Voi hyvät hyssykät!! Mistä nyt pipittää?
Täytyy p u h a l t a a a a !! Sekö auttaa?
Luulen, tai luulin jo ilmaisseeni kantani,
Yli 800 kirjoitusta. Joten eiköhän siihen
sattumageneraattorillakin laskettuna satu
jotain oikeeta asiaa, jos niin haluatte?
Ei minulla ole Kehoa vastaan mitään henk. koht.
En vain voi hiljaisesti hyväksyä tapaa jolla
hän ja vain HÄN,,, Tietää sen ainoan totuuden,
sekä että,vain Hänen kauttaan asia voi välittyä.
Niinkuin te olette huolestuneet Toisten puolesta,
voinen minäkin olla huolestunut heidän puolesta,
jotka ovat alkuvaiheessa näiden asioiden suhteen.
Koitan kertoa kannanotoillani, että SAATTAA olla
muitakin TOTUUKSIA kuin, mitä Keho kertoo välittä-
vänsä, yksin ja ainoastaan HÄN.
:
Nyt taitaa kotkansilmä pahasti rähmiä, suosittelisin puhaltamisen sijaan suolaliuosta, se auttaa meidän vauvalla
.
Itse pidän Kehon tyyliä käsittämättömänä, ja hypin hänen juttunsa yleensä yli (joskus kahlaan puolella silmällä läpi ne osat joita ymmärrän). Ei sillä etteikö hänenkin sanomassaan olisi jotain pointtia, en vaan jaksa etsiä sitä. Se on kuitenkin minun oma ongelmani. Mikä minä olen päättämään kuka on oikeassa ja kuka väärässä. Sitäpaitsi ei minulla ole normaalielämässäkään tapana käydä väittelemään jokaisen "jeesus tulee" -kylttiä kantavan ihmisen kanssa.
Ihmisillä on eri tapoja tuoda asiansa esille, ja eri ihmisiä ärsyttävät eri asiat. Sinun kohdallasi itselleni tulee lähinnä sellainen olo, että "herää pahvi", haaskaat turhaa energiaasi, sinulla lienee parempaakin sanottavaa (niistä 800 viestistä itselleni on jäänyt mieleen vain pari mielipidettä. Toisaalta taas sulla on tapana olla melkein yhtä kryptinen kuin Keholla, että ehkä minä vaan en ymmärrä. kuten en siis kehoakaan).
Ja mitä niihin alkuvaiheen kulkijoihin tulee, niin aivot ne on niilläkin, kyllähän jokainen poimii näistä jutuista ne mitkä itselle tuntuu oikeilta. En minä usko että täällä ketään tarvitsee kauheasti suojella. (Ja missä voi muuten käydä mitattavana, että kuinkas pitkällä sitä oikein ollaan? Anna osoite!)
No joo. Eihän tämä kuulu mullekaan. Pahoitteluni.
Lopuksi nunnavitsi:
Lauma nunnia oli saapunut taivaan portille. Pyhä Pietari tiedusteli että mitäs syntejä sitä oli tullut tehtyä.
"Onkos teistä kukaan koskenut penikseen?" tiedusteli Pietari.
Esiin astui punasteleva nunna sormi ojolla, ja sanoi "kerran vaan, ihan sormen päällä"
Pietari kastoi sormen maljalliseen pyhää vettä ja määräsi kolme "isä meidän" -rukousta.
Seuraavaksi esiin tuli nunna joka oli koskenut penistä koko kädellään. Pietari upotti käden maljaan ja määräsi kolme "isä meidän" -rukousta. Yhtäkkiä takarivissä syntyi kahakkaa. Esiin rynni isokokoinen nunna kovasti puuskuttaen.
"Mitä nyt", kysyi Pietari.
"No sitä minä vain", pihisi nunna "että jos sisar Anja aikoo uittaa tuossa maljassa ahteriaan, niin minä kyllä haluan kurlata ensin!"