Ehkä Rakkauden enkeli halusi tuolla otsikolla nimenomaan tuoda esille sen miten naisiin todella ON SUHTAUDUTTU, esimerkiksi kristinuskossa kun menee ajassa vähän taaksepäin niin nainen todella nähtiin joko täysin puhtaana ja pyhänä (Neitsyt Maria) tai sitten likaisena, seksuaalisena viettelijättärenä... Seksuaalisuus, ja varsinkin naisen seksuaalisuus siis nähtiin aina täysin negatiivisessa valossa.
Juu, näinpä miumiu ajattelin minäkin siitä, mitä Rakkauden enkeli aiheella ajaa takaa...
Juuri tuo, että jos nainen on hyvin seksuaalinen, hän on heti huora, kevytkenkäinen, helppoa riistaa, jakorasia tms.
Mutta mies saa aivan rauhassa kulkea vaikka koko ajan mela pystyssä ja naida kaikkea, mikä liikkuu, eikä siitä miestä leimata miespuoliseksi "huoraksi" tms. Miehen seksi ja seksuaalisuus on sallittua, naisen vielä osin tabu. Ainakin joissakin maissa ja kulttuureissa. Ehkä se jotenkin näin menee...
Niin että nyt "vain" puramme sitä "negatiivis-naisellisen" myyttiä.
Nimenomaan juuri näitä asioita tässä vain tarkoitin ja haen takaa. Eli nyt jotkut vain ymmärsivät minua hieman väärin...
Tuo hieman karkea ja vastakkainasetteleva otsikon valitsin juuri sen takia, että se saisi aikaan tietynlaista Solarbionin pyykinpesuun rinnastettavaa puhdistavaa myllerrystä, ajatuksia ja tunteenpaloa. Että siis saisimme poistettua ja puhdistettua tuon karkean naisten vastakkain asettelun joko "huoriin" tai "Madonnoihin".
Eli
MINÄ EN itse luokittele naisia joko "madonnoihin" tai "huoriin". Tämä on vain tuo valitettava asetelma jota jotkut edelleen tässä maailmassa viljelevät... Kaikki naiseus on pyhää, kuten kaikki elämäkin on pyhää. Riippumatta siitä mitä tekee, sanoo tms. Kaikki erilaisia, mutta saman arvoisia.