Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 8
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Alastomuus...Onko se sinulle luonnollista?  (Luettu 70090 kertaa)
0 jäsentä ja 8 vierasta katselee tätä aihetta.
kooky
Vieras
« Vastaus #60 : 08.06.2006 16:36:37 »

niin...kaikki miehet nyt vain joukolla heiluttamaan sitä pebaa ilman homopelkoja Cheesy jep...ei oo tietenkään pakko. ilmankin voi olla miehekäs...mutta ei se ainakaan miinusta ole... Wink
tallennettu
Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #61 : 08.06.2006 16:45:49 »

............
En voi sille mitään, että tanssiva mies saa vereni kiihtymään. Se on varmaan jostain hyvin syvältä primitiivistä juurista, jossa miehet vielä näyttivät kykynsä tanssimalla, niinhän eläinmaailmakin tekee. Mutta en tiedä naista, joka ei katselisi mielellään tanssivaa miestä ja haluaisi tanssia hänen kanssaan, jos vain uskaltaisi.

Tää nyt meni alastomuudesta kauas, mutta ei voinut olla hiljaa!
Tanssiva mies on jumalainen   --   tai se tunne jonka hän tanssillaan naiselle suo.  Cheesy smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #62 : 08.06.2006 19:49:31 »

tanssivat miehet ovat smitten ja sekinhän oli leimattu joskus niin "homojen hommaksi". no nykyään sitten kun homot ovat muotia, niin kaikki mitä he tekevät on muotia myös... Wink no joo, aivan sama...taas turhia lokerointeja. ehkä kuitenkin ollaan jo päästy aika suureen vapaamielisyyteen...niin ja tanssiminen ei missään mielessä ole mielestäni epäheteromiehekästä.

No johan nyt taas! Jos yksi tai kaks tanssivaa miestä on homoa, niin kaikki ovat? Ikäni naiset ovat iskeneet aina silmäntä niihin miehiin jotka ovat osanneet tanssia. Sitten on keksitty kateellisena tuollainen homottelu! Ja se on miesten keksimä!
En voi sille mitään, että tanssiva mies saa vereni kiihtymään. Se on varmaan jostain hyvin syvältä primitiivistä juurista, jossa miehet vielä näyttivät kykynsä tanssimalla, niinhän eläinmaailmakin tekee. Mutta en tiedä naista, joka ei katselisi mielellään tanssivaa miestä ja haluaisi tanssia hänen kanssaan, jos vain uskaltaisi.

Tää nyt meni alastomuudesta kauas, mutta ei voinut olla hiljaa!

Cheesy Ehdottomasti samaa mieltä...  Kiss  Tongue
tallennettu
Lunar strain
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #63 : 08.06.2006 20:25:43 »

Ehdottomasti skottihame päälle jos tykkää, omalla laillaan seksikäskin  Wink

Varmasti sulle palautetta tulis sitä en epäile yhtään, mutta hei, ne jotka kommentoi/arvostelee niin on jotain mieltä joka tapauksessa vaikka mitä pistäis päälleen ja miten päin olis!

Lari, olet ilmeisesti laittanut oman kuvas tuohon ruutuun? Vai jonkun onnettoman uhrin nassun  2funny Hmmm....pitäsiköhän itsekin uskaltaa! Olis aika kiva. Laitan sitten kun olen rohkea  Grin

Siis siis...EN tarkoittanut onnettomalla uhrilla sitä että olisit jotenkin huonon näköinen, vaan ihan muuten. Yhtäkkiä välähti että joku voi käsittää tuon juttuni todella väärin!  Smiley
« Viimeksi muokattu: 08.06.2006 21:03:10 kirjoittanut whitemonkey » tallennettu
Lunar strain
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #64 : 08.06.2006 20:34:50 »

Tuohon liikunta-aiheeseen pitää vielä kommentoida ettei se ole ihan niin yksiselitteinen naisten puolella tai ainakaan mulla. Meinaan että itse tykkään liikkunnasta, voimalajit on mieleeni tosi paljon ja niitä tulee varsinkin talvisin harrastettua suhteessa enemmän kuin aerobista.

Noh, siitä taas seuraa että olen aika lihaksikas siinä määrin mitä nainen nyt kaurapuuron avulla voi olla. Vaikken mikään miss fitness ole niin jotenkin hassu olo olla esim hihattomassa paidassa kun lihakset erottuu, tulee sellainen "olen bodari-olo". Talvella se on ihan kiva muttei jostain syystä kesällä vähemmissä vaatteissa!
tallennettu
Lari
Vieras
« Vastaus #65 : 08.06.2006 21:11:34 »

Ehdottomasti skottihame päälle jos tykkää, omalla laillaan seksikäskin  Wink

Varmasti sulle palautetta tulis sitä en epäile yhtään, mutta hei, ne jotka kommentoi/arvostelee niin on jotain mieltä joka tapauksessa vaikka mitä pistäis päälleen ja miten päin olis!

Lari, olet ilmeisesti laittanut oman kuvas tuohon ruutuun? Vai jonkun onnettoman uhrin nassun  2funny Hmmm....pitäsiköhän itsekin uskaltaa! Olis aika kiva. Laitan sitten kun olen rohkea  Grin
Siinä teille alaston pää  Smiley
Omakuva siinä nyt on, vaikka ei se ihan uusi ole. Kuitenkin ainut kuva mikä koneelta löytyi.

Mulle tulis vaan herkästi paha mieli jos kritiikkiä sataisi  Undecided Kovaäänisiimmät miehet osaa olla niin ilkeitä.

Kyllä voisi miesten hametta kokeillakkin, muttakun niitä on aika vähän myynnissä. Enpä tiedä osaisinko edes tilata hametta postinkautta. Kerran tilasin ja housut olivat pienet ja paita huonon laatuinen. Sitten olen vielä sen verran laiska etten viitsi lähetellä niitä edes takas, niin blaah....

Vaikken mikään miss fitness ole niin jotenkin hassu olo olla esim hihattomassa paidassa kun lihakset erottuu, tulee sellainen "olen bodari-olo". Talvella se on ihan kiva muttei jostain syystä kesällä vähemmissä vaatteissa!

Ei sun kannata häpeilla lihaksiasi. Esimerkiksi haba on kaunis kun siinä on jotain. Oikeastaan kaikki on aika kauniita jos ei ihan ääri-ääri ole.  Eli  kosketuksesta rikki tai jyrä  smitten

ja takas saunaan..... siellä alasti  Grin
tallennettu
Lunar strain
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #66 : 08.06.2006 21:25:47 »

Tietynlaiset ihmiset osaa olla tosi v-mäisiä...mutta kun tulee hyvä päivä ja fiilis että uskaltaa eikä kommentit osu ja uppoa sen hetkiseen mielentilaasi niin päälle vaan! Taputan räpylöitäni yhteen, oikein suloinen olet varmasti skotti päällä!

Ja tiedoksi varsinkin Asterixille hieman ajatusmaailmaasi tuntien, ei, en yritä iskeä Laria  Grin
tallennettu
Lari
Vieras
« Vastaus #67 : 08.06.2006 21:32:44 »

Ja tiedoksi varsinkin Asterixille hieman ajatusmaailmaasi tuntien, ei, en yritä iskeä Laria  Grin

Hih hih hii...  Cheesy

Olen sen verran hidas rakastumaan että naiset menee aina sivusuun.  Embarrassed
Eipä tullut mieleenkään että yrittäisit jotain whitemonkey  Cool

laav  smitten
tallennettu
Lunar strain
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #68 : 08.06.2006 21:38:52 »

Niin no, kuka sinuun nyt ei voisi ola rakastumatta niin kannattaa ihan erikseen mainita ettei ole taka-ajatuksia!  Wink   Grin

Eikä kun mulla on niin vilkas mielikuvitus ja olen tottunu että minun sanomisiini live-elämässä saatetaan reagoida tyyliin jaa, taidat olla kiinnostunut tuosta. Vaikka ihan viaton oikeasti olen  angel

Ei muuta, jatkakaa  Smiley
tallennettu
Ozzette
Vieras
« Vastaus #69 : 08.06.2006 21:50:22 »

Joo, suihkussa ja saunassa... Ei kai niihin yleensä mennä vaatteet päällä.  2funny Julkisella paikalla en hilluisi alasti...
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #70 : 08.06.2006 21:56:04 »

Täh...?  Huh Mikähän kohta minulta nyt meni oikein ohitse..?  idiot2
tallennettu
Lunar strain
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #71 : 08.06.2006 22:02:29 »

Täh...?  Huh Mikähän kohta minulta nyt meni oikein ohitse..?  idiot2

Niin kun sinä tulit mieleeni muutamaa ystävääni vastaavana nettipersoonana tiettyjen rentojen juttujesi perusteella, kun kirjoittelin Larille siihen tyyliin mistä ne henkilöt olis heti jotain huomautelleet "jaa mitäs peliä tuo nyt on" niin siksi oli pakko kirjoittaa tuo kommentti perään. Selitinhän nyt varmasti tarpeeksi hankalasti ja epäselvästi?  Grin

Sori vain kaikille, mulla on joku outo planeettaohitus tänään meneillään  2funny
tallennettu
Ozzette
Vieras
« Vastaus #72 : 08.06.2006 22:11:23 »

Heh, ei se mitään !
Minulle tuo outous & hulluus on ihan NORMAALIA... Oli planeetat ja ohitukset miten päin ja sikinsokin vaan...  2funny  2funny
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #73 : 08.06.2006 22:21:58 »

Niin kun sinä tulit mieleeni muutamaa ystävääni vastaavana nettipersoonana tiettyjen rentojen juttujesi perusteella, kun kirjoittelin Larille siihen tyyliin mistä ne henkilöt olis heti jotain huomautelleet "jaa mitäs peliä tuo nyt on" niin siksi oli pakko kirjoittaa tuo kommentti perään. Selitinhän nyt varmasti tarpeeksi hankalasti ja epäselvästi?  Grin

Täh...?  Huh 
Mitä ihmettä rentona nettipersoonana minun pitäisi olla kyttäämässä kenenkään pelejä..?  idiot2 Eihän se ole rennon nettipersoonan merkki ollenkaan käsittääkseni..? Huh

Minä en edes tiedä mitä sukupuolta sinä edustat, siis vieläkään..  Huh
Rehellisesti sanottuna, ajattelen sinua tietoisesti vasta nyt ensimmäistä kertaa,
kun osoitit tuon viestisi minulle. Huh

Niin paljon minä ajattelen tietoisesti jonkun henkilöitymää täällä, että jos joku vaihtaa kuvansa, niin luulen sen olevan joku aivan täysin vieras/uusi kirjoittelija. Cheesy

Sori vain kaikille, mulla on joku outo planeettaohitus tänään meneillään  2funny

Hehe... 2funny No se huomattiin.. Grin

tallennettu
Lunar strain
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #74 : 08.06.2006 22:35:56 »

Voi hyvä ihminen älä nyt ota noin vakavasti.
Anteeksi kauheasti jos minulle jää mieleen ihmiset jotka kirjoittelee samoihin topicceihin kuin minä, ei se minusta mikään paha asia ole.

Monet kommenttisi vain muistuttavat niin paljon ystäväni ajatuksia, enkä nyt sitä tarkoita että joka asiassa ja niin edelleen. Sanaa nettipersoona käytin siksi etten ole nähnyt sinua livenä, ei muuta. Olen vain hyvällä tuulella niin kirjoitin mitä mieleeni sattui tulemaan enkä ajatellut sanojani niin tarkasti.

Ei minua todellakaan loukkaa että sinä tai joku muu ei muista minua, eikä ole tarviskaan. Joka tapauksessa olen pahoillani jos ärsytin sinua minkä käsityksen sain kirjoituksestasi.
« Viimeksi muokattu: 08.06.2006 22:43:34 kirjoittanut whitemonkey » tallennettu
Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 8
  Tulostusversio  

Siirry: