Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Vihkimykset  (Luettu 6629 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Avicii
Astroholisti

Profiili
« : 29.06.2016 18:57:26 »

Satuin tällaiseen törmäämään netissä ja ajattelin jos jotakuta kiinnostaa tämä aihe tai tietää/tuntee että on kokelas tai jopa vihitty  Smiley

http://www.kolumbus.fi/tuija.robbins/mk_pdf/18-Vihkimykset.pdf

Näitä vihkimyksiä lienee olevan jo monenlaisia maailmalla. Vuosia, vuosia sitten luin pari kirjaa aiheesta mutta jos tämä tuntuisi natsaavan jollekin.

You never know.
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1 : 29.06.2016 20:41:07 »

Mulla on semmonen tieto, että vihkiminen olis täysin vanhanaikasta, enää, näissä uusissa energioissa, sitä ei tarvita, kykyä ja valoa on muutoinkin niihin hommiin, joihin sielu ja sydän vetää.
En tiedä, pitääkö tämä ollenkaan paikkaansa,  mutta näin olen kuullut.
tallennettu
Avicii
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2 : 30.06.2016 04:39:18 »

No eipä tullut edes mieleen! Unohdin koko jutun. Mä tuun kipittäen perässä  Grin

No mutta jos joku hiihtelee vanhaan tyyliin vielä  Smiley
tallennettu

Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #3 : 30.06.2016 08:42:58 »

Mainitsin tuossa Oppaan vaihtuminen -ketjussa, että henkisen heräämisen aikoihin aloin saada opetusta unien kautta. Osa unista oli melko pitkälle sitä, mitä tuossa linkissä kuvattiin: olin koulussa, mutta oppiaineet eivät olleet ihan normaalista päästä. Aluksi oli noloa, koska löysin itseni ala-asteelta, mutta ymmärsin kyllä pian, että jotakin alkeellista on minulta jäänyt huomaamatta/oppimatta. Siksipä olin tunneilla tarkkana ja mietin opetuksia pitkään myös valveilla.  Grin

Sitten kun peruskoulun oppimäärä oli suoritettu, eteninkin vinhaa vauhtia ensin yliopiston opiskelijaksi ja sitten näin itseni menevän jopa opettajan pallille.

Sitä en osaa sanoa, käynkö kenenkään unissa jakamassa viisautta. Ehkä minä toimin paremmin ihan vain livenä tietsikan näppäimistöä näpytellen.  Wink
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Kyllikki6
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #4 : 30.06.2016 09:14:40 »

Menee nyt varmaan ihan aiheen sivuun (en ehtinyt älypuhelimella tota linkkiä lukea), mutta pakko tohon Lillin kommenttiin "vastata"  smitten

Kirjoittelen joulun aikaan niitä Pyhiä unia ylös ja pakkasin tuossa pesuettani kesäkuun alussa "lomalle", jolloin päiväkirjani tuli käteen ja istahdin sitä lukemaan. Tuo tilanne (valmistautuminen matkaan) kummitteli ja löysin sen noista unista, muistin myös lukiessani jotain siitä unen tunnelmasta. No, nyt kun luin tuon Lillin vastauksen, mieleeni aukesi selvä kuva toisesta tuollaisesta Pyhästä unesta, jossa olin myös palannut koulun penkille, 9. luokalle. Ja totta, tuolla "lomalla" aukesi sellaiset asiat, jotka olen itseltäni ja itsessäni murrosiässä hyvin vahvasti kieltänyt, joten niitä läksyjä tässä nyt kerrataan.

Eli liekö nyt synkronismia vai opetatko Lilli unissani sekä livenä, mutta kiitos joka tapauksessa  smitten
tallennettu
Avicii
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5 : 30.06.2016 10:37:23 »

No mutta hienoa!  Smiley

Itse olen myös ollut koulussa mutta en ikinä opettajana, tosin kaikenlaista muuta hommaa on sitten tullut unissa tehtyä.

Voin hyvin kuvitella sinut Lilli opettajan roolissa  Smiley
tallennettu

Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #6 : 01.07.2016 10:16:38 »

No mutta hienoa!  Smiley

Itse olen myös ollut koulussa mutta en ikinä opettajana, tosin kaikenlaista muuta hommaa on sitten tullut unissa tehtyä.

Voin hyvin kuvitella sinut Lilli opettajan roolissa  Smiley

Itse kyllä viihtyisin paremmin siinä oppilaan roolissa ja opettamista vastaan olen rimpuillut oikeastaan koko ikäni. On vähän EVVK-osastoa. Mutta opetuspuoli on kyllä lisääntynyt ihan oikeassakin elämässä erityisesti astrologian saralla. Sen verran on tullut luennoitua, ettei se enää niin kamalalta tunnu.

Sitten vielä kun "oppilaat" ovat iältään enimmäkseen 50-70 v., niin opetustilaisuudetkin ovat enemmän vastavuoroista keskustelua pienehköissä ryhmissä kuin mitään varsinaista luennointia. Jotain tiedonmurusia jakelen kaiken pohdiskelun lomassa. Tämä on minulle sopiva tyyli. Nuoriin en ilmeisesti vetoa ollenkaan joitakin harvinaisia poikkeustapauksia lukuun ottamatta.
« Viimeksi muokattu: 01.07.2016 10:59:09 kirjoittanut Lilli » tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Avicii
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #7 : 01.07.2016 15:30:21 »

Okei. Mulla taas toisinpäin  Grin

Olen aina haaveillut tulla opettajaksi mutta tilaisuutta ei ole tullut.

tallennettu

Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: