Oma eroni melko tuore,äkkirysäys toukokuussa.
Vastaan kysymykseen,mitä hyvää erosta voi seurata.
Omalla kohdallani ainakin sain varmuuden siitä,että voin luottaa siihen,mitä sisäinen ääneni ja energiatuntemukseni kertovat.
Kaikkihan nyt tietävät,että melkoinen tunnekuohu siinä läpi käydään,mutta sen jälkeen tuli rauha.
Sain taas ilmaa hengittää,kyvyn nauraa.Olla juuri se mikä olen,niin lasteni,kuin ystävienikin kanssa.
Tällä kertaa jouduin myös pohtimaan paljon pidempään omaa osuuttani eroon.Enkä sortunut mihinkään impulsiivisiin tunnekuohuissa tehtyihin ratkaisuihin,vaan mietin paljon yksinäni.
Otin selvää pitivätkö tuntemukseni paikkansa(kahdelta edelliseltä ex:ltä
).Oli kuin kaikki kolme olisimme eläneet aivan saman elämän tämän miehen kanssa.
Jokainen (myös minä) olikin rakastunut hänen työrooliinsa.Olin tuon roolin kanssa tekemisissä melkein 6v,ja pidin häntä täydellisenä ihmisenä.Sitä hän olisi minulle vieläkin,jos tähän oikeaan puoleen en olisi tutustunut.Tiedosti sen olemassaolon itsekin,jo ammattinsa vuoksi,mutta kätki sen kaikin keinoin.Ei halunnut kohdata.Mutta joskus aina hallinta petti,ja siksi minulla antennit pystyssä koko ajan.
Sairaushan sieltä paljastui,rajatila persoonallisuushäiriö,johon kuuluu myös narsismi.
Jotenkin vaan jäi olo,että mille/kenelle olisin vihainen,kun sairaudelle ei oikein voi,,
Toisaalta,jos sen tietää,eikä halua sitä hoitaa,,
Kohdistin vihan ensin itseeni.Miksen kuunnellut,tai pikemminkin luottanut tuntemuksiini?
Vaan kun kaikkien muitten mielestä hän oli vallan valloittava,vähän huumorintajuton vain.
Kaikki tuo piti kokea ja loppuun asti.Muuten olisin lähtenyt kesken loppuratkaisun.
En enää kyseenalaista vaistojani.Uskon yhä rakkauteen miehen ja naisen välillä,mutta koin myös sen,etten enää halua asua kenenkään kanssa.
Luottamus toimii tosi rakkaudessa,vaikkei saman katon alla oltaisikaan.
Silmät lepää jo komeissa miehissä,ja pientä flirttiäkin on ihan kiva harrastaa välillä.
Maailma on taas avoin katsella ja kokea.
Ja muuten,henkisillä puheillaan hän saikin kiinnostukseni,ymmärryksen lisäksi.Vaan puheet ei oikeen menneet yksiin toiminnan kanssa.
Ei pelkkä puhuminen riitä,jos teot ovat vallan muuta.