Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Unohtunut ihmissuhde nousee esiin aika ajoin  (Luettu 3606 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
sonja
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 26.04.2016 18:52:43 »

Hei !
Pakko kysyä tällaista, koska asia alkaa häiritsemään. Omaan vahvan intuition ja siksi asia tuntuu jotenkin painavan. Joten mielipiteitä otetaan vastaan.

Seurustelin lukioaikana erään nuorenmiehen kanssa. Seurustelimme noin vuoden verran. Tämä mies kuitenkin jätti minut ennen inttiä. No silloin se tunttui pahalta. Näimme vielä joitakin kertoja kun hän palasi intistä. Tuosta on nyt kulunut aikaa 11 vuotta ja olin unohtanut koko ihmisen. Nyt kuitenkin törmään asioihin jotka liittyvät häneen. Äitini kertoi että oli nähnyt hänet, itse törmäsin netissä youtube videoon ja lehtijuttuun vahingossa, en siis tarkoituksella.

Tiedän kuulostaa tyhmältä  Grin

Tuli vain mieleeni, että pitäisikö minun kysyä hänen kuulumisia ?
« Viimeksi muokattu: 26.04.2016 19:01:17 kirjoittanut wilhelmina » tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 12.05.2016 19:36:59 »

Welcome to my life.. tuohan on ihan normaalia.  Cheesy

Jotkut ihmiset eivät katoa elämästä, vaan pulpahtavat milloin mistäkin esiin. Voihan sitä kuulumisia kysellä, jos se tuntuu sinusta sopivalta, ettekö jääneet kamalan huonoihin väleihin.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Varjotar
Astroholisti

Starchild

Profiili
« Vastaus #2 : 15.05.2016 19:48:43 »

Jos kuulumiset sinua kiinnostavat oikeasti, muuten en vaivautuisi.
tallennettu

Kuuntele tuulta.
sonja
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #3 : 16.05.2016 14:56:39 »

Ei jääty huonoihin väleihin Cheesy. Minulla tulee joskus ihmisistä tunne, että pitää vain ottaa yhteyttäö ja kysyä kuulumisia. En tiedä onko sillä jokin tarkoitus. Tosiaan olin unohtanut jo koko tapauksen Smiley
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: