Sivuja: [1] 2 3 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mitä rakkauteen tarvitaan?  (Luettu 26937 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
miamelitza
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 16


Profiili
« : 03.06.2006 10:31:08 »

"Mitä Rakkauteen tarvitaan, turvaa ja luottamusta varmaan. Vaikka se joskus onkin vaikeaa, ei sänkyyn pidä sinisilmin tuijottaa.." Tuo laulu lakoi tänä aamuna soida päässäni, se on eräästä näytelmästä

Kerro minulle, tälle vielä ihmisenraakileelle, mitä sinusta rakkauteen tarvitaan? Mitä ilman rakkaus ei ole rakkautta, vaan jotain pinnallisempaa? Mitä ihmettä se rakkaus miehen ja naisen välillä on??

Olen vesimiespainotteinen vaakanainen ja minusta tuntuu, että elän kokoajan umpirakastuneena elämään, asioihin, ideoihin, ystäviin mutta jos vastassa mies, joka rakastaa.. Minä en tajua enää mistään mitään  Smiley
Tuo himskatin Uranus yhtymä Aurinko ja vesimies Mars kartallani
M
tallennettu
remppa11
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 165



Profiili
« Vastaus #1 : 03.06.2006 11:04:16 »

Joopa joo,se onkin vaikeaa luokitella.Kuitenkin mä itse arvostan luottamusta ja ns.kumppanuutta,vapautta elää myös omia ajatuksiaan ja elämää.Rakkaus tuntuu olevan nyky aikana aina vaan vaikeampaa ja vaikeampaa...Itse olen pari viikkoa seurannur miten 90v.mies on joka päivä käynyt katsomassa vaimoaan sairaalassa joka ei kykene enää kunnolla puhumaan syömään jne.ja se mitä heidän välillä huokuu ja näkyy on minusta aitoa ja oikeaa rakkautta,katseet,kosketukset,hellä ääni,sellainen kumppanuus ja katseessa oleva kirkkaus katsoessaan toista silmiin saa mut aina vaan haukkomaan henkeä,ja tuntemaan että kyllä sitä rakkautta on olemassa vielä jossain... smitten
tallennettu

Elämässä on oltava suolaa ja sokeria ei se muutes pelaa!

Nouseva vaaka,aurinko kasosissa,kuu härässä,merkurius härässä.venus ravussa.mars härässä
remppa11
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 165



Profiili
« Vastaus #2 : 03.06.2006 11:54:27 »

Juu ja kunnollisia perheenisiä on.
  ..Onneksi todellakin niitä ....ihania isiä smitten smitten
tallennettu

Elämässä on oltava suolaa ja sokeria ei se muutes pelaa!

Nouseva vaaka,aurinko kasosissa,kuu härässä,merkurius härässä.venus ravussa.mars härässä
Oikku67
Vieras
« Vastaus #3 : 03.06.2006 18:05:11 »

Kahden toisiaan rakastavan ihmisen välistä läheisyyttä, lämpöä.
Molemmille riittävästi vapautta antavaa,
toinen toisensa huomioonottavaa/hyväksyvää ystävyyttä.
Kärsivällisyyttä, rehellisyyttä, rohkeutta, joustavuuttta..

     Oikku67 smitten
ps. missä niitä kunnollisia perheenisiä kasvaa? ..saako ostaa jostain? Wink




tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #4 : 03.06.2006 18:08:03 »

Ne on piiloutuneita ensin jonnekin tekniseen tai kaupalliseen kouluun ja sitten johonkin yrityshautomoon, sitten ne tapaa jossain kekkereissä naisen johon mieltyy ja rupeaa perheenisäksi. Tsori voihan olla myös näyttelijä tai lääkäri tai sairaanhoitaja tai mikä vain, mutta kokemukseni mukaan.. miehet jotka ajattelee perustavansa perheen, ei ainakaan öitä luuhaa bileissä ja baareissa..

Olen nimittäin tänään nähnyt sekä kunnon perheenisiä, henkisiä aspirantteja että ollut yhteydessä parin bailumiekkosen kanssa. angel Jälkimmäisellä kastilla ei mitään vakavaa mielessä. Pistän nykyään lapseni puhumaan exälle niin aika monesta kuohusta välttyy.
« Viimeksi muokattu: 03.06.2006 18:10:04 kirjoittanut JupiterGirl » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Oikku67
Vieras
« Vastaus #5 : 03.06.2006 18:17:13 »

Ne on piiloutuneita ensin jonnekin tekniseen tai kaupalliseen kouluun ja sitten johonkin yrityshautomoon, sitten ne tapaa jossain kekkereissä naisen johon mieltyy ja rupeaa perheenisäksi.
Ilmankos en ole kyseiseen miestyyppiin törmännyt.. Grin

Pistän nykyään lapseni puhumaan exälle niin aika monesta kuohusta välttyy.
Pitänee noudatta esimerkkiäsi.. kun aina meenee "väännöksi" ja seurauksena 2 kk tauko ettei isiä näy.. tickedoff

   Oikku67
tallennettu
miamelitza
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 16


Profiili
« Vastaus #6 : 04.06.2006 08:11:14 »

 smitten Siis te astroihmiset ette ikinä usko! Tämän alkuperäisen viestin laitoin eilen. Minusta tuntuu, että minä olen löytänyt sen rakkauden. Tapasin tämän 9 kk tuntemani miehen kahden kk:n tauon jälkeen. Minä olen ollut niin solmussa itseni kanssa, että vaikka vastassa olisi ollut Prinssi, homma ei olisi toiminut. On ihan käsittämätöntä (kai se on sitten rakkautta) että tämä mies on kaiken kestänyt, kuunnellut huutoani ja kiukkuilua. tickedoff Oma hyvä olo (totaaline ruokaremontti, reikienergiahoito (siis kokeilkaa!!!!) liikunta, 10 kg painonpudotus jne) kaikki nuo kivat jutut tekevät minusta nyt ihmisen, jonka itsetunto on kohdallaan ja mieli tasaisempi. smitten Tästä alkaa ihana rakkaustarina!!!!!!! Ja tietysti ollaan vaakanainen ja oinaspässi (miehellä kartalla vielä Aurinko yhtymä Venus)Kaikille kehoitus: käykää kokeilemassa reikienergiahoitoa, alkaa kuulkaa ihmeitä tapahtumaan ja elämä hymyilemään,
M Cheesy
tallennettu
Oikku67
Vieras
« Vastaus #7 : 04.06.2006 09:00:13 »

smitten Siis te astroihmiset ette ikinä usko! Tämän alkuperäisen viestin laitoin eilen. Minusta tuntuu, että minä olen löytänyt sen rakkauden.[/quote

Voi, toki me uskotaan.. Elämä on ihania yllätyksiä täynnä ja koskaan ei tiedä milloin niitä eteen tupsahtaa. Nauti täysillä uudesta rakkaudesta ja kesän lämmöstä!!(http://www.cosgan.de/images/smilie/liebe/s020.gif)

Kaikille kehoitus: käykää kokeilemassa reikienergiahoitoa, alkaa kuulkaa ihmeitä tapahtumaan ja elämä hymyilemään,

Kiitos, neuvostasi. Täytynee kokeilla.. on ollut hymy hiukan hukassa.. Undecided

  (http://www.cosgan.de/images/smilie/liebe/s020.gif)  Oikku67  (http://www.cosgan.de/images/smilie/verschiedene/s025.gif)
tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #8 : 04.06.2006 11:14:54 »

Luottamus, rehellisyys, avoimmuus, kunnioitus, arvostus ja vapaa tahto smitten siinä rakkauden perusperiaatteet smitten
tallennettu
Ikitosi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1503


Elämän kruunu on mahdollisuus olla tosi :angel:


Profiili
« Vastaus #9 : 04.06.2006 11:50:34 »

Rakkauteen tarvitaan rohkeutta paljastaa alasti itsensä,
ja kestää näkemänsä omakuva rakastajan silmistä.

Toisin sanoin:
hyväksyä itsensä tarkoitukseensa täydellisenä.

Niin, ja tuntea myös tarkoituksensa ...

 smitten smitten smitten
tallennettu
althema82
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106



Profiili
« Vastaus #10 : 05.06.2006 23:04:33 »

uskollisuus,intohimo ja huumorintaju, niillä minä pääsisin pitkälle
tallennettu

NEITSYT

nousumerkki: Jousimies
Aurinko: Neitsyessä
Kuu: Leijonassa
Merkurius: Vaa assa
Venus: Neitsyessä
Mars: Skorpionissa

vesi-koira

Sininen Magneettinen Myrsky
Bilancia
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 30


Vain köyhillä on kiire.


Profiili
« Vastaus #11 : 07.06.2006 15:36:04 »

Hei! Täydelliseen ja puhtaaseen rakkauteen tarvitaan vain vapaus. Kaksi puuta ei voi kasvaa kiinni toisissaan vaan ne tarvitsevat tilaa ympärilleen kasvaakseen täydellisiksi jne...

Tajusin sen tässä taannoin, että kyetäkseni puhtaimmillani rakastamaan minun tulee olla vapaa kaikesta: ennakkoluuloista, ylpeydestä (rakkaus ei tunne ylpeyttä),odotuksista, mustasukkaisuudesta, omistushalusta ja tätä listaa voisi jatkaa loputtomiin. Vapaa kaikesta ja kaikista. Rakastaa voi jotain ihmistä vaikka hän olisi maapallon toisella puolella. Tajusin, että voin rakastaa jotain ihmistä vaikka hän ei perimmäisessä merkityksessä minua rakastaisikaan. Kuka voi kahlita rakkauteni? Vain minä itse. Itse itselleenhän ihminen määrittelee kaiken ja asettaa odotuksia, ympäristön paineita yms. Kukaan muu ei sinua kahlitse tai vapauta kuin sinä. Itsekkin olen Vaaka ja hyvin nopea ihastumaan (myös vihastumaan), mutta rakkaus on jotain aivan muuta. On pelottavaa ajatella, että ensin tulee ikäänkuin riisua itsensä täysin alasti omassa mielessään ja tarkastella omaa minuuttaan, pelkojaan ja hyveitään ennenkuin on valmis antamaan/vastaanottamaan aitoa rakkautta. Vain kokonainen ihminen voi antaa kokonaista rakkautta. Tajusin tämän kaiken luettuani Coelhon kirjan "11 minuuttia" mistä olen aiemminkin täällä maininnut. Se ikäänkuin räjäytti tajuntani. Suosittelen sitä rakkaudella kaikille luettavaksi ajatuksen kanssa. Toinen hyvä kirja rakkaudesta on "Lokki Joonatan". Antoisia pohdiskeluja sielun syövereihin...  smitten smitten smitten
tallennettu

Nouseva Jousimies, Aurinko Vaaka, Kuu Kaksoset, Merkurius Vaaka, Venus Skorpioni, Mars Skorpioni
kooky
Vieras
« Vastaus #12 : 07.06.2006 15:58:45 »

hienosti sanottu smitten
tallennettu
Bilancia
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 30


Vain köyhillä on kiire.


Profiili
« Vastaus #13 : 07.06.2006 16:02:04 »

Kiitos  :Smiley Itsekkin luin sen sataan kertaan (siis oman viestini) ja ihmettelin, että minäkö ton kirjotin...
tallennettu

Nouseva Jousimies, Aurinko Vaaka, Kuu Kaksoset, Merkurius Vaaka, Venus Skorpioni, Mars Skorpioni
kooky
Vieras
« Vastaus #14 : 07.06.2006 16:04:57 »

 smitten totuus kirjoitti itsensä kauttasi... Wink (huomatkaa sanavalintani on samaan aikaan sekä humoristinen että täysin vakava Wink)
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3 4
  Tulostusversio  
 
Siirry: