Ehdottomasti skottihame päälle jos tykkää, omalla laillaan seksikäskin
Varmasti sulle palautetta tulis sitä en epäile yhtään, mutta hei, ne jotka kommentoi/arvostelee niin on jotain mieltä joka tapauksessa vaikka mitä pistäis päälleen ja miten päin olis!
Lari, olet ilmeisesti laittanut oman kuvas tuohon ruutuun? Vai jonkun onnettoman uhrin nassun
Hmmm....pitäsiköhän itsekin uskaltaa! Olis aika kiva. Laitan sitten kun olen rohkea
Siinä teille alaston pää
Omakuva siinä nyt on, vaikka ei se ihan uusi ole. Kuitenkin ainut kuva mikä koneelta löytyi.
Mulle tulis vaan herkästi paha mieli jos kritiikkiä sataisi
Kovaäänisiimmät miehet osaa olla niin ilkeitä.
Kyllä voisi miesten hametta kokeillakkin, muttakun niitä on aika vähän myynnissä. Enpä tiedä osaisinko edes tilata hametta postinkautta. Kerran tilasin ja housut olivat pienet ja paita huonon laatuinen. Sitten olen vielä sen verran laiska etten viitsi lähetellä niitä edes takas, niin blaah....
Vaikken mikään miss fitness ole niin jotenkin hassu olo olla esim hihattomassa paidassa kun lihakset erottuu, tulee sellainen "olen bodari-olo". Talvella se on ihan kiva muttei jostain syystä kesällä vähemmissä vaatteissa!
Ei sun kannata häpeilla lihaksiasi. Esimerkiksi haba on kaunis kun siinä on jotain. Oikeastaan kaikki on aika kauniita jos ei ihan ääri-ääri ole. Eli kosketuksesta rikki tai jyrä
ja takas saunaan..... siellä alasti