Sivuja: 1 [2] 3 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mitä rakkauteen tarvitaan?  (Luettu 26947 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Bilancia
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 30


Vain köyhillä on kiire.


Profiili
« Vastaus #15 : 07.06.2006 16:07:45 »

No semmonen mullakin kävi mielessä..saatoin siis juuri olla automaatiokirjoituksen uhri  Shocked
tallennettu

Nouseva Jousimies, Aurinko Vaaka, Kuu Kaksoset, Merkurius Vaaka, Venus Skorpioni, Mars Skorpioni
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #16 : 07.06.2006 22:28:52 »

RAKKAUTEEN TARVITAAN RAKKAUS.  smitten smitten smitten smitten
tallennettu
Bilancia
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 30


Vain köyhillä on kiire.


Profiili
« Vastaus #17 : 08.06.2006 09:27:34 »

Hei JG! Jos vaadit rakkaudelta jotain, ei se ole silloin rakkautta  Kiss
Ihmiseltä ehkä voit vaatiakin vielä jotain, mutta et itse rakkaudelta. Ja jos nyt oikein spekuloi niin ei ihmiseltäkään saisi vaatia mitään. Jokainen on sellainen kuin on. Kaikki olemme vapaita kuin taivaan linnut (kunhan kaikki sen vaan tajuaisi). Työpaikalla johtaja voi vaatia alaisiltaan tiettyjä tehtäviä tai oikeudessa voidaan vaatia rehellisyyttä, mutta haluaisitko oikeasti sellaisen ihmissuhteen missä olisit vaatimalla "saavuttanut" jotain? Olisiko se silloin aitoa? Itse en ainakaan voisi ikinä mennä kenenkään vaatimusten mukaisesti tai mukautua johonkin tiettyyn muottiin mitä parisuhteen toinen osapuoli minulta odottaisi. Kurkkua kuristaisi. Mutta kuten kaikessa... ei tässäkään ole olemassa absoluuttista totuutta. On vain minun maailman totuus ja sinun maailman totuus  Smiley
tallennettu

Nouseva Jousimies, Aurinko Vaaka, Kuu Kaksoset, Merkurius Vaaka, Venus Skorpioni, Mars Skorpioni
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #18 : 08.06.2006 16:54:39 »

Yritän sanoa sitä että kait minäkin saisin vaatia muuta kuin irtosuhteita. Tosin nyt väikkyy liian massiivisena horisontissa itsellekin tämä vaatimus Sitoutuvasta Miehestä ja Asettumisesta Aloilleen eli ei vielä. Näen perheenisiä jotka sitoutuu perheeseen jne, mulla on ollut sellaista epämääräistä lentoa ja draamaa.

Eli vaadin jotain tasoa ja yrittämistä tai en rakastu, enkä rakasta. Simppeliä. Jos saa vähän, miksi antaa paljon.. olen kääntänyt kaiken ylösalaisin ja katselen asiaa vastaanottajan näkökulmasta nyt toivottavasti.

Kumma miten elämä tuntuu sellaiselta virtuaalipeliltä nykyään, ei vaan tällainen astrochatti vaan koko elämä. kaikki, taide sosiaalinen elämä henkisyys tunteet. No ehkä se on ihan ok.  angel
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
aQuarius~
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 353


Au vesimies ja asc neitsyt


Profiili
« Vastaus #19 : 15.06.2006 12:34:37 »

Lainaus
Hei JG! Jos vaadit rakkaudelta jotain, ei se ole silloin rakkautta 
Ihmiseltä ehkä voit vaatiakin vielä jotain, mutta et itse rakkaudelta. Ja jos nyt oikein spekuloi niin ei ihmiseltäkään saisi vaatia mitään

Rakkaus tulee itsestään, ei siltä silloin mitään pidä vaatia Smiley Ja kun täällä puhuttiin noista seksisuhteista, niin itse en osaa oikein heittäytyä sellaisiin... Kyllä se on parasta sellaisen kanssa ketä rakastaa  Wink
Eli siis rakkaudelta ei vaadita mitään vaan ihmiseltä! ITselleni ainakin tärkeää on luottamus ja rehellisyys ja rohkeus olla oma itsensä Smiley
tallennettu

Tule takaisin niin kuuntelen ja haluan ymmärtää. Älä tee näin...
Stareyes
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 580


Tuon kultaisen säteen, missä ikinä kuljenkin


Profiili
« Vastaus #20 : 15.06.2006 12:51:42 »

Hei Smiley
Lainaus:
Kerro minulle, tälle vielä ihmisenraakileelle, mitä sinusta rakkauteen tarvitaan?
 
Rakkauteen ei tarvita mitään, sen on tahdon asia, elämäntapa, Rakkaus vain on. smitten
Rakkaus on paljon enemmän kuin tunteet, sillä ne ovat liikkuvia ja muuttuvia.Tunteet myös kuuluvat osana rakkauteen, mutta eivät välttämättä ole sitä 'rakkautta' jota ehkä ajat takaa kysymykselläsi.

RAKKAUS ON ELÄMÄNASENNE - SIIS RAKASTAKAA TOISIANNE - EHDOITTA  smitten smitten smitten

Rakkaudella
Stareyes Wink
tallennettu

"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #21 : 23.06.2006 15:58:45 »

Tai siis, jaksaa venata, mutta hassua, ens kerralla en yritä rakentaa juttua mitenkään kovin ponnekkaasti.

Rakkauden lopetukseen tarvitaan; tunteiden unohdus ja toisen olemassaolon kieltäminen, onnistuu hyvin jos on eri maassa. Näin on nyt yhden ja pian kahden kanssa. Kolmas vaan eri cityssä leikkii eri tyyppien kanssa.


tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Eufrasyne
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 191



Profiili
« Vastaus #22 : 23.06.2006 16:46:46 »

AH,  Mielettömän Vaakamaista     Cheesy     Wink

Veit "tekstin viestistäni", jotenkuten noin mäkin olisin
sen muotoillu    :Smiley

Rakkautta on vaan niin vaikea ilmaista sanoin  Cheesy   smitten smitten

Rakkaus on mulle ennen kaikkea Tunne  smitten smitten

 smitten              smitten         smitten
tallennettu

Aurinko - Vaaka
Asc - Skorpioni
Kuu - Kaksonen
Merkurius - Skorpioni
Venus - Vaaka
Mars - Vaaka
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #23 : 23.06.2006 18:58:26 »

Hmmm....yks parisielusuhde kesti 7v mut oli ne muutkin sitä. Kesti vähemmän.

Jos kerran näin paljon haluan muistella menneitä, voisin yhtä hyvin muistella SITÄ mennyttä elämääni siellä Keski-Euroopassa. Saisikohan siihen yhtä lailla fiilistä Virossa kun meen. Englannissa tuli joku olo. Joku jatkumo, ja tietyistä hienoista paikoista ja henkilöistä-

Ei mutta onhan rakkautta vielä tulevassakin. Siis 2 välistä. Huips    askendentti vaaka
« Viimeksi muokattu: 23.06.2006 19:06:23 kirjoittanut -+Venus Divine+- » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Bilancia
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 30


Vain köyhillä on kiire.


Profiili
« Vastaus #24 : 28.06.2006 15:43:29 »

Hei Eufrasyne! Joo taisi tosiaan olla aika vaakamainen teksti se meikäläisen neuvo rakkauteen  smitten Onko sullakin muuten vaaka-ihmisenä semmonen jatkuva vapaudenkaipuu ja levoton olo, mutta kuitenkin toisaalta voisit myös sitoutua parisuhteeseen ja kuvitella olevasi se "Unelmien täyttymys miehelle"? En tiedä ymmärrätkö mitä tarkoitan??  Tongue Jotenkin mun pitää aina parisuhteessa laittaa semmonen "vaihde" päälle, että tässä nyt seurustellaan ja keskityn silloin täysin siihen toiseen ihmiseen. Muuten luultavasti lähtisin liihoittelemaan pois kuin taivaanlintu. Kait se on jotain psyykkausta ja sellaista jatkuvaa "hokemista" itselleen. Todella rasittavaa olla vaaka  idiot2 mutta toisaalta ah...niin ihanaa!
tallennettu

Nouseva Jousimies, Aurinko Vaaka, Kuu Kaksoset, Merkurius Vaaka, Venus Skorpioni, Mars Skorpioni
Eufrasyne
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 191



Profiili
« Vastaus #25 : 28.06.2006 17:26:46 »

AH:lle  Smiley

No, ei voinut olla huomaamatta samanlaista ajatusmaailmaa   laugh

Mulla tota vaakaa aikas reippaasti kartalla..

Jonkinlainen "vapauden kaipuu" takaraivossa, ollut just sellainen
nainen suhteessa, et elänyt elämääni sen miehen kautta  buck2

Sitten kun sitä aikansa luulee olevansa ns.toiveiden täyttymys ja
todellisuus iskee vasten näköö jossain vaiheessa   knuppel2
niin sitten siinä ollaan molemmat vähän kummissaan, koska en
kuitenkaan sellaista halua   Cheesy

Miehellä kun pitää olla oma elämä/tahto   2funny 2funny

Kuulostaapa sekopäiseltä... uglystupid2    Cheesy   Cheesy  idiot2

Ei todellakaan ole aina helppoa olla vaaka   Wink
Mutta eikös vaa´at tulekin maailmaan oppimaan ihmissuhteista käsin
tätä "elämöintiä"   :Smiley

Itsellä harvoin suhteet muuttuvat vakaviksi, mut edellisissä
kuitenkin aina tehny sen virheen et sitä "psyykkausta" oon
tehnyt aivan huomaamattani.. nyt kun sanoit.. coolsmiley

Ei helppoa, mutta antoisaa smitten smitten smitten



tallennettu

Aurinko - Vaaka
Asc - Skorpioni
Kuu - Kaksonen
Merkurius - Skorpioni
Venus - Vaaka
Mars - Vaaka
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6357


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #26 : 28.06.2006 17:44:22 »

Hei Ystäväin

(http://www.mainzelahr.de/smile/liebe/herz.gif)  R A K K A U S  (http://www.mainzelahr.de/smile/liebe/herz.gif)

MITÄ SIIHEN TARVITAAN

Kaksi toisistaan pitävää ihmistä,
jotka ovat valmiita hyväksymään toisensa
sellaisena kuin ovat.

RAKKAUS LISÄÄNTYY
KUN LÖYTYY YMMÄRRYSTÄ
JA LUOTTAMUSTA
TOISTA KOHTAAN


(http://cestabambole.altervista.org/adottate/angy-chan/babusabi_dancing.gif)

Sinkku Nainen 50 v



 smitten  Elämänilo   smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Bilancia
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 30


Vain köyhillä on kiire.


Profiili
« Vastaus #27 : 30.06.2006 12:31:08 »

Hei Eufrasyne! Joo mulla ihan sama homma, että suhteet tuppaa jäämään aika pintapuolisiksi ja hyvin fyysisiksi. En oikein anna itsestäni mitään mihin tarttua sen enempää ja lasken kaiken leikiksi. sellaista perus vaaka-sekoilua Grin Viimeisimmässä vakavassa suhteessa tein myös ton saman virheen kuin sinä, että elin elämääni sen toisen kautta ja sehän sitten jossain vaiheessa kolahti kunnolla omaan nilkkaan. Ongelma onkin just siinä, että tykkään "palvoa" miestä ja ihailla häntä, joka saattaa johtaa siihen, että toisen ego kasvaa älyttömiin mittoihin ja tietenkin semmoinen liiallinen ihailu ja jatkuva hyvän olon tuottaminen ahdistaa sitä toista osapuolta. Mua ainakin itseäni ahdistaa jos huomaan jonkun palvovan maata jalkojeni alla. Miksi sitten itse teen niin, en tiedä? En oikein löydä kultaista keskitietä näissä asioissa. Joko teen kaiken liiallisella intohimolla ja kiihkolla tai sitten en todella jaksa kiinnostua ollenkaan mistään. Tarvitsen sen jonkun, joka saa mun vaakakupit pysymään balanssissa. Silloin olen parhaimmillani...
tallennettu

Nouseva Jousimies, Aurinko Vaaka, Kuu Kaksoset, Merkurius Vaaka, Venus Skorpioni, Mars Skorpioni
Marion
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 254



Profiili
« Vastaus #28 : 30.06.2006 12:41:18 »

Rakkauteen tarvitaan uskollisuutta, luottamusta, toisten huomioon ottamista, lohdutusta, periksi antamista, anteksi antoa ja turvallisuutta.

 smitten  smitten  smitten  smitten
tallennettu
Eufrasyne
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 191



Profiili
« Vastaus #29 : 30.06.2006 16:44:50 »

AH, Ikävä kyllä et noin se yleensä menee.. Sad

Varsinkin kun olen oikein rakastunut,mitä ei ole tapahtunut montaa kertaa niin, mies "jostain" idiot2 kumman syystä  Wink ahdistuu ja homma hajoo sitten siihen..  Cry 

Se kun jotenkin mulla menee että kaikki tai ei mitään, tuota skorpparienergiaa kun löytyy   tickedoff

Ja näyttäähän sitä sullakin olevan   Wink ootkos huomannut sen jotenkin vaikuttaneen?

Ja sekä mikä noiden sydänsärkyjen toipumisessa vielä hidastaa prosessia on se syyllinen olotila ja viha että on pilannut koko jutun..
mut miksi, mun mielestä se on ollut rakastamista   smitten

Sen kun vasta aina jälkeenpäin toteaa et olis vaan keskittynyt omaan napaansa niin kaikki olis ehkä mennyt paremmin   uglystupid2

Mutta, koska sitä oppii  idiot2 niistä suhteista toipuminen vaan vie todella pitkän ajan ja pitkän matkan sielun syövereihin  Undecided

Oliskos jollain neuvoa/konstia saada nuo vaakakupit ja skorpparienergia
harmooniseen tasapainoon?      smitten          smitten
tallennettu

Aurinko - Vaaka
Asc - Skorpioni
Kuu - Kaksonen
Merkurius - Skorpioni
Venus - Vaaka
Mars - Vaaka
Sivuja: 1 [2] 3 4
  Tulostusversio  
 
Siirry: