Sivuja: 1 ... 15 16 [17] 18 19 20
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Keskustelua seksuaalienergioista  (Luettu 141779 kertaa)
0 jäsentä ja 25 vierasta katselee tätä aihetta.
Kotkansilmä
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #240 : 24.06.2006 22:17:57 »

tickedoff

2funny

crazy2

Eiköes SE, TANTRA- jooga ole YKSI tie,

perille!!`?  JA mitä ihmeen pahaa on

tänne , ja tälle tasolle luotu !! ?

NIINKUIN tuo sexsi!! Eikös taas

tuossa kuulosta erään Han:::..

ääni, ilman P. Ervastia !! ??

Ketään en osoita sormellani, EN..  buck2

2funny
tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Ikitosi
Astroholisti

Elämän kruunu on mahdollisuus olla tosi :angel:

Profiili
« Vastaus #241 : 25.06.2006 08:49:27 »

Seksi ilman ykseydentunnetta on latteaa - aivan sama kuinka varusteltu tai teknisesti taitava.
Voimme helposti yhtyä älyllisellä ja/tai fyysisellä tasolla, mutta vasta tunnetason yhteyden kautta todella yhdymme täydellistyneeseen ikuiseen virratukseen - Ykseyteen

Se on se pallon sisällä vinhasti pyörivä kahdeksikko,
se on kolmikantaisen pyramidin taivasta osoittava huippu,
se on kaiken elämän ylentävä alkuluonti ja pyhitys,
se on Orgasmi!!!
 smitten smitten smitten
tallennettu
härkä-69
Vieras
« Vastaus #242 : 25.06.2006 09:02:11 »

Tässäpä hyvä teksti aiheesta..
http://www.netti.fi/~timote2/Kosketus.htm
tallennettu
härkä-69
Vieras
« Vastaus #243 : 25.06.2006 09:11:04 »

Ostin muutama vuosi sitten Timo Teiden Rakkaudella -kirjan, vaikka muuten olen melko pihi kirjojen ostamisessa. Olin muistaakseni jossain tilaisuudessa, missä hän kävi luennoimassa jostain, heh en sitäkään enää muista, ja samassa paikassa oli myynnissä hänen öljyvärimaalauksiaan ja kirjojaan. Sekin oli eräs "kohtaaminen" näin jälkeenpäin ajatellen..
http://www.netti.fi/~timote2/KirjojenMainos.htm

ps. Ei ole tarkoitus mainostaa, mutta linkistä löytyy lisäinfoo kirjasta "Rakkaudella" ja "Hiljaisuuden mestarit"

pss. Laitoin Timon sivut myös tänne linkkeihin, siellä muitakin hyviä kirjoituksia mielenkiintoisista aiheista.

Aika on vain harha, joka kuluu siihen että opimme rakastamaan.
Timo Teide
« Viimeksi muokattu: 25.06.2006 09:48:16 kirjoittanut härkä-69 » tallennettu
Ikitosi
Astroholisti

Elämän kruunu on mahdollisuus olla tosi :angel:

Profiili
« Vastaus #244 : 25.06.2006 09:28:38 »

Kiitos linkistä!
Timopa sen sanoi täydentävästi  Kiss
tallennettu
Elektra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #245 : 25.06.2006 11:41:37 »

Hei, hei Elektra ja Kehokin!

Täytyy muistaa, että kukin taaplaamme omalla tahollamme. Ja vaikka etsinkin vihreää pipoa, niin Elektra uskaltaa kuitenkin puhua.

Elämme vielä naisena Suomessakin kamalan paatoksen ja synninleimaamaa kehoamme. Siinä on miljoonat leimat painettu ja on todella aika irrottaa niitä. Niistä pitää puhua. Miestenkin. Heillä on omat leimansa ja paineensa.
Heidän täytyy biologiselta ja miehiseltä (ja kuinka monelta muulta taholta sitä painostetaan) osata toimia, herättää naista ja saada orgasmi.

Entä meidän naisten? Mikä merkitys sillä meille on? Uskon että se on osa jumalallista suunnitelmaa ja meidän pitäisi päästä irti menneisyyden kahleista. Kuinkahan moni nainen kärsii jos siitä ettei pysty seksuaalisesti vapautumaan, saatikka uskaltaako edes haaveilla vielä siitä ihanasta purkauksesta, jolla monet lehdissä varsinkin mahtailevat!!

Nämä on asioita, joita ei myöskään millään jumalallisuudella saa tukkia eikä kumota!

Sanoinpahan vain! knuppel2

Näinhän se on smitten

Isoäitini kävi vielä kirkottamassa itsensä lasten syntymän jälkeen, koska hän oli oppiensa mukaan saastainen siihen asti kunnes herra pastori oli hänelle synninpäästön antanut. Tällä taustalla voitte arvata, kuinka avoimesti kotonani puhuttiin orgasmeista, seksuaalisuudesta yms.  Grin Olen oman oppitieni käynyt tutustuen fyysiseen kroppaani ja antaen itselleni luvan nauttia siitä - päästäen samalla irti oman synti-uskomukseni, ja samalla toivon päästäneeni siitä uskomuksesta irti siten, että kollektiivikentässäkin on tapahtunut hytkähdys parempaan suuntaan. crazy2

Oma vakaa käsitykseni tästä elämästä on kuitenkin se, että olemme tuomassa henkeä aineeseen ja kaikki ne teot, mitä fyysisellä tasolla teemme 'valaistuvat' silloin, kun henkemme on siinä mukana. Se on mielestäni yksi syy, miksi olemme päättäneet inkarnoitua tänne.

Myöskin nauttimaan taivaallisesta seksistä smitten
tallennettu
Rauhan enkeli
Vieras
« Vastaus #246 : 25.06.2006 12:11:44 »

:Smiley

Kyllä - näinkin.

Lisäksi henki on kohottautumassa aineesta - voittonsa varmistaneena.
Mitä myöskin jumaluuden voimistamiseksi kutsutaan.

Silloin kait huomaamme, kuinka maallinen seksikin on taivaassa.

Ja vielä enemmänkin:

Taivaan kokeminen on seksin ydinajatus.

Miten ihminen seksiä harrastaessaan voi kokea jo olevansa taivaassa,
kun seksiä torjuva myytillinen ajatus väittää seksin pudottaneen meidät taivaasta maa-tilaan?

Oma vastaukseni on: purkamalla synninleiman seksistä ja näkemällä seksin ilmenevän muussakin kuin sukupuolikontaktissa.

Tuon seksin ympyrän:

... Lähestyminen, lähentyminen, yhteen käyminen, yhdistyminen, yhtyminen ja orgastinen yhtäolemisen kokemus; irtautuminen, etääntyminen ja irrallisuuden kokemus - ja eikun uusi haku päälle...

smitten
tallennettu
Keho
Vieras
« Vastaus #247 : 25.06.2006 14:35:57 »

:Smiley

Kyllä - näinkin.

Lisäksi henki on kohottautumassa aineesta - voittonsa varmistaneena.
Mitä myöskin jumaluuden voimistamiseksi kutsutaan.

Silloin kait huomaamme, kuinka maallinen seksikin on taivaassa.

Näen sen aivan taivaallisena kokemuksena sitenkin, kun yhdentämällä OMAN Kristus-energiansa siihen omaan Sieluunsa, voi kokea taivaallisen "orgasmin" eli siitä tämä ihmiselle laitettu seksuaalisuuden kokemus on vain symbolina, ettemme sitä yhdentymistä unohtaisi.

Eli sen voi todellakin koeka monenlaisella tavalla nyt, kun jokaisen säteen omien tapojen erilaisuutta yhteen kootaan. Vaan se, miten sen tuntee omassa kehostossaa ilman sitä "väärää" jumaluuttaan eli egoaan niin voisin antaa sellaisenkin vinkin, että koittakaapa kerran vain olla ja tuntea toisen energioita omissa chakroisanne. Eli niiden Itsejenne, jotka ovat omista energioistanne lähtöisin ja yhdentäkää NIITÄ omaan energiaan niin koette aivan yhtä suuren "yllätyksen" kuin koin itsekin, sillä se tekee aivan samaa!  Wink smitten

Einkä edes yrittänut sitä mitenkään vaan annoin vain sen todellisen Kristus Minämme tehdä sitä omaa tekoaan sille alas, tähän maan päälliseen kehostoomme tuloaan, sillä siten se oikeastikin tapahtuu sitä mukaan, kun kukin todellinen Itsemme on "valmis" aloittamaan sen omankin yhdentävän tekonsa niille omille Itseilleen. Eli symboliikasta tässä seksissäkin pitkälle on kyse, kun senkin oikein oivaltaa.  Wink smitten

tallennettu
monikakson
Kanta-astroilija

Look thru' the light

Profiili
« Vastaus #248 : 25.06.2006 18:33:39 »

Voi, kun en ole näitä kaikkia ehtinyt lukemaan. Vissiin on kuitenkin melkoista hässäkkää täälläkin syntynyt!  Wink

Juhannus on nyt ohi eikä ollut juhannusheilaakaan, niisk! Provinssissakin kävin ja olin ihan kuin silmät kiinni! Ajattelin, että suojellaanko minua joltain vai mitä tämä nyt on?! Rakkaudenkaipuu olisi niin valtava, mutta ehkä "erakon vuosi" jarruttelee... Ei siis pelkkä seksin kaipuu vaan rakkaudenkaipuu. Olisi se mukava löytää joku, jonka kanssa natsais se henkinen ja fyysinen yhteen niin, että siitä saisi kokonaisuuden.
Ehkä mulla on sellainen vaihe, että mun pitäisi suunnatakin se seksuaalienergia johonkin muuhun.

Lueskelin näitä tässä taaksepäin ja sellainen ajatus heräsi mieleeni, että kun voisi ollakin se vapaa fyysinen olento, joka nauttii koko kehostaan eikä häpeilisi itseään. Mun täytyy löytää sellainen mies, jonka kanssa voin olla kaikin tavoin vapaa. Kuulostaa mahdottomalta tehtävältä tässä maailmassa. Kun ei voi tietää omaa karmaansa. Mutta itseäni katsellessa, jos niin ei ole tarkoitettu (että löydän hänet), jään yksin ja kanavoin energiani toteuttamaan saamaani tehtävää. Minussa kun on universaali rakkaus, niin löytääkö universaali rakkaus itselleen koskaan paria?

Olen jo tässä iässä saanut tarpeekseni pelkästä himosta. Se vain syö minua pala palalta, kun ei toisesta välitetä sen enempää kuin että sen yhden tai muutaman kerran saa. Sitä itsekin asennoituu sitten sillä tavalla, ja niin siitä tulee loputon oravanpyörä. Halussaan sitä kuvittelee olevansa vahva ja nauttimaan siitä hetkestä, mutta sen jälkeen jää vain tyhjä ja lohduton olo, koska aina hakee jotain enemmän. Hakee sitä jumalaista täyttymystä, jonka voi OIKEASTI saada ainoastaan hyvin harmonisesta suhteesta. Me olemme hyviä kietoutumaan valheeseen, mutta totuus paljastuu ennen pitkää myös itsellemme.

I just want to love...  smitten
tallennettu

Feel the life in you and you want to live
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #249 : 25.06.2006 18:37:02 »

Kauniisti puhutte kaikki!

Tulee mieleen 'kuka se nyt olikaan', että nykyajan vapaille henkisille ulottuvuuksille on tullut tutuksi 'valaistuminen' ja johonkin yläilmoihin kipuaminen. 'Kuka se nyt olikaan' muistutti meidän eri kokemuksista, eri teistä, eri tasoista ja resursseista, että unohdamme alkujuuremme, alkuvoimamme, joka on 'äiti maa' ja jopa juurichakra. Joskus toinen taas, Alice Bailey sanoo 'niin ylhäällä kuin alhaallakin'.

Buber muistutti, että nalle on lapselle harjoittamista hellyyteen ja rakkauteen. Näin ollen uskon, että myös fyysisen seksuaalisuuden vapauttaminen jokaisella itsellä on myös nk. taivaallisen 'seksin' harjoittamista. Vai onko oikoteitä? En usko sellaisiin. Ihmisen hätä johonkin korkeuksiin voi olla usein pettävää.

Uskon toki jumalaiseen energiaan ja voimaan, mutta toivon, että ymmärrystä ja tukea saavat he, me, minä, sinä, jotka vielä ovat luomassa sitä ihanuutta fyysisen kehon kautta.

Minä olen aina tulistunut, kun jonkin seksuaalista käyttäytymistä aletaan tuomitsemaan esim. 'huorin teossa'. En tiedä miksi.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #250 : 25.06.2006 18:46:37 »

monikakson, elin minäkin jussin ihan "tyytyväisenä" yksin koska En aio haavoittaa itseäni rakkaudessa, vaan harrastan pintaseksiä. On niin epäluuloinen olo rakkauden suhteen, että olen valmis vain seksisuhteeseen mukavan kaverin kanssa vaikka vuodeksi. Ei se tarkoita ettemme välitä toisistamme. HÄN on välittänyt minusta KOKO ajan kun taas ex RAKAS ei välittänyt, eli varmasti välillämme on enemmänkin kuin lihan liikettä.

Olen valmis siihen erotiikkaan mitä on välillämme, koska hän aina otti yhteyttä ja kuunteli kun minulla oli vaikeaa ja piti asiat perspektiivissä, ja minä kuuntelin myös häntä. Meidän elämät on jo menneet aika samaa rataa. Todellakin ei mikään tunnevammainen.

nalle on lapselle harjoittamista hellyyteen ja rakkauteen

*Ilmankos exä keräsi nalleja, kovasti on harkat kesken.
« Viimeksi muokattu: 25.06.2006 18:50:07 kirjoittanut -+Venus Divine+- » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #251 : 25.06.2006 18:50:28 »

*Ilmankos exä keräsi nalleja, kovasti on harkat kesken. [/color]

Voi jukra!  Grin Grin

Helpottiko sinua?
tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #252 : 25.06.2006 18:54:48 »

Kyllä.-Häneen ei voi muuten suhtautua kuin kyynisesti.

NÄMÄ kyseiset energiat sillä ainakin on jumissa.

Ehkä sinun tarkoituksesi oli vain herättää tämä totuus esiin.
Sehän on jo paljon.

Toivotaan, että hänkin pääsisi menneisyytensä leimoista ja vapautuisi!
Ehkä joku toinen jatkaa siitä mihin sinä pääsit.  smitten
tallennettu
monikakson
Kanta-astroilija

Look thru' the light

Profiili
« Vastaus #253 : 25.06.2006 19:20:55 »

Niin, no en mä kaipaa nytkään sitoutumista. Mua ei ikinä kukaan tuu omistamaan ja jos se ei sovi miehelle, niin saa mennä.
Ja rakkaudessakin oon niin varovainen, että tarvitaan mestari mun sydämeni voittamaan.
Ärsyttää oikein itseä, kun tietää kuinka vaikea tapaus oon. Saatan vaikuttaa helpolta, mutta sitä se ei oo. Exäni on luultavasti todella vaikea käsittää sitä, että seksi ja rakkaus voivat olla mulle kaksi täysin eri asiaa. Hän kuvitteli, että erosimme, koska haluan olla muiden miesten kanssa ja nimenomaan harrastaa seksiä muiden miesten kanssa. Kun kyse oli loppujen lopuksi ihan jostain muusta, mun vapaudesta olla minä. Toiset seksikokemukset olivat täysin toinen seikka koko jutussa. Exäni on varmasti paras seksikokemus mitä koskaan minulla on ollut, mutta miehet on miehiä ja ajattelevat pääasiassa vain sillä...  Wink
tallennettu

Feel the life in you and you want to live
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #254 : 25.06.2006 19:26:23 »

minä olen käsittänyt huorinteon aina sielunsa myymisenä,
myi sen sitten materialismille,uralle,perheelle,mille hyvänsä,
eli tekee vastoin sisimpänsä tahtoa,tietää ja tekee silti,
nyt kun käsky-älä tee huorin- on muutettu muotoon -älä tee aviorikosta-
siihen on  tuotu nimenomaan seksuaalisuus "myymisen" kohteeksi,
samalla -rikos sanalla siitä tehdään kielteinen asia,
jotakin mikä pitäisi pysyä kurissa ja herran nuhteessa,
tai
voisihan sen käsittää myös "liittymisen ja sitoutumisen" kunnioittamiseksi,
muuten asiasta kolmanteen
luen juuri uutistenlukija keijo leppäsen kirjaa,naisten miehiä,
jossa hän hyvin sanoo parisuhteen onnistumisen avaimiksi sen,
että nainen kunnioittaa miestään ja
mies rakastaa vaimoaan,
eli nainen voi ottaa paikkansa,miehen pitää se ansaita,
tietenkin molemmat pitäisi täyttyä molemmilla mutta kukonpoika kaipaa tuota kunnioitusta piirun verran enemmän ja nainen taas ei saa kyllikseen rakkautta
tallennettu
Sivuja: 1 ... 15 16 [17] 18 19 20
  Tulostusversio  

Siirry: