Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Onko tässä jotain vai pelkkää omaa kuvittelua?  (Luettu 8795 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
shine.
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 10.07.2016 11:08:36 »

Olen tavannut erään miehen, paljon samaa tuntuu olevan. Mies puhuu kauhean tuttavallisesti ja hänen kanssaan on helppo jutella, mielessäni hän on 24/7. Tiedän milloin hän on esim töissä, samoin sen kun hän oli kipeänä. Välillä tuntuu todella pakahduttava tunne ja kaipaus on älytön. Emme tosin kovin hyvin tunne vielä.  idiot2 Huh
tallennettu
Varjotar
Astroholisti

Starchild

Profiili
« Vastaus #1 : 10.07.2016 11:27:18 »

Syvän tason sielujenyhteys smitten
tallennettu

Kuuntele tuulta.
Kyllikki6
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #2 : 10.07.2016 17:23:14 »

Täällä sama "vika"  Kiss Ongelmalliseksi asian tekee se, ettei olla muuten tekemisissä, mutta sitten tällaisia "informaatiopiikkejä" tuupataan taajuudelle ja se hämmentää. Eli tiedän niin ton tunteen! Oon joskus täälläkin koittanut asiasta kysellä (muistaakseni otsikolla hulluuden rajamailla), kun oli pahempia paikkoja, mutta nyt enemmän turtunut osaani. Ja kuvitelmaan, et ehkä joskus  smitten
tallennettu
Varjotar
Astroholisti

Starchild

Profiili
« Vastaus #3 : 12.07.2016 09:17:49 »

Paha sanoa, mutta ainakin silloin kun olette face2Face/ tietokoneella tekemisissä keskenänne, yhteys on molemminpuolinen.
Tietysti riippuu, miten sinulla on muurit pystyssä, annatko toiselle luvan lähestyä sielutasolla ja antaako hän.

Loppu on kiinni sitten siitä, miten pitkälle te molemmat olette näistä asioista perillä, tunnetteko sielunne ja ymmärrätteko sielunasioita.
tallennettu

Kuuntele tuulta.
raspberrry
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #4 : 15.07.2016 23:35:00 »

Tää on ihan niinkuin mun elämästä! Mulla näitä on KAKSI, molemmat miehet samalla työpaikalla.... hirveetä  Cheesy :Smiley
Toisen kanssa on sielullinen yhteys, toisen kanssa myös fyysinen ja sielullisesta en ole ihan varma...mutta häneen olen ihastunut (ihan liikaa), ja toivoisin että sen valtavan fyysisen vetovoiman takana olisi jotakin enemmän. *huok* Kukahan vaan laittoi nämä miehet mun eteeni ja elämääni, kaiken sekoittamaan...
tallennettu
raspberrry
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #5 : 17.07.2016 15:17:57 »

Kyllä fiiliksiin ja omaan intuitioon kannattaa luottaa.
tallennettu
raspberrry
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #6 : 27.07.2016 20:34:26 »

Normaalisti (tai ainakin itsellä) se menee niin että juuri ne tyypit joiden kanssa synkkaa henkisellä tasolla, ei viehätä ulkonäöllisesti. Sitten voi käydä niin, että kun ystävyys tai yhteys syvenee, alkaa sen henkilön ulkonäköön miellyttää enemmän. Se jollaiseen ei olisi ikinä uskonut ihastuvansa, onkin yllättäen seksikäs/ihana/haluttava ..Mutta minusta se henkinen yhteys saa tämän kaiken aikaan. Toisaalta myös jos henkinen puoli muuttuukin, jotakin tapahtuu että yhteys ei enää pelaa, silloin se ulkoinen olemus saattaa käydä ärsyttämään, jos se on kovin erilainen kuin mihin normaalisti viehättyy.

Jos löytyisi omaa miesmakua vastaava yksilö, jonka kanssa olisi sielunkumppanuus-yhteys, niin sittenhän se vasta menoa olisi! Wink Mulla vaan tuppaa olemaan hyvinä miesystävinä niitä joiden kanssa on yhteys mutta ei muuta, tai sitten mies joka viehättää fyysisesti muuten mutta ei ymmärrä mua henkisellä tasolla ollenkaan... vaikeeta.
tallennettu
Hamal
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #7 : 27.07.2016 21:08:32 »

Eikös tuo raspberrryn mainitsema ongelma ole teillä naisilla ikuisuusongelma?  Grin Ne miehet keillä on mojoa kiinnostaa kyllä siinä mielessä mutta henkinen yhteys voi olla vaikeampi saavuttaa. Kun taas nämä "ollaan ystäviä"-tapaukset ei kiinnosta siinä mielessä vaikka muuten onkin hyvä yhteys.

shine.n tapaukseen ja kysymyksiin voisin sanoa alueen asiantuntijana että sielunyhteyksiä on monenkirjavia!

Syvin yhteys on kaksoisliekki (sielusi toinen puoli), sitten on sielunkumppaneita (esim. rakastetut) ja sitten muita sielunyhteyksiä kuten ystävyydet ja karmalliset suhteet. Oli suhteesi tähän henkilöön mikä tahansa, liekö sattumaa että muutospaineet iskevät juuri samaan ajankohtaan.... Tosin tähän tiedät vastauksen vain sisimmässäsi.

Netistä saat kyllä lukea paljon tarinoita näistä ja voisin sanoa että vaikka siellä on paljon erilaisia kaavioita esitettynä, ei kannata uskoa mitään kiveen hakattuna faktana. Sielunkumppanuuksissa voi olla hankaluuksia, on erilaisia sielutarinoita ja sielujen kohtaamisia, ihmiset voivat ottaa monenlaisia hahmoja!
tallennettu
Avicii
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #8 : 28.07.2016 05:22:08 »

Elämäni on ehkä jonkinlaisessa muutos tilassa ja tiedän tällä hetkellä koko ajan paremmin mitä haluan vaikkakin jahkailen että haluanko näitä muutoksia vaikka ne todennäköisesti olisi hyväksi ja tähän väliin olen hänet sitten tavannut.  :Smiley

Ehkä hän on ohjaamassa ja tukemassa sinua näissä muutoksissa. Rakas ja tuttu sielu johon voit luottaa.

Itselläni samantapainen yhteys yhteen mieheen ja olemme enemmänkin tehtäväkumppaneita eikä molemmilla ole ajatuksia parisuhteesta.

Rakastetaan toinen toisiamme, tapaamme silloin tällöin ja tekstailemme usein.

Tuetaan toinen toisemme henkisellä polulla ja näissä maalisissa asioissa enemmänkin.

Koska meillä kuitenkin on valinnanvapaus ja vapaa tahto, niin kenties aika näyttää tuleeko teistä pari vai oletteko vain rakkaita ystäviä.

Nämä kohtaamiset usein ajoittuu muutoksien aikaan tai kun on aika työstää jotain tiettyjä asioita. Näin se on minulla toiminut monen rakkaan sielun kanssa.
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #9 : 13.08.2016 20:00:16 »

Tuommosissa suhteissa kannattaa jättää toissijaiseksi se ajatus, että eläisitte parisuhteessa Smiley Siis ihan hyvin se voi olla, että niin käy, mutta nämä ei oo tavallisia suhteita ollenkaan, ja polku voidaan kulkea yhdessä ilman parisuhdetta keskenään.
Mutta voi toki olla, että sen ajatuksen syrjään jättäminen ei ole ihan niin helppoa Cheesy

Avicii puhuu viisaita.

Niin ja jos sinä sitä ihmettelet, että tutuuko hänestä samalta, huomaako hän sen, ajatteleeko hänkin tästä samoin..niin vastaus on yleensä kyllä. Kyllä sen molemmat tunnistaa. Eri  asia sitte, kumpi tuo ilmi, vai tuoko ollenkaan.
« Viimeksi muokattu: 13.08.2016 20:02:07 kirjoittanut Kuuhilda » tallennettu
Nana179
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #10 : 20.09.2016 18:35:53 »

Mukana taas tänään. Smiley
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: