Ihan aluksi pyydän teiltä kaikilta rakkaat lukijat, lukekaa huolella, keskittyen ja sydämellänne rakkaan Solarbionin viestin, koska se on niin täynnä asiaa.
Olen hyvin iloinen tästä keskusteluaiheesta,
jonka johdantoon ei todellakaan arvioni mukaan liittynyt mitään
leimaamista saati tuomioita.
Henkilökohtaisen vastuun ottamista kaikesta ilmenneestä kaksinaisuudesta kylläkin.
Mistä tuo "tuomioiden esittämisen" kokemus onkaan peräisin?
Todennäköisesti omista aikaisemmista kokemuksista.
Minulle jokainen nainen ja jokaisen naisen naiseus on pyhää
sekä jokainen mies ja jokaisen miehen mieheyskin.
Silti omassa elämässäni periaatteenani on keskustella
aivan kaikesta mahdollisesta, mitä elämä pitää sisällään.
Niin pyhästä kuin hävyttömästäkin
- siten hyväksymällä ensin sen asiaintolan,
johon aion vaikuttaa omilla teoillani.
Koska pidän itseäni perimmäisesti täysvastuullisena
aivan kaikesta pyhästä ja ei-pyhästä,
mitä vain suinkin olen saattanut ilmentää
taikka ollut mukana ilmentämässä (= ihmiskunnan kollektiivisessa tietoisuudessa).
Ja Rakkauden enkelin aloitus teki minuun vaikutuksen juuri sillä,
että hän teollaan ilmaisi tunnustaneensa jakavansa vastuun
sellaistenkin ilmiöiden olemassaolosta,
joita monet eivät hyväksy itse luoneensa osaksi elämäänsä.
Olen näet uskomatta elämän sattumanvaraisuuteen
- sopimuksellisuuteen kylläkin.
Sillä sen jo tiedän laukoa,
ettei ole mitään ulkopuolellani havaittavaa,
mikä ei kertoisi jotain minusta itsestäni,
taustastani ja mahdollisuuksistani
- niin hyvässä kuin pahassa.
Se, joka näkee naiseuden koko kuvassa kiillotettavaa,
jatkakoon työtään - kuten myös hän,
jolle yritys kiillottaa kiillottamatonta merkitsee lokaamista.
Lokaamisen tuomitseminen ei kuitenkaan oikeuta lokaamaan
niitä,
jotka ottavat asiakseen purkaa lokaamista ylläpitäneitä
virheellisiä käsityskantoja ja ennakkoluuloja
sekä niitä vuosisatojen ajan ruokkineita negatiivisia myyttejä.
Myytit ovat särkemistä varten
- eivät rakkauden asialla liikkuvat enkeli-ihmiset.
Jollainen meistä jokaisesta löytyy - ihan aito ihmisenkeli.
Seuraavaksi pyydän vielä julkisesti anteeksi kaikilta joita otsikkoni on kuitenkin kaikesta tuosta huolimatta mahdollisesti loukannut. Se ei ole ollut tarkoitukseni.
Vaan itseasiassa aivan päinvastainen... Eli tätä, kuten
en mitään muutakaan loukkaavaa todellakaan tarkoittanut:
tuossa topicista saa sellaisen käsityksen,
että H***a = seksuaalienergia ja Madonna = Pyhä Naiseus.
Ei sillä ei ole huoraa, ei Madonnaa, on vain naiseus, pyhä sellainen ihan kaikilla naisilla.
Kuka on niin hullu nainen, että lähtee/uskaltaa kertomaan omia näkemyksiään seksuaalisuudestaan, kun pelkästään alkuasetelmakin on selkeästi hyvä/paha? idiot2
Minä.
Tässähän oli Asterix, kuten olen jo yrittänyt kertoa
poistaa naiseudesta tuo hyvä/paha asetelma. Miten se poistettaisiin jos siitä ei ensin puhuta? Kiitos, että olet kanssani keskustellut aiheesta.
Minä en henkilökohtaisella tasolla ole loukkaantunut, ainoastaan kovasti pettynyt, koska jostain syystä omat odotukseni sinun suhteesi olivat minulla paljon korkeammat. Embarrassed
Mihinhän arvoon arvaamattomaan oletkaan minut "korottanut".
Enhän ole se Madonna kuitenkaan...
Mitä olet minulta odottanut, ja miksi yleensä odottanut mitään? Toivottavasti pettymyksesi laantuu ja vielä näet kaiken tämän "yli"
Kaiken tämän alkuperäiseen merkitykseen, siihen mitä olen tällä kaikella tarkoittanut. Olen kuitenkin edellee se sama "Rakkauden enkeli", en kuitenkaan täydellinen, enkä erehtymätön... Rakas Asterix.
Yleisellä tasolla tunnen vaivautuneisuutta niiden naisten puolesta, joiden tiedän tälläisen h***a vai madonna-astelman satuttavan, vaikket sitä ehkä tarkoittanutkaan, mutta joillakin naisilla on niin kipeitä kokemuksia takanaan, että pelkästää tuon h***a-sanan kuuleminen saa ne kaikki pintaan,
Sitten sinun tulisi tuntea vaivautuneisuutta myös minun puolesta. Sillä minullakin on kipeämpiä kokemuksia takanani kuin arvaatkaan juuri tähän huora/madonna asetelmaan liittyen... Miksi ihmeessä siis kuitenkin tein näin? Siinäpä vasta kysymys...
En todellakaan tarkoittanut satuttaa ketään.
Kaikki kuuluvat pyhiin naisiin, kokemuksista, tapahtumista ja teoista huolimatta! Ei ole huoraa ei Madonnaa vain ja ainoastaan tuo pyhä naiseus.
Mutta nyt vasta pääsemmekin "eteenpäin", sillä tottahan toki tuolla huora sanalla on nykypäivänä alhainen ja halventava merkitys. Mutta oletko ajatellut, onko kukaan ajatellut että niin on tuolla Madonna sanallakin, vaikka usein luullaan ihan muuta? Sillä tuosta Madonnastahan on "väkivalloin" riisuttu pois kaikki seksuaalisuus, inhimillisyys ja siihen kuuluva erehtyväisyys.
Eli millä oikeudella ketään nimitellään sen enempää huoraksi kuin Madonnaksikaan?
Sillä seksuaalisuus ja erehtyväisyys kuuluu jokaiselle ihmiselle ja on jokaisen ihmisen oikeus. Kaikki naiset ovat pyhiä ja kaikki miehet myös. Koko ihmisyys on pyhää.
Oivalsin, että sinä ja minä Asterix olemme nyt tällä kaikella väärinymmärryksellä ja "kinastelulla" juuri huomaamattakin
"puhdistaneet" tuota huora/madonna asetelmaa ja nyt se on tämän astron osalta varmasti tullut puhdistettua ja loppuunkäsiteltyä, joten voimme yhteistuumin "heittää" sen sinne "roskikseen" minne kuuluukin.
Ei siis enää tarvita tuota karkeata vastakkainasettelua enää tuossa otsikossakaan,
sillä jäljellä on vain pyhä naiseus, pyhä mieheys, pyhä ihmisyys. Eli olkoon tuleva otsikko jonka muutan (jos vain osaan)pelkäksi seksuaalienergiaksi. Sehän nimittäin kuuluu tuohon pyhään ihmisyyteen.
Eli kiitos Asterix yhteistyöstä, vaikka aluksi itsekin luulin tätä "taisteluksi".
Väärinymmärrysten kautta ymmärrykseen...
Nyt siis tuli minunkin alkuperäinen pointtini, syy vastakkainasetteluun esille, jotta se saataisiin "pestyä" tai heitettyä sinne "roskiin" täältä astrosta.
ELÄKÖÖN ELÄMÄ JA SEN PYHYYS!