Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Missä vapaat miehet??  (Luettu 12316 kertaa)
0 jäsentä ja 7 vierasta katselee tätä aihetta.
sideman
Astroholisti

Profiili
« : 05.06.2016 09:35:54 »

Missä k:niksi klpaavat vpaat mht?

Occamin partaveistä soveltaen: kaikenikäiset miehet preferoivat vahvasti nuoria naisia (alle 3-kymppisiä)?

https://fi.wikipedia.org/wiki/Occamin_partaveitsi
tallennettu
Varjotar
Astroholisti

Starchild

Profiili
« Vastaus #1 : 05.06.2016 12:59:44 »

Eihän niitä olekaan, mutta deittipalstat ovat tupaten täys vuodesta toiseen sitä jämäainesta, josta ei ole millään kumppaniksi ties mistä syystä.
Vuosia sitä aina on itsekin putkeen sinkkuiltu ku niitä ukkoja ei ole, mutta parempi yksin kuin paskassa suhteessa. 
tallennettu

Kuuntele tuulta.
Avicii
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2 : 03.07.2016 02:15:30 »

Deittipalstat, Tinderit ja muut sovellukset täynnä yksinäisiä ihmisiä jotka kaipaavat seuraa ja kumppania.

Jollain tasolla aito rakkaus on niin out juttu. Enemmänkin etsitään ajankuluksi vaan seuraa joka kelpaa näytettäväksi muille tai easy casea.

Taidan olla niin old school matksua joissain asioissa  Grin
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Varjotar
Astroholisti

Starchild

Profiili
« Vastaus #3 : 03.07.2016 18:41:39 »

Ihmiset ovat toisilleen kertakäyttötavaraa tänä päivänä, jotain käytettävää jonka voi viskata kiertoon ku ei huvitakaa enää.
Ei tarvii otta vastuuta eikä mitää mistään, kunhan pitää hauskaa millo huvittaa.

Raivostuttavaa.  Angry
tallennettu

Kuuntele tuulta.
Avicii
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4 : 04.07.2016 06:00:19 »

Joo. Näin on. Olen tullut samaan lopputulokseen  Undecided
tallennettu

sideman
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5 : 05.07.2016 14:49:15 »

Onhan turvapaikanhakijoiden keskuudessa luultavasti pilvin pimein
vapaita miehiä, jotka lienevät keskimäärin naisten silmiä hivelevämpiä
kuin me tyypilliset suomalaiset persjalkaiset, pottunokkaiset mammutinmetsästäjien
jälkeläiset?

:Smiley
tallennettu
Avicii
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #6 : 06.07.2016 11:16:24 »

Miten osasin tämän sinulta sideman odottaa  Grin

Itse en ottaisi uskovaista, olkoon sitten islamilainen tai kristitty  police
tallennettu

sideman
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #7 : 07.07.2016 13:27:40 »

Miten osasin tämän sinulta sideman odottaa  Grin

Itse en ottaisi uskovaista, olkoon sitten islamilainen tai kristitty  police

Luultavasti "turviksien" joukossa on jonkin verran vain nimellisesti uskovaisiakin?
(Jos K:lla on väliä, varsinkin irakilaiset lienevät ehdokkaiden häntäpäässä...)

:Smiley
tallennettu
Avicii
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #8 : 07.07.2016 13:56:04 »

Jaa. Sinäkö sen tiedät  coolsmiley Grin
tallennettu

Eklektikko
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #9 : 07.07.2016 14:15:40 »

Kulttuurierojen vuoksi voi tulla täysin ateisti-skeptikon kanssakin suuria ongelmia, kun yhteisymmärrystä yrittävät niinkin kovin erilaisten kulttuurien edustajat kuin suomalaiset ja lähi-idän muslimienemmistöisistä maista kotoisin olevat.

Hoffsteden dimensioilla esim. seuraavat erot:

Suomi - individualistinen / Lähi-itä - kollektivistinen
Kollektivistisissä kulttuureissa yksilön tahto ja onni on aina alisteinen yhteisön edulle - omasta avioliitosta ei useinkaan saa päättää itse, koska se on sukujen välinen liitto.  Lasten, sairaiden ja vanhusten  laitoshoito suuri häpeä, eli kotona hoidetaan ja miehet eivät työhön tietenkään osallistu. MInä pidän kaikkia kollektivistisia kulttuureja enemmän tai vähemmän naisten helvetteinä.

Suomi - pieni valtaetäisyys / Lähi-itä - suuri valtaetäisyys
Pokkuroinnin määrän mittari. Mitä pienempi valtaetäisyys, sitä todennäköisemmin pomoa voi sinutella ja titteleitä ei paljoa käytetä. Työpaikan ulkopuolella tämä näkyy esim. siinä miten paljon totellaan ja pokkuroidaan vanhempia sukulaisia ja perheenjäseniä. Esimerkkinä Intia: Työpaikkahaastattelussa on yleistä että haastattelija - mies - istuu tuolilla ja haastateltava - nainen - lattialla. Valtaetäisyys näkyy jopa näin konkreettisesti. Samoin tervehtiminen kunnioitettavan henkilön jalkoja koskettamalla on tyypilistä.

Suomi - feminiininen / Lähi-itä - maskuliininen
Maskuliinisissa kulttuureissa katsotaan että jokainen on oman onnensa seppä, feminiininen kulttuuri on puolestaan tämä meille tuttu hyvinvointiyhteiskunta, jossa heikommista pidetään huolta.

Minua ei huvittaisi yrittää edes skeptikkoateistin kanssa minkäänlaista suhdetta, jos tiedän että hän on kotoisin kulttuurista jossa miehet eivät kotitöitä tee ja jossa mies on automaattisesti perheen pää - usein jopa lainsäädännön voimin, monissa muslimienemmistöisissä maissa nainen on koko ikänsä jonkun miespuolisen sukulaisen holhouksen alainen.

Monille suomalaisillekin miehille on vaikeaa suhde, jossa pitäisi olla tasa-arvoinen kumppani eikä perheen pää. Eipä todellakaan huvita edes yrittää moista kenenkään pohjoismaiden ulkpuolelta tulevan kanssa, moni Euroopan maistakin on minun perspektiivistäni kulttuurillisesti naisten helvetti, esimerkkeinä Malta, Irlanti ja Puola - aborttilainsäädäntö helvetin syvimmästä piiristä kotoisin.

tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
lentävälisko
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #10 : 28.10.2016 17:35:26 »

Lainaus
Missä vapaat miehet??

Niinku joku mainitsi, nettitreffijutuista kyllä löytää. Miesten ja naisten suhde lukumäärällisesti on luokkaa 2:1 tai jopa 3:1. Siihen päälle vielä että naisia kiinnostaa muutenki noi jutut vähemmän, johtaa siihen että kysyntä/tarjonta on naisen kannalta erittäin hyvä.

Se että minkä laatusia parisuhteita on tarjolla, onkin sitten ihan eri asia Smiley
tallennettu
Domo
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #11 : 28.10.2016 18:05:54 »

Mä ainakin olen todennut että en netin kautta löydä mitään - ainakaan mitään sellaista mikä kestäisi.

Tullut siihen lopputulokseen, että jos ei vastaan kävele jossain, niin sittenpä jatkan elämääni kuten tähänkin asti...  :Smiley
tallennettu

"Koska ihminen on viisas, vain viisaan ihmisen seurassa on suoranainen ihme, että maan päällä koskaan on esiintynyt älyllistä ajattelua."
-Risto Ahti-
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: