Kerran satuin valvomaan niin myöhään että katoin kyseisen ohjelman.
Seurasin yhden naisen tarottulkintoja jossa hän katsoi vanhemmalle naiselle.
Kun kortit ja tulkinta alkoi tulemaan meni tämä nainen ihan sekaisin ja oli aidosti hämmentynyt. Mikään, ei siis mikään natsannut vaikka kuinka yritettiin.
Minulle ei noussut kuin myötähäpeä tulkitsijaa kohtaan
Toki kaikille meille sattuu näitä epäonnistumisia ja kuulunee asiaan mutta itse en suostunut edes selvännäkijäksi kun en voinut olla varma meneekö se aidosti oikeasti ja pitääkö paikkaansa, joten suljin kanavat ja totesin että ei sovi minulle. Mulle tulisi niin huono omatunto jos jokin menisi pahasti pieleen. Toki se mitä katsoin ystäville, natsasi sillä hetkellä mutta jotenkin totesin että ei tää nyt ole ihan sitä mitä aidosti haluan. Kokemus sekin matkan varrella.
Minulla on yksi selvännäkijä ystävänä ja täytyy ihailla hänen luottamusta oppaaseen ja esille nouseviin kuviin. Joskus kun hänellä menee pieleen hän ei ole moksiskaan vaan jatkaa uutterasti katsomista ihmisille. Ei mun luonne kestäisi jos katsoisin väärin ja kenties ihminen ajautuisi vääriin tilanteisiin tmv. Mutta työ kuin työ.
Tässä kannattaisi erottaa selvännäköisyyttä ja ennustamista. Monihan käyttää näitä molempia ikäänkuin rinnakkain tai sekoittuu selvännäkemisiin asioihin.
Anyway. Kannattaa ottaa nämä kevyesti ja pienellä pilkkeellä silmäkulmassa, siis ne jotka näytä palveluja käyttää. Kunhan on avoimin mielin elämää kohtaa eikä sido näitä saamiaan vastauksia liian tiukasti omaan elämän viitekehyksiin, eikä sido omia odotuksiaan liian vahvasti näinhin, vaan katsoo rauhassa mitä elämä tuo tullessaan niin hyvää tulee.