Tää oli hauska-- astrologit on monasti miehiä kuten Seppo tai Sven Stenberg tai Unio Mystican kartantekijä. Mutta tuli itsellekin mieleen että naisten juorupalsta tää on, haitanneeko tuo.
Ehkä naiset saavat kaikessa rauhassa selvitellä taivaankappaleiden avulla ihmiskunnan käytöstä ja miehet puuhaavat tärkeitä. Exäni sanoi että "jotain siinä on" ja "en voi sille mitään että olen maamerkki, ehkä sammutan tulta". Sanoin ihan alussa hei olen ilma ja tulimerkki, oletko varma että tää toimii. Hänen piti ehkä todistaa itselleen jotain ja sitten taas puuhata muuta. Grr-- mutta huomasi se jotain elementeistä. Ensin minun piti olla joku "mystinen etsitty tulielementti" kaikki kunnia hänen uskomuksilleen, mutta en tajunnut mitään niistä. Skorppariexäkin tiedosti selvästi olevansa skorppari. Ja nousuvaaka. On hyvä jos mies jotain tajuaa. Ja jouskariexänkin mielestä just leijonanainen sopii hänelle ja suositti leijonamiestä minulle. Sanoin, eiku oinas.
Ne jotka haluavat itsetuntemusta, lienevät astrosta kiinnostuneita. Ihmiset on niin kovasti karttansa ja merkkinsä kaltaisia..