Hieman fiilistelen ilmapiiriä ja omia kokemuksia tässä ajassa
Olen itse ainakin havainnut itsessäni ja energioissa että itselläni on sellainen vaihe päällä jossa siivoan vanhant uskomukset ja aatteet ja piirit, ystävät ja sukulaiset pois elämästäni.
Pohdin vanhoja arvoja ja uskomuksia ja mitä olen ollut mukana edistämässä ja mitä ja mihin haluan jatkossa olla mukana ja keskittyä. Olen joutunut aika rankasti siivoamaan omia nurkkia niin maallisella materian tasolla kuin henkisesti.
Tämä prosessi on toisaalta tuonut hyvin paljon onnellisuutta ja iloa ns uusista energioista ja elämänvaiheesta mutta myös paljon surua vanhan siirtyessään pikkuhiljaa pois.
Sisäisiä ristiriitoja on löytynyt melkoinen määrä ja aiheuttaa sisäisiä paineita ja konflikteja myöskin. Ikään kun koko ajan mietin että mitä jätän ja mitä otan mukaani. Nämä paineet purkautuu sitten ulos kun itken, nauran, vihastun, iloitsen jne. Melkoinen prosessi siis menneillä
Konkreettisesti olen jättänyt kaikki ns vaihtoehtopiirit taakse, kaikki energiahoidot, loputtomat puhdistautumiset, mestarit kristallit, enkelit jne.
(En siis ole näitä mitään vastaan vaan koen että tämä ajanjakso on nyt ohi.)
Ehkä tämä on tällainen itsenäistymisen aikaa
Onko muilla sama tilanne päällä?