Bilancia
Satunnainen astroilija
Vain köyhillä on kiire.
|
|
« Vastaus #15 : 07.06.2006 15:07:45 » |
|
No semmonen mullakin kävi mielessä..saatoin siis juuri olla automaatiokirjoituksen uhri
|
|
|
tallennettu
|
Nouseva Jousimies, Aurinko Vaaka, Kuu Kaksoset, Merkurius Vaaka, Venus Skorpioni, Mars Skorpioni
|
|
|
|
Bilancia
Satunnainen astroilija
Vain köyhillä on kiire.
|
|
« Vastaus #17 : 08.06.2006 08:27:34 » |
|
Hei JG! Jos vaadit rakkaudelta jotain, ei se ole silloin rakkautta Ihmiseltä ehkä voit vaatiakin vielä jotain, mutta et itse rakkaudelta. Ja jos nyt oikein spekuloi niin ei ihmiseltäkään saisi vaatia mitään. Jokainen on sellainen kuin on. Kaikki olemme vapaita kuin taivaan linnut (kunhan kaikki sen vaan tajuaisi). Työpaikalla johtaja voi vaatia alaisiltaan tiettyjä tehtäviä tai oikeudessa voidaan vaatia rehellisyyttä, mutta haluaisitko oikeasti sellaisen ihmissuhteen missä olisit vaatimalla "saavuttanut" jotain? Olisiko se silloin aitoa? Itse en ainakaan voisi ikinä mennä kenenkään vaatimusten mukaisesti tai mukautua johonkin tiettyyn muottiin mitä parisuhteen toinen osapuoli minulta odottaisi. Kurkkua kuristaisi. Mutta kuten kaikessa... ei tässäkään ole olemassa absoluuttista totuutta. On vain minun maailman totuus ja sinun maailman totuus
|
|
|
tallennettu
|
Nouseva Jousimies, Aurinko Vaaka, Kuu Kaksoset, Merkurius Vaaka, Venus Skorpioni, Mars Skorpioni
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #18 : 08.06.2006 15:54:39 » |
|
Yritän sanoa sitä että kait minäkin saisin vaatia muuta kuin irtosuhteita. Tosin nyt väikkyy liian massiivisena horisontissa itsellekin tämä vaatimus Sitoutuvasta Miehestä ja Asettumisesta Aloilleen eli ei vielä. Näen perheenisiä jotka sitoutuu perheeseen jne, mulla on ollut sellaista epämääräistä lentoa ja draamaa. Eli vaadin jotain tasoa ja yrittämistä tai en rakastu, enkä rakasta. Simppeliä. Jos saa vähän, miksi antaa paljon.. olen kääntänyt kaiken ylösalaisin ja katselen asiaa vastaanottajan näkökulmasta nyt toivottavasti. Kumma miten elämä tuntuu sellaiselta virtuaalipeliltä nykyään, ei vaan tällainen astrochatti vaan koko elämä. kaikki, taide sosiaalinen elämä henkisyys tunteet. No ehkä se on ihan ok.
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
aQuarius~
Kanta-astroilija
Au vesimies ja asc neitsyt
|
|
« Vastaus #19 : 15.06.2006 11:34:37 » |
|
Hei JG! Jos vaadit rakkaudelta jotain, ei se ole silloin rakkautta Ihmiseltä ehkä voit vaatiakin vielä jotain, mutta et itse rakkaudelta. Ja jos nyt oikein spekuloi niin ei ihmiseltäkään saisi vaatia mitään Rakkaus tulee itsestään, ei siltä silloin mitään pidä vaatia Ja kun täällä puhuttiin noista seksisuhteista, niin itse en osaa oikein heittäytyä sellaisiin... Kyllä se on parasta sellaisen kanssa ketä rakastaa Eli siis rakkaudelta ei vaadita mitään vaan ihmiseltä! ITselleni ainakin tärkeää on luottamus ja rehellisyys ja rohkeus olla oma itsensä
|
|
|
tallennettu
|
Tule takaisin niin kuuntelen ja haluan ymmärtää. Älä tee näin...
|
|
|
Stareyes
Kanta-astroilija
Tuon kultaisen säteen, missä ikinä kuljenkin
|
|
« Vastaus #20 : 15.06.2006 11:51:42 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #21 : 23.06.2006 14:58:45 » |
|
Tai siis, jaksaa venata, mutta hassua, ens kerralla en yritä rakentaa juttua mitenkään kovin ponnekkaasti.
Rakkauden lopetukseen tarvitaan; tunteiden unohdus ja toisen olemassaolon kieltäminen, onnistuu hyvin jos on eri maassa. Näin on nyt yhden ja pian kahden kanssa. Kolmas vaan eri cityssä leikkii eri tyyppien kanssa.
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
Eufrasyne
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #22 : 23.06.2006 15:46:46 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko - Vaaka Asc - Skorpioni Kuu - Kaksonen Merkurius - Skorpioni Venus - Vaaka Mars - Vaaka
|
|
|
|
Bilancia
Satunnainen astroilija
Vain köyhillä on kiire.
|
|
« Vastaus #24 : 28.06.2006 14:43:29 » |
|
Hei Eufrasyne! Joo taisi tosiaan olla aika vaakamainen teksti se meikäläisen neuvo rakkauteen Onko sullakin muuten vaaka-ihmisenä semmonen jatkuva vapaudenkaipuu ja levoton olo, mutta kuitenkin toisaalta voisit myös sitoutua parisuhteeseen ja kuvitella olevasi se "Unelmien täyttymys miehelle"? En tiedä ymmärrätkö mitä tarkoitan?? Jotenkin mun pitää aina parisuhteessa laittaa semmonen "vaihde" päälle, että tässä nyt seurustellaan ja keskityn silloin täysin siihen toiseen ihmiseen. Muuten luultavasti lähtisin liihoittelemaan pois kuin taivaanlintu. Kait se on jotain psyykkausta ja sellaista jatkuvaa "hokemista" itselleen. Todella rasittavaa olla vaaka mutta toisaalta ah...niin ihanaa!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Eufrasyne
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #25 : 28.06.2006 16:26:46 » |
|
AH:lle No, ei voinut olla huomaamatta samanlaista ajatusmaailmaa Mulla tota vaakaa aikas reippaasti kartalla.. Jonkinlainen "vapauden kaipuu" takaraivossa, ollut just sellainen nainen suhteessa, et elänyt elämääni sen miehen kautta Sitten kun sitä aikansa luulee olevansa ns.toiveiden täyttymys ja todellisuus iskee vasten näköö jossain vaiheessa niin sitten siinä ollaan molemmat vähän kummissaan, koska en kuitenkaan sellaista halua Miehellä kun pitää olla oma elämä/tahto Kuulostaapa sekopäiseltä... Ei todellakaan ole aina helppoa olla vaaka Mutta eikös vaa´at tulekin maailmaan oppimaan ihmissuhteista käsin tätä "elämöintiä" : Itsellä harvoin suhteet muuttuvat vakaviksi, mut edellisissä kuitenkin aina tehny sen virheen et sitä "psyykkausta" oon tehnyt aivan huomaamattani.. nyt kun sanoit.. Ei helppoa, mutta antoisaa
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko - Vaaka Asc - Skorpioni Kuu - Kaksonen Merkurius - Skorpioni Venus - Vaaka Mars - Vaaka
|
|
|
|
Bilancia
Satunnainen astroilija
Vain köyhillä on kiire.
|
|
« Vastaus #27 : 30.06.2006 11:31:08 » |
|
Hei Eufrasyne! Joo mulla ihan sama homma, että suhteet tuppaa jäämään aika pintapuolisiksi ja hyvin fyysisiksi. En oikein anna itsestäni mitään mihin tarttua sen enempää ja lasken kaiken leikiksi. sellaista perus vaaka-sekoilua Viimeisimmässä vakavassa suhteessa tein myös ton saman virheen kuin sinä, että elin elämääni sen toisen kautta ja sehän sitten jossain vaiheessa kolahti kunnolla omaan nilkkaan. Ongelma onkin just siinä, että tykkään "palvoa" miestä ja ihailla häntä, joka saattaa johtaa siihen, että toisen ego kasvaa älyttömiin mittoihin ja tietenkin semmoinen liiallinen ihailu ja jatkuva hyvän olon tuottaminen ahdistaa sitä toista osapuolta. Mua ainakin itseäni ahdistaa jos huomaan jonkun palvovan maata jalkojeni alla. Miksi sitten itse teen niin, en tiedä? En oikein löydä kultaista keskitietä näissä asioissa. Joko teen kaiken liiallisella intohimolla ja kiihkolla tai sitten en todella jaksa kiinnostua ollenkaan mistään. Tarvitsen sen jonkun, joka saa mun vaakakupit pysymään balanssissa. Silloin olen parhaimmillani...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Marion
|
|
« Vastaus #28 : 30.06.2006 11:41:18 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Eufrasyne
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #29 : 30.06.2006 15:44:50 » |
|
AH, Ikävä kyllä et noin se yleensä menee.. Varsinkin kun olen oikein rakastunut,mitä ei ole tapahtunut montaa kertaa niin, mies "jostain" kumman syystä ahdistuu ja homma hajoo sitten siihen.. Se kun jotenkin mulla menee että kaikki tai ei mitään, tuota skorpparienergiaa kun löytyy Ja näyttäähän sitä sullakin olevan ootkos huomannut sen jotenkin vaikuttaneen? Ja sekä mikä noiden sydänsärkyjen toipumisessa vielä hidastaa prosessia on se syyllinen olotila ja viha että on pilannut koko jutun.. mut miksi, mun mielestä se on ollut rakastamista Sen kun vasta aina jälkeenpäin toteaa et olis vaan keskittynyt omaan napaansa niin kaikki olis ehkä mennyt paremmin Mutta, koska sitä oppii niistä suhteista toipuminen vaan vie todella pitkän ajan ja pitkän matkan sielun syövereihin Oliskos jollain neuvoa/konstia saada nuo vaakakupit ja skorpparienergia harmooniseen tasapainoon?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|