Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Uuden ja vanhan yhteentörmäys?  (Luettu 4214 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Avicii
Astroholisti

Profiili
« : 18.06.2016 10:23:25 »

Hieman fiilistelen ilmapiiriä ja omia kokemuksia tässä ajassa  Smiley

Olen itse ainakin havainnut itsessäni ja energioissa että itselläni on sellainen vaihe päällä jossa siivoan vanhant uskomukset ja aatteet ja piirit, ystävät ja sukulaiset pois elämästäni.

Pohdin vanhoja arvoja ja uskomuksia ja mitä olen ollut mukana edistämässä ja mitä ja mihin haluan jatkossa olla mukana ja keskittyä. Olen joutunut aika rankasti siivoamaan omia nurkkia niin maallisella materian tasolla kuin henkisesti.

Tämä prosessi on toisaalta tuonut hyvin paljon onnellisuutta ja iloa ns uusista energioista ja elämänvaiheesta mutta myös paljon surua vanhan siirtyessään pikkuhiljaa pois.

Sisäisiä ristiriitoja on löytynyt melkoinen määrä ja aiheuttaa sisäisiä paineita ja konflikteja myöskin. Ikään kun koko ajan mietin että mitä jätän ja mitä otan mukaani. Nämä paineet purkautuu sitten ulos kun itken, nauran, vihastun, iloitsen jne. Melkoinen prosessi siis menneillä  Undecided

Konkreettisesti olen jättänyt kaikki ns vaihtoehtopiirit taakse, kaikki energiahoidot, loputtomat puhdistautumiset, mestarit  kristallit, enkelit jne.
(En siis ole näitä mitään vastaan vaan koen että tämä ajanjakso on nyt ohi.)

Ehkä tämä on tällainen itsenäistymisen aikaa  Grin

Onko muilla sama tilanne päällä?
« Viimeksi muokattu: 18.06.2016 10:25:08 kirjoittanut Avicii » tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Amber
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #1 : 18.06.2016 15:44:13 »

Nyt ollaan menossa kollektiivisesti numerologisessa vuodessa 9. Tämä on vuosi jolloin monet asiat tulevat päätökseen. Ensi vuonna alkaa taas uusi 9 vuoden sykli. Itselläni on menossa myös henkilökohtainen vuosi numero 9.
tallennettu
Avicii
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2 : 18.06.2016 16:00:50 »

No mutta. Kiva kuulla että olen menossa mukana  Grin

No hätä siis.

Minulla on tuo numero 9 henk.kohtaisena numerona  smitten
tallennettu

Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #3 : 20.06.2016 21:16:57 »

Raskashan tuollainen vaihe on, mutta ihan terveellistä oman hyvinvoinnin, kasvun ja itsenäistymisen kannalta. Kaiken kyseenalaistaminen ja suursiivouksen tekeminen on minusta aikuistumisen merkki - kunhan nyt ei siivotessa tule turhaan poltettua siltoja takana.

Minulla oli vastaava vaihe joskus 2000-luvun alussa, joka näin jälkikäteen ajateltuna jatkui hieman on/off-tyyliin kuutisen vuotta. Sitten ihmisten siivous elämästä loppui, mutta alkoikin käydä niin, että jostain varhaisemmista vaiheista - lapsuudesta - nuoruudesta ja varhaisaikuisuudesta (ja kyllä, myös entisistä elämistä) alkoi pulpahdella kauan kadoksissa olleita ihmisiä uudestaan elämään. Toki on tullut paljon uusiakin tuttavuuksia eritoten astrologia-piireistä, joihin en ole toistaiseksi kyllästynyt ollenkaan.  Cheesy. Vaikka en tällä hetkellä lue kiihkeästi mitään mystiikkaan liittyvää, niin mystiikka ei ole minua koskaan jättänyt - silloin kun itsellä ei ole mitään erityisempää päällä, niin jollakin tutulla on. Muiden kertomukset kiinnostavat minua aina.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Avicii
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4 : 21.06.2016 06:10:56 »

Ajattelinkin että jollain on ollut samainen vaihe joskus. Kiva tietää että siitä on selvitty ja uus/vanhoja tuttuja on ilmaantunut.

En ihan kaikkea jätä taakseni, jotain toki jää tästä jäljelle jonka koen vielä toimivana menetelmänä mutta suurimmaksi osaksi jätän nyt taakseni yksi kehitysvaihe ja nyt uusi pikkuhiljaa arkiseen maailmaan.

Uskon että moni voi ihmetellä tätä vaihetta, esim ihmiset jotka olen jättänyt taakseni mutta se oli tuikin tarpeellista.

Nykyään toimin enemmänkin unentasolla työstäen juttuja ja saan sieltä oivalluksia myös ja jotenkin tämä tahti ja tapa toimii paremmin. Arkisin opiskelen tiedettä, psykologiaa ja muita kiinnostavia, ei niin henkisiä juttuja.

Toivon toki että voin joskus auttaa muita niillä kokemuksilla jota on kertynyt, ehkä sitten kun olen vanhempi.

Nyt vain sulattelen kaiken ihan rauhassa. Enää ei ole kiire minnekään ns  Grin
tallennettu

Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: