Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voiko loitsia miehen jättämään rauhaan?  (Luettu 4383 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
AfricaRozales
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 13.04.2016 22:24:32 »

Grin no tota... Meillä on lapsi. Mies on narsistinen narkomaani. Muutin toiselle paikkakunnalle, tuli perässä. Yrittäö tehdä minut hulluksi. Ei jätä rauhaan,  uglystupid2 tuntuu et vaan kuolema erottaa.. Poliisia ei voi sekottaa kun sitten oma perhe suuttuu. Voiko tehdä jonkun taian jolla hän unohtais meijät, tai  jotain. Mun tsyyke ei kestä enempää sitä miestä. Mä en haluu nähä sitä en kuulla siitä en puhua sille tai olla muutenkaan missään tekemisissä. Kaiken lisäksi yhteishuoltajuus eikä luovu siitä koska tietää että pystyy vaikeuttaa siten mun elämää. Oon muuttanu hönen takia 12 x ja meijän alle vuodenikänen lapsi on muuttanu jo 5 kertaa, viimex tän kuun alussa. Auttakaa? Enkelit ja kumppanit pyydetty apuun miljoonia kertoja Sad Lips Sealed

tallennettu
Avicii
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1 : 14.04.2016 11:57:15 »

Vai perhe suuttuu jos ottaa poliisin mukaan ja ajatellaanko tässä lasta ollenkaan  uglystupid2
Jos on narkomaani saat helposti yksinhuoltajuuden ja hae lähestymiskielto ja unohda nyt noi enkelit ja poppakonstit. Tässä on kyse sun ja lapsesi turvallisuudesa myös. Jos ei kerta nuo poppakonstit auta on otettava laki avukseen ja pistettävä asiat sen mukaan järjestykseen että tuolla miehellä ei ole laillista oikeutta lähestyä teitä. Nyt vittu järki käteen  police knuppel2
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2 : 14.04.2016 18:27:21 »

Komppaan Aviciita.

Ota käyttöön se voima joka sinussa on, sinua varten; LASTASI varten!

Anna perheen suuttua, pyydä poliisilta apua, ja pääse elämässäsi eteenpäin.
Huijarienkelit auttaisivat sinua torjumaan miestä poppakonsteilla, en epäile, etteikö sellaisia olisi valmiina auttamaan. Mutta se ei olisi mitään todellista apua, enkelit vain pääsisivät imemään sinulta energiaa.

Todellinen, iokeamielinen, aito ja hyvä auttaja auttaisi sinua löytämään oikean ratkaisun ja ottamaan oman elämäsi avaimet omiin käsiisi, ja  toimimaan oikein. Tekemään sen, mikä pitää, jota sinulla ja lapsellasi on hyvä olla.
tallennettu
Varjotar
Astroholisti

Starchild

Profiili
« Vastaus #3 : 16.04.2016 14:33:28 »

Tossa ei pitäis minkää kolmansien osapuolten tunteet painaa tuon tippaa, vaan sun ja lapsen hyvinvoinnin AINOASTAAN: Eli eikun poliisille nyt ja äkkiä!
tallennettu

Kuuntele tuulta.
AfricaRozales
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #4 : 16.04.2016 21:50:30 »

Oon teijön kanssa samaa mieltä, oon vaan jo valmiiks niin yksinäinen että pelottaa se kun oon sit Vasikka joka paikas ja mua ja mun lasta tullaan kohtelemaan sillätavalla ja se taas voi asettaa meijät omalta osaltaan vaaraan. Sain jo varotuksen kun soitin sille poliisit viimeks. Eivät ymmärrä että se ei tee musta ilmiantajaa että hoidan mun ja miehen välit niinkun asiaan kuuluu..
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: