Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Rakkautta rakkautta vain, sitähän se kaikki on...  (Luettu 9674 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
valonkantaja
Vieras
« : 01.06.2006 22:37:02 »

rakastan maailmaa ja kaikkea ihanaa sen päällä. Teitä kaikkia. Oikeasti. smitten Haluaisin nyt vaan halailla ihmisiä ja kertoo niille miten tärkeitä ne mulle on!

Mä halasin isää viimeisen kerran kännissä ollessani, sitä ennen joskus pikkusena... Enkä ikinä tainnut sanoa "rakastan sua". Silloin kun ambulanssimiehet olivat tehoelvyttäneet, tehneet kurkkuun viillon, antaneet sähköä ja elvytyslääkkeitä iv:sti puoli tuntia ja lopettivat, mä menin ambulanssin sisälle yksin, silitin isän kylmiä ja kalpeita kasvoja ja halasin. Sanoin että oot maailman paras isä.  Undecided

Kyllä isä sen tiesi, mä olin aina pyörimässä sen jaloissa ja tein mitä vain kun isä pyysi (no, meni myös toisin päin, olin oikee isin pikku prinsessa..)  angel

Mutta miten voikaan kalvaa mieltä se, ettei hemmetti voinut sanoo että rakastaa vasta kun toinen on kylmä ja kangistunut?? Embarrassed

Huomenna kun pääsen kotiin sanon äidille että rakastan sitä... Mä en enää ikinä jätä sanomatta sitä kellekään, ketä rakastan. En tiedä miksi tämä kaikki pamahti tajuntaan juuri tänään, onhan tosta kaikesta aikaa jo kolme ja puoli vuotta, en sillä tavalla surekaan enää.

Mutta teille kaikille sanon sydämestäni; rakastan teitä. Täällä on hyvä fiilis ja saan teiltä ihan mielettömästi positiivista energiaa ja jaksamista. Haluan kiittää kaikkia tasapuolisesti myötäsympaattisuudestanne (keksin ton sanan vahingossa eilen Cheesy) ja ihanuudestanne!

Tällainen tunteiden vuodatus siksi, että lähden huomenna kotosalle Virroille, eikä siellä ole kiinteetä nettiä, joten en paljo pääse olemaan täällä. Tulee kyllä vähän ikävä tänne...  Cry smitten smitten

Sori tämä sekava sepustus, väsynyt olen kovin...

Ihanaa kesää kaikille, onnea, iloa ja rakkautta... smitten
-valonkantajanne
tallennettu
Oikku67
Vieras
« Vastaus #1 : 01.06.2006 22:58:38 »

Ihanaa, aurinkoista, lämmintä, rentouttavaa ja rakkauden täyteistä kesälomaa Sinulle valonkantaja (http://www.cosgan.de/images/smilie/verschiedene/s025.gif)
Sinua ja "jutustelujasi" asiasta ja sen vierestä tulee todellakin ikävä.. (http://www.cosgan.de/images/smilie/traurig/a040.gif)
Olet harvinaislaatuinen ja erittäin fiksu nuori nainen..
Voi kun muistaisimme sanoa "rakastan sinua" useammin.. taitaa olla monella sama juttu, sitä ajattelee et "sanon sitten ensi kerralla". Ei jätetä enää seuraavaan tapaamiseen, sanotaan heti.. OK?

     
(http://www.cosgan.de/images/midi/liebe/a060.gif)   Rakkaudella Oikkuli    (http://www.cosgan.de/images/midi/liebe/a060.gif)(http://www.cosgan.de/images/smilie/liebe/s020.gif)
tallennettu
täysikuu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1591


Elämä on seikkailu


Profiili
« Vastaus #2 : 01.06.2006 23:00:44 »


Oikein hyvää kesää sinulle valonkantaja, ja lämpöisiä ajatuksia smitten
tallennettu
Ozzette
Vieras
« Vastaus #3 : 01.06.2006 23:01:27 »

Rakkautta, enkeleitä ja ihanaa lomaa !
Voit alkaa lauleskella vaikka Varrella virran, kun Virroille kerran olet menossa...  2funny  smitten  angel
tallennettu
Lari
Vieras
« Vastaus #4 : 02.06.2006 00:02:21 »

Aurinkoista kesää sinulle.

On vähän haikee fiilis vaikka heikosti sinut tunnenkin, ikävä tulee Cry

Muutaman rentoutuspäivän jälkeen:

hymy loistaa,
mikään sitä ei voi poistaa,
valoa tulvii nyt äidin luo,
kun valonkantaja sitä tuo,
yhdessä höpisevät juttuja joita,
kukaan muu ei kuulla koita.


Nyt nauttii tyttö tämä,
sillä bikinit on uudet
ja aurinkolasit coolit.
Auringon valossa lämpimässä,
huomaa itsensä elävänsä.
Läheisiä rakastaen.


Rakkaudella  smitten
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6357


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #5 : 02.06.2006 00:10:13 »

Mutta teille kaikille sanon sydämestäni; rakastan teitä. Täällä on hyvä fiilis ja saan teiltä ihan mielettömästi positiivista energiaa ja jaksamista. Haluan kiittää kaikkia tasapuolisesti myötäsympaattisuudestanne (keksin ton sanan vahingossa eilen Cheesy) ja ihanuudestanne!
Ihanaa kesää kaikille, onnea, iloa ja rakkautta... smitten
-valonkantajanne

Hei "valonkantaja"

Kyllä sinä yhteyttä pidät kesälläkin.
Kavereiden luona voit sitten kirjoitella.

(http://smileys.smileycentral.com/cat/12/12_4_51.gif)

Kivaa kesälomaa sinulle.
Olet hyvin ahertanut koulussa.
Loma on sinulle ansaittua lomaa.





 smitten  Elämänilo   smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #6 : 02.06.2006 00:22:02 »

Kiitos kiitos kiitos kaikille! Yritin nukkua, mutta ei vaan onnistunut kun käyn ylikierroksilla unenpuutteen takia. Olen aika onnellinen ja tyytyväinen. En stressaa huomista tenttiäkään enää, jos pääsen läpi, tosi kiva, jos en, ei paha! Loma on kyllä ansaittu! Smiley

Lari, tosi osuva runo, ostin uudet bikinit pari viikkoa sitten ja mulla ja äidillä tosiaan on sellaset jutut ettei muut pysy perässä... Wink

Tottakai mä silloin tällöin kirjottelen kesällä - pakko kun on tällanen vakava addiktio! ja huomenna ainaki vielä...

Ihan hölmö olo. Koko päivän halunnu vaan halia maailmaa. Kiitos maailma.
  smitten
tallennettu
remppa11
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 165



Profiili
« Vastaus #7 : 02.06.2006 05:20:47 »

Sua tulee iso iso ikävä.ja minäkin rakstan sinua ja teitä kaikkia----niin tuttua toi sun alku...minäkään ne kerennyt kertoa kevään saapuessa ja isäni lähtiessä että rakastan häntä Cry

Sanoa vopi vaikka ja mitä mutta miksi ne pienet santa jotka kuitenkin ovat ainoat oikeat....RAKASTAN SINUA on niin vaikeita sanoa...kuin häpeäisi kertoa sitä suurta tunnetta...sitä viatonta ja kaunista ....
ihan kun se olisi jokin tabu ja kielletty tunteen ilmaisu.

Rakkautta on monenlaista ainakin minusta...rakastaa ystäviä on eri asia kun rakastaa vanhempiaan...rakastaa lastaan/lapsia on eri asia ....rakastaa puolisoaan/toista sukupuolta on eri asia mutta tärkeintö on kuitenkin se rakkaus...tunne jota ei saisi piilotella vaan tuoda esiin,mutta kun olen itse ainakin niin juro...

Hyvää kesää sinulle ja tuhannesti mukavia lämpöisiä päiviä kauniita hetkiä ja suuria tunteja,palailethan kun saavut taas joukkoomme smitten smitten smitten
tallennettu

Elämässä on oltava suolaa ja sokeria ei se muutes pelaa!

Nouseva vaaka,aurinko kasosissa,kuu härässä,merkurius härässä.venus ravussa.mars härässä
Oikku67
Vieras
« Vastaus #8 : 02.06.2006 08:15:25 »

TSEMPPIÄ TENTTIIN!! (http://www.voimahali.fi/vh/images/smilies/hali_sydis.gif)

Se mennee hienosti, usko pois.. mulla on sellainen "kutina"..   Smiley

Oikku-Poikku-Jellona-Pellona  (http://smileys.smileycentral.com/cat/5/5_7_6.gif)
ps. Univelka painaa, näyttö pahasti kesken ma palautus ja yöt valvon.. Joten huomaan et lapsettaa ja kikatuttaa ihmeesti tällaista keski-ikäistäkin..
tallennettu
Sister of Night
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 385



Profiili
« Vastaus #9 : 02.06.2006 10:31:09 »

Hei Valonkantaja..tuli oikein liikutus kun luin tuota sinun viestiä.

Ihanaa kesää ja rakkaudellisia viboja sinulle..ja teille kaikille! smitten
tallennettu

- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Mitä?
- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Okei.
  Tauko
- Muista etsiä valoa.
- Ei vielä, tollo.
- Millos sitten?
- Sitten kun mä olen unohtanut sen.
- Okei.
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #10 : 02.06.2006 10:36:00 »

Valonkantaja,

Sinä näppäränä ja kekseliäänä likkana keksit varmasti keinot päästä nettiin myös kesällä, joten varmasti kuulemme sinusta taas pian!

Sitä ennen hyvää kesää! smitten
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
taria
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 495


Valoa ja rakkautta elämään.. ja haleja höpöset ;)


Profiili
« Vastaus #11 : 02.06.2006 12:07:22 »

 smitten  smitten  smitten
tallennettu

Aurinko Kaksoset
Nouseva Kauris

Punainen Galaktinen Taivaanvaeltaja
(http://www.myspacedev.com/img/dividers/divider14.gif)
sawotar
Vieras
« Vastaus #12 : 02.06.2006 12:26:24 »

(http://www.polargranit.fi/images/photos/metallit/16%20usko%20toivo%20rakkaus.jpg)

Siinäpä vasta pakkaus  smitten
tallennettu
Perhonen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 366



Profiili
« Vastaus #13 : 02.06.2006 13:07:59 »

Ihanaa kesää sinulle Valonkantaja  smitten

Olet upea nuori nainen, "nimesikin" kertoo että luot valoa ympärillesi  smitten

Toivottavasti pääset surffaileen välillä tai tiedä vaikka joskus törmätään Tampereen kaduilla jos päätät lähteä shoppaileen vaikka  Wink jos näin käy niin tartu hihasta kiinni  Wink

Aurinkoa, lämpöä ja iloa!!

T.Perhonen  smitten


« Viimeksi muokattu: 02.06.2006 13:10:16 kirjoittanut Perhonen » tallennettu

Nousumerkki Jousimies.
Aurinko ja Venus Kaloissa, Kuu ja Merkurius Vesimiehessä, Mars Oinaassa.
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #14 : 02.06.2006 14:04:58 »

Tentti ohi (en muuten varmaan pääse läpi, mut ei se mitään..), koulu ohi...!! smitten Pyörähdettiin tuolla terassilla luokkakavereiden kanssa pikaseen, nyt täällä kämpillä olen imuroinut ja viimeisiä pakkailen. 2 tuntia junan lähtöön, et ei mikään kiirus tullutkaan.

*syvä huokaus...*

Vuosi takana opintoja ja itsenäistä nuoren naisen elämää, oliskohan tässä nyt muka pitänyt kasvaa kauheesti ja oppia jotakin.. Grin Cheesy Kai sitä jotain jäi käteen tästäkin vuodesta...

Nyt alkaa kesän kujeet ja loppuu lapsen viattomuus kun pamahdan 21-vuotiaaksi 5. päivä...  Cool

Onnellinen ja haikea fiilis, rutistin ystävätkin ihan hajalle... Oli niin ihanaa kun puolet luokasta lähti yhdessä terassille ja oli sellanen "kaikki on kaikkien kamuja" tunnelma, kaikki toivotti hyvää ja ihanaa kesää kaikille ja sovittiin et soitellaan ja nähdään kesän aikana...

Pian kotiin, juna-asemalla mun pieni ja suloinen äitini on vastassa ja hymyilee leveämmin ja säteilevämmin kun aurinko ja halaa... Sitten kun avaa kotioven niin huomaa sen kodin tuoksun, sen mihin nenä on yleensä tottunu, mut aina kun on ollu pitempään poissa niin sen huomaa. Ihana kodin tuoksu, sekoitus pullan/eteeristen öljyjen/pyykin huuhteluaineen ja tunkkaisuuden tuoksua.. Grin

Kauheeta kun herkistyttää,  Cry smitten en mä ole yleensä tällainen... :Smiley

Hei ihkuliinit pärjäilkää ja olkaa onnellisia! Mä jatkan pakkaamista!




tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: