Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 8
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Alastomuus...Onko se sinulle luonnollista?  (Luettu 70685 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Mimia
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #45 : 08.06.2006 09:38:32 »

~*Asterix*~
Noi siun kuvat oli vallan veikeitä!!! En tiennyt pitäiskö itkeä vai nauraa!!   Shocked 2funny

No mutta asiaan, eli onko alastomuus miulle luonnollista!!?? No ei todellakaan!! Kumppanini edessä voin olla alasti, mut siihen se sitten jääkin. En ole koskaan elämässäni saunonut kenenkään muun kanssa kuin kumppanini ja enkä aiokaan. Jos ollaan kaveriporukalla mökillä, niin kaikki tietävät jo, että minuu ei sinne saunaa saa.

Luulisin, että tämä ei luonnollisuus alastomuutta kohtaan johtuu siitä, että en ole koskaan pitänyt saunomisesta. Miulla on tosi tosi alhainen verenpaine, joten meinaan jo viiden minuutin oleskelun jälkeen oksentaa ja pyörtyä saunaan. buck2 Joten mie en ole käynyt pienestä pitäen saunassa kuin muut, jossa olisin tottunut alastomuuteen.

Toinen syy on se, että olen myöskin tosi tosi pieni ja hoikka, jolla on kumminkin tissit. Mittataulukoiden mukaan miun kokoisella ei pitäisi olla tissejä. Joten aina kun olen joutunut olemaan alasti jossain vieraassa seurassa, niin kaikkien huomio kiinnittyy siihen kuin pieni mie oon. Ja sitten sitä päivitellään seuraavat kaksi tuntia. Niin voitte kuvitella, että minä, joka en ole tottunut alastomuuteen, niin onkin yhtäkkiä alastomien ihmisten ympäröimänä, jotka kilpaa arvostelevat siitä että olenko sairas vai en, ku olen näin pieni. Se ei ole kivaa! tickedoff  Voin kertoa!

Eikö ihmiset voi jo käsittää, että jos on pienen pienet luut ja pituuttakaan ei ole huimasti, niin eihän sellaisen kehon ympärillä voi olla 100 kiloa painoa!! 
tallennettu

Trooppinen: aurinko harka 11.huone, kuu kalat MC, askendentti rapu

Sideerinen: aurinko oinas 11.huone, kuu vesimies  MC, askendentti kaksoset

Valkoinen planetaarinen koira
Puu-Puhveli

Valkoinen Metalli Tähti
Jasmiini
Lunar strain
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #46 : 08.06.2006 09:45:10 »

Artemis, nyt vaan treenaamaan  Wink
Takamuksessa on se hyvä puoli että lihaksilla saa pyöreäksi ja kiinteäksi joka pepun jos jaksaa ja tahtoo  knuppel2

smitten
tallennettu
Lari
Vieras
« Vastaus #47 : 08.06.2006 15:18:44 »

Tavallaan arvasin että kun skottihameesta kirjoitan jotakin, niin mietitte että onko siellä alla mitään. Pitäväthän naisetkin hameita ja osa heistä ei kesäisin käytä alla mitään. Vahinkoja sattuu niin miehille kuin naisillekkin. Koska aika harva toivoo että edes vahingossa vilauttaa paikkojansa julkisesti. Löytyisihän nuita kuvia vastapainoksi, mutta antaa olla.

Luulen että naiset kyllä hyväksyisivät hameet miehen päällä. En tiedä pitäsikö osa heistä kuitenkin jotenkin kummajaisena, poikkeavaa vaatetusta. Miehet taas varmaan katsoisivat aika oudosti, että mikä toi on.

Jos yleensä alastomuudestani jotain sanoisin, niin parempi on olla jotain päällä kuin ihan alasti. Saunan jälkeen olen yleesä viimeinen joka laittaa vaatteet päälle, koska Pyyhkeessä on kiva olla. 

En tiedä onko teillä parempi itsetunto kuin yleensä naisilla. Mutta on hieman tylsää jos kerron naiselle, että hänessä on joku kohta kaunista, niin he kuitenkin miettivät että yritänkö mielistellä tai iskeä häntä. Minä ainakin pidän siitä jos minulle kerrottaan että sulla on hyvä pylly.

Smiley
tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #48 : 08.06.2006 15:24:58 »

Voi Asterix, mistä löysitkään noin ihastuttavia kuvia!!

Kyllä, skottihame on kiva!

Mutta saunasta vähän. Olen ikäni saunonut jos minkäkilaisten ryhmien kanssa. Ja siellä on saunottu, pesty ja autettu toisia. Ja puhuttu sydämen kyllyydestä. Ikinä siellä en ole kuullut kenenkään arvostelevan toista, jos nyt joku ei ITTE ole varsinaisesti tuonnut jotakin seikkojaan huomionpisteeksi. Ei edes ne miehet, joiden kanssa olen 'haistanut' voivani luonnollisesti kylpeä, ole paljoa silmää kääntäneet.

Minusta sauna on jotenkin 'puhdas' paikka tai puhdistuspaikka. Sekä ruumiillisesti että henkisesti. Siellä on ihminen just se miksi on syntynyt.
Keholtaan ja mieleltään. Jos joku ajattelee siitä muuta, likaa itse itsensä.

siellä monet lapset ovat syntyneet maailmaan. Siellä monet ovat saaneet rauhassa miettiä maailman menoja yksin ollessaan ja purkautuneet huolistansa porukassa ollessa. Siellä maailman voi hetkeksi pysäyttää, roolit myös!

Mutta ymmärrän toki että kaikki eivät kestä sen kuumuutta, eikä tykkää. Näin saa olla. Eihän kaikki tykkää kaikista paikoista muutenkaan.

En minä seksiäkään saunasta pois kiellä, mutta sekin pitää olla puhdasta ja yhteisesti sovittu asia!
tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #49 : 08.06.2006 15:31:11 »

Tavallaan arvasin että kun skottihameesta kirjoitan jotakin, niin mietitte että onko siellä alla mitään. Pitäväthän naisetkin hameita ja osa heistä ei kesäisin käytä alla mitään. Vahinkoja sattuu niin miehille kuin naisillekkin. Koska aika harva toivoo että edes vahingossa vilauttaa paikkojansa julkisesti. Löytyisihän nuita kuvia vastapainoksi, mutta antaa olla.

Luulen että naiset kyllä hyväksyisivät hameet miehen päällä. En tiedä pitäsikö osa heistä kuitenkin jotenkin kummajaisena, poikkeavaa vaatetusta. Miehet taas varmaan katsoisivat aika oudosti, että mikä toi on.

Jos yleensä alastomuudestani jotain sanoisin, niin parempi on olla jotain päällä kuin ihan alasti. Saunan jälkeen olen yleesä viimeinen joka laittaa vaatteet päälle, koska Pyyhkeessä on kiva olla. 

En tiedä onko teillä parempi itsetunto kuin yleensä naisilla. Mutta on hieman tylsää jos kerron naiselle, että hänessä on joku kohta kaunista, niin he kuitenkin miettivät että yritänkö mielistellä tai iskeä häntä. Minä ainakin pidän siitä jos minulle kerrottaan että sulla on hyvä pylly.

Smiley

Kuule joo! Muistan sen ajan, kun joillakin naisilla oli vaikea pitää housuja, niin miesmäistä. Kesällä suosittelisin hametta miehillekin. Ei mikään ole sen mukavempaa, kuin tuulessa heiluva hame, jossa ei kaikki paikat ole niin kauheassa kireydessä ja hiessä.

Onhan kulttuureja, joissa hame on yleinen, katselkaapa vain. Esim. Fidzisaaret ovat huomanneet hameen käytännöllisyyden, jopa poliisit. Ei sen tarvitse olla viitta joka peittää kaiken, kuten idässä. Jeesuskin kulki oikeastaan aina hame päällä. Ei sitä asua voi housuiksikaan sanoa.

Ja kyllä saa sanoa kauniista kohdista, eivät kaikki miehet tai naiset pistä pahakseen. Peittävät hyvän mielen vain murinaansa. Mutta on monta tapaa sanoa!  :Smiley
tallennettu
kooky
Vieras
« Vastaus #50 : 08.06.2006 15:37:06 »

Lainaus

toi on hyvä pointti. Kyllähän pitäisi voida kehua toisen ulkoista olemusta ilman taka-ajatuksia. ja myönnän että naiset tuppaavat helposti luulemaan että KAIKESSA on taka-ajatuksia. tosin jotkut tajuavat mistä on kyse ja osaavat ottaa sen vain iloisena asiana ja kohteliaisuutena.

mut tuossakin on rajansa tietenkin. Tuskin sinäkään haluaisit olla "pelkkä hyvä pylly"...siis jos saisit kokoajan kuulla siitä pyllystäsi ja kun lähtisit ulos niin tietäisit että niitä käsiä on ojossa kohti pyllyäsi puristelemaan alituiseen. ( 2funny) jotkut naiset voi kokea vastaavanlaisesti...

mut niin, kai se riippuu eniten siitä sisäisestä itsetunnosta, eli kaikkea ei tarvitse ottaa vakavasti ja maailmassa tulee aina olemaan idiootisti käyttäytyviä ihmisiä, ja jos niiden takia alkaa elämäänsä rajoittamaan niin se on oma tappio.

kai siinä on kyse tyylistä...kömpelö ja kuolaava möläyttely on itsestäni ainakin jotenkin raivostuttavaa...kehuja voi esittää tyylikkäästi tai sitten jotenkin muuten flirttaillen tai hymyillen...miten nyt vaan. ja kaikkeahan ei tarvitse ottaa merkkinä jostain vakavista pyrkimyksistä toista kohtaan.

mutta ahdistelu, tökeröt kommentit ja vieraiden ihmisten kähmiminen on... knuppel2
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #51 : 08.06.2006 15:47:28 »

Tavallaan arvasin että kun skottihameesta kirjoitan jotakin, niin mietitte että onko siellä alla mitään.

Hmmm..... (http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/blashing.gif) :Smiley

Pitäväthän naisetkin hameita ja osa heistä ei kesäisin käytä alla mitään.

Hmmmm....(http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/blashing.gif) :Smiley

Tuolla muualla maailmalla miehillä on monenlaisia hameita, esim. tuollaisia suoria pitkiä kietaisu hameita, sporttihenkisiä hameita, joissa on armeijatyyliset sivutaskut ja scottihameita. Se on niin yleistä, että kyllä se Suomeenkin parin vuoden viiveellä varmasti rantautuu.  Wink

Pyyhe tai hame, niin mies on kuin kääräisty vastustamattomaan lahjapakettiin,
jonne on ihan pakko kurkistaa... :Smiley

En tiedä onko teillä parempi itsetunto kuin yleensä naisilla. Mutta on hieman tylsää jos kerron naiselle, että hänessä on joku kohta kaunista, niin he kuitenkin miettivät että yritänkö mielistellä tai iskeä häntä. Minä ainakin pidän siitä jos minulle kerrottaan että sulla on hyvä pylly. Smiley

Minulle voi kertoa kaikkea kaunista, enkä minä mieti miksi mies tuollaisia kertoo.  :Smiley
Väliäkö tuolla, yrittääkö tuo mielistellä tai iskeä vai vain todeta tosiasiat,
pääasia kuhan kertoo. Wink Cheesy

tallennettu
Lari
Vieras
« Vastaus #52 : 08.06.2006 15:51:57 »

mut tuossakin on rajansa tietenkin. Tuskin sinäkään haluaisit olla "pelkkä hyvä pylly"...siis jos saisit kokoajan kuulla siitä pyllystäsi ja kun lähtisit ulos niin tietäisit että niitä käsiä on ojossa kohti pyllyäsi puristelemaan alituiseen. ( 2funny) jotkut naiset voi kokea vastaavanlaisesti...

kai siinä on kyse tyylistä...kömpelö ja kuolaava möläyttely on itsestäni ainakin jotenkin raivostuttavaa...kehuja voi esittää tyylikkäästi tai sitten jotenkin muuten flirttaillen tai hymyillen...miten nyt vaan. ja kaikkeahan ei tarvitse ottaa merkkinä jostain vakavista pyrkimyksistä toista kohtaan.

Onneksi naiset yleensä vain salakavalasti pikkuisen koskettelevat. Puristelu ei varmaankaan olisi kivaa.

Juu, ei kehuja kannata liikaa kylvää jatkuvasti. Kerran sanottu niin sen pitäsi riittää. Tanssilattialla bilettäessä olen huomannut saavani kyllä kivoja hymyjä, jos innostun kovin musiikista. Kyllä sen huomaa jos tulee lantiota reilummasti heiluteltua niin naiset tykkää. Se on ihan kivaa palautetta.
tallennettu
Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #53 : 08.06.2006 16:03:44 »

Katsoitteko toissailtana 4D:Mennään töihin alasti ? Heille SE oli aivan luonnollista. Olipa eräs kirkkokin perustettu alastomia messussakävijöitä varten. Katsoin otteita sieltä-täältä, mutta kateeksi ihan kävi se rohkeus ja luonnollisuus, jonka he kokivat syntymäasussaan ollessaan.
Itse voisin mennä vaikka töihin alasti JOS kaikki muutkin tekisivät niin  Wink laugh
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
kooky
Vieras
« Vastaus #54 : 08.06.2006 16:07:44 »

tanssivat miehet ovat smitten ja sekinhän oli leimattu joskus niin "homojen hommaksi". no nykyään sitten kun homot ovat muotia, niin kaikki mitä he tekevät on muotia myös... Wink no joo, aivan sama...taas turhia lokerointeja. ehkä kuitenkin ollaan jo päästy aika suureen vapaamielisyyteen...niin ja tanssiminen ei missään mielessä ole mielestäni epäheteromiehekästä.

tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #55 : 08.06.2006 16:13:34 »

Niin, treeniä treeniä  Grin
Olkaa onnellisia te jotka omistatte pyöreät mehevät kankut  tickedoff  Grin
tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #56 : 08.06.2006 16:16:56 »

Mirtsu, tiedän mitä tarkoitat päivittelyllä. Täällä kohtalotoveri  Smiley
tallennettu
Lari
Vieras
« Vastaus #57 : 08.06.2006 16:20:35 »

Niin, treeniä treeniä  Grin

Nytköhän vasta tajusin että siitäköhän kehut ehkä johtuu. Harrastuksia talvisin kaukalopallo ja luisteluhiihto. Kesäisin juoksu ja rullaluistelu.

Ei sitä kroppaa tule niin mietittyä että minkänäköinen se on. Laihahko olen ja yläkroppa voisi olla hieman lihaksikkaampi. Harrastukset vain sattuvat olemaan pääasiassa alakropalle.
tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #58 : 08.06.2006 16:26:30 »

No kyllä nyt tuolla menolla on peba varmasti tiukassa kunnossa Lari  Wink
tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #59 : 08.06.2006 16:31:50 »

tanssivat miehet ovat smitten ja sekinhän oli leimattu joskus niin "homojen hommaksi". no nykyään sitten kun homot ovat muotia, niin kaikki mitä he tekevät on muotia myös... Wink no joo, aivan sama...taas turhia lokerointeja. ehkä kuitenkin ollaan jo päästy aika suureen vapaamielisyyteen...niin ja tanssiminen ei missään mielessä ole mielestäni epäheteromiehekästä.

No johan nyt taas! Jos yksi tai kaks tanssivaa miestä on homoa, niin kaikki ovat? Ikäni naiset ovat iskeneet aina silmäntä niihin miehiin jotka ovat osanneet tanssia. Sitten on keksitty kateellisena tuollainen homottelu! Ja se on miesten keksimä!
En voi sille mitään, että tanssiva mies saa vereni kiihtymään. Se on varmaan jostain hyvin syvältä primitiivistä juurista, jossa miehet vielä näyttivät kykynsä tanssimalla, niinhän eläinmaailmakin tekee. Mutta en tiedä naista, joka ei katselisi mielellään tanssivaa miestä ja haluaisi tanssia hänen kanssaan, jos vain uskaltaisi.

Tää nyt meni alastomuudesta kauas, mutta ei voinut olla hiljaa!
tallennettu
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 8
  Tulostusversio  

Siirry: