauris
Punainen Galaktinen Taivaanvaeltaja (http://www.myspacedev.com/img/dividers/divider14.gif)
|
|
|
|
taria
Kanta-astroilija
Valoa ja rakkautta elämään.. ja haleja höpöset ;)
|
|
« Vastaus #153 : 07.09.2006 17:42:34 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko Kaksoset Nouseva Kauris
Punainen Galaktinen Taivaanvaeltaja (http://www.myspacedev.com/img/dividers/divider14.gif)
|
|
|
|
valonkantaja
Vieras
|
|
« Vastaus #155 : 07.09.2006 17:45:59 » |
|
Jinxilius! Niin, mie oon Waunu... Rakkaussysteemi ois ihan kiva tietää vaunuista ja hallitsijattaresta. Aika hemmetin epäseksikästä että nainen on vaunu ja mies hallitsijatar... Heh...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
zarazed
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #156 : 07.09.2006 23:11:16 » |
|
Kiitos Jinx ja Taria vastauksista, olenpa saanut oikein tuplana saman läksyn (11 Voima)! Kun aloin miettiä asiaa kyllä toi kuvaus pitää paikkansa. Pitkää pinnaa on vähitellen kehittynyt, pitkäjänteisyydessä on tosin vielä kehittämistä. Heikot puoletkin tuntuivat kolahtavan, joskus olen hyvin päättäväinen ja hetken kuluttua tuntuu, että hirvittää tosi moni asia. Tosi erikoista, että syntymäajasta voi päätellä luonteesta jotain. :
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Jinx
Vieras
|
|
« Vastaus #157 : 07.09.2006 23:25:00 » |
|
Jinxilius! Niin, mie oon Waunu... Rakkaussysteemi ois ihan kiva tietää vaunuista ja hallitsijattaresta. Aika hemmetin epäseksikästä että nainen on vaunu ja mies hallitsijatar... Heh... Vaunut (7)
Kortti symboloi henkilöä jolla on vahva itsetunto. Vahvuus paljastuu vasta vaikeuksissa. Vaunujen ajajalta vaaditaan itsekuria, sillä hän joutuu tasapainoilemaan alituisessa liikkeessä. Tasapainonhallinta vaatii jatkuvaa ponnistelua ja tarkkaavaisuutta. Muut seuraavat menoa kiinnostuneena ja ihaillen. Henkilö voi tuntea esittävänsä jonkinlaista roolia ja avautuu vain harvoille. Näyttelijän kortti. Lahjakas henkilö turhautuu helposti rutiineihin ja kaipaa jatkuvasti uusia haasteita. Ratkaistavia ongelmia saattaa olla jopa liikaa. Toisaalta: Meno voi olla näyttävää, mutta ilman suuntaa, tai siältö on kadoksissa. Tilanteet vain karkaavat käsistä. RAKKAUSTAROT
Hallitsijatar - Vaunut
Hallitsijatar ihailee Vaunuja matkan päästä mutta, hänellä on vaikeuksia saada otetta tästä liukas liikkeisestä tasapainoilijasta. Vaunut nauttii Hallitsijatteren seurasta, mutta joutuu jättämään monet asiat elämästään suhteen ulkopuolelle. Eroistaan huolimatta he voivat viihtyä hyvin yhdessä.(Heh.. Vaunujen luontainen pari on Onnenpyörä, voivat yhdessä pyöriä monet mutkat )
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Perhonen
|
|
« Vastaus #158 : 08.09.2006 09:33:19 » |
|
Vaunut (7)
Kortti symboloi henkilöä jolla on vahva itsetunto. Vahvuus paljastuu vasta vaikeuksissa. Vaunujen ajajalta vaaditaan itsekuria, sillä hän joutuu tasapainoilemaan alituisessa liikkeessä. Tasapainonhallinta vaatii jatkuvaa ponnistelua ja tarkkaavaisuutta. Muut seuraavat menoa kiinnostuneena ja ihaillen. Henkilö voi tuntea esittävänsä jonkinlaista roolia ja avautuu vain harvoille. Näyttelijän kortti. Lahjakas henkilö turhautuu helposti rutiineihin ja kaipaa jatkuvasti uusia haasteita. Ratkaistavia ongelmia saattaa olla jopa liikaa. Toisaalta: Meno voi olla näyttävää, mutta ilman suuntaa, tai siältö on kadoksissa. Tilanteet vain karkaavat käsistä. Olipa kiva saada "kunnon" analyysi vaunuista. En kyllä koe olevani näyttelijä elämässäni tai vetäväni roolia. Olen tällainen kuin olen (http://www.cosgan.de/images/midi/konfus/c065.gif) Ai vahva itsetunto..(http://www.cosgan.de/images/midi/frech/a050.gif) Juu, kyllä kait (http://www.ra7elah.net/vb/images/smilies/266.gif) (Heh.. Vaunujen luontainen pari on Onnenpyörä, voivat yhdessä pyöriä monet mutkat )
|
|
|
tallennettu
|
Nousumerkki Jousimies. Aurinko ja Venus Kaloissa, Kuu ja Merkurius Vesimiehessä, Mars Oinaassa.
|
|
|
valonkantaja
Vieras
|
|
« Vastaus #159 : 08.09.2006 15:52:23 » |
|
Kiitos.
Kuulosti oikein sopivalta.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Jinx
Vieras
|
|
« Vastaus #160 : 08.09.2006 17:08:51 » |
|
Kiitos.
Kuulosti oikein sopivalta.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
zarazed
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #161 : 08.09.2006 22:55:31 » |
|
Hei Jinx, voisitko katsoa myös miehelleni 10 (10.09.1953, Onnenpyörä?) ja minulle 11 (Voima)rakkaustarotin. Yhdessä on pyöritty jo 26 vuotta, mutta olis tosi mukava kuulla miltä se vaikuttaa korttien mukaan. :
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Jinx
Vieras
|
|
« Vastaus #162 : 08.09.2006 23:39:39 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
zarazed
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #163 : 08.09.2006 23:53:52 » |
|
Kiitti Jinx vastauksestasi pitää yrittää muistaa helliä ukkokultaa huomenna, kun tulee mökiltä kotiin.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
MetalLady
Vieras
|
|
« Vastaus #164 : 11.09.2006 12:22:04 » |
|
Oma korttini on numero 2, ylipapitar, kortin mukaan minulla pitäisi olla kykyä. Noh olen vasta kahdeksasti kortteja nostanut, joten en vielä ole tutustunut, pitääkö tämä paikkaansa alkuunkaan.
Olisi kiva kuulla kokemuksia :.Nimenomaan tuo kortti on just sitä. Menestys ja täyttymys riippuvat siitä, miten valmis olet avautumaan sisäislle maailmallesi ja asettamaan kykysi muiden käyttöön.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|