Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Olenko tyypillinen Skorppari?  (Luettu 2953 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
sideman
Astroholisti

Profiili
« : 13.07.2016 11:06:13 »

askendentti ,  aurinko ,  merkurius ,  venus  in  skorpioni ,   pluto  på   keskitaivas

Kun Nokian kurssi tänään pompsahti reilusti ylöspäin, meitsi on ollut koko aamun ihan
täpinöissään. Tuo rahnan merkityksen ylikorostuminen lienee melko  skorpioni -maista?

:Smiley
tallennettu
Ginger86
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #1 : 13.07.2016 12:21:58 »

Jaa-a, onkohan ihan noin yksiselitteinen tämäkään asia. Grin Minulla nimittäin on tismalleen samat planeetat  skorpioni ssa, mutta raha ei ole koskaan merkinnyt minulle kovin paljon. Itse asiassa ihan päinvastoin, olen joutunut työskentelemään sen kanssa, että olen ymmärtänyt rahan merkityksen tällä maallisella matkalla. Olen kyllä ihan amatööri karttojen tulkinnassa, joten olisipa kiva kuulla joltain asiaan enemmän vihkiytyneeltä, mitkä asiat kartalla kuvaavat suhdetta maalliseen mammonaan.
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti

Kaikkien sisällä on jokainen meistä.

Profiili
« Vastaus #2 : 13.07.2016 19:55:40 »

Moninkertaisena skorpparina ( aurinko merkurius saturnus pluto) jolla paljon tavaraa 2.huoneessa, mukaanlukien osa edellämainituista - asenne mammonaan on muuttunut vuosien varrella melkoisesti. Nuorempana menin ulkomaille töihin rahan tahkoamisen toivossa, puhtaasti raha mielessä olin pitkään Suomeen palattuanikin kunnes totesin etten ollut oikein etenemässä mihinkään.

Lisäksi mä olen aina ollut enempi sellainen erikoisuudentavoittelija ja tutkijaluonne, tarvitsen polttoaineeksi jonkin muunkin kuin rahan. Varsinkin kun juhliminen ja ilmainen viina lakkasi kiinnostamasta.

Olen nykyään sellaisella alalla joka saa yleensä ihmiset lopettamaan mulle puhumisen elleivät ole itse vastaavalla. Mutta koen ratkaisseeni sillä ainakin jotain sisäisiä dilemmoja. Jos jotain niin se on tehnyt minusta aika stoalaisen, ja toisaalta saanut minut arvostamaan vapaa-aikaani aivan eri tavalla kuin ennen.

Kolikot ovat ehkä tärkeitä, mutta niissä on kaksi puolta joista toinen voi olla vähemmän miellyttävä eikä niitä ole tarkoitus pitää ikuisesti vaan pistää lantit kiertämään markkinatalouden mukaisesti. Koskee ihan kaikkea materiaa, ihmissuhteita, omaa elämää myöten. angel
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: