Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 7
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mitä hyvää ero voi saada aikaan  (Luettu 53283 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #15 : 13.07.2006 11:35:03 »

Kirjoittelin juuri skorppariexälle asiallisesti. Kerroin yhden asian.

Joka tapauksessa, miksi kaikki aina jaksavat uskoa että "sitten" tulee se joku joka pysyy?

Mitä jos joidenkin kuten Brigitte Bardotin elämässä, miehet vain tulee ja menee kunnes niihin kypsyy?
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Niizu
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #16 : 13.07.2006 13:10:17 »

Mun elämä mullistui täysin eron jälkeen Shocked, erosta tosin on jo, krhmm, "muutamia" vuosia aikaa. Muitakin suhteita on ollut, mutta tämä suhde ollut pisin ja se mullistavin. Eron jälkeen löysin taas itseni, jonka olin kadottanut seurustelun tiimellyksessä. Sain vahvan intuition, jota en osannut kuunnella seurustellessa (ehkä myös suhteen poikki meneminenkään ei olisi ollut niin rankka), olen tutustunut tuhansiin Cheesy uusiin ihmisiin, löytänyt reikin elämääni, henkisyyden angel, rakkauden itseäni kohtaan smitten, itsetunnon, itsenäisyyden...siinä jo listalle alkua :Smiley. Ja kuuna kullan valkeana en ottaisi enää exääni saatikka hänen laistaan nössöä Grin miestä! Mutta aikaa se vei ja rutkasti.
tallennettu

Aurinko-skorpioni
Nouseva-rapu
Kuu-kaksoset
Venus-jousimies
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #17 : 13.07.2006 13:15:59 »

Ainahan kaikenlaiset vastoinkäymiset vievät oman aikansa, mutta kun surutyö on tehty ja sielulla on jälleen jalat maassa, sitä huomaakin, että hittolainen - minähän olenkin onnellisempi näin! laugh
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #18 : 13.07.2006 14:11:45 »

En tiedä olenko välttämättä "onnellisempi" mutta kun elämän ottaa elokuvana, menee se tämäkin episodi. Sitä tottuu olemaan ilman sitä jännitystä minkä suhde tuo - eikö tuokin jännitystä? Mutta kai sitä sitte n hakee toisessa muodossa. Tai siis jännitys siitä kun kahden välillä on hurjat kemiat ja rakkaus.

Regressioterapian ainakin löysin ja paremman tuntuman siihen että olen elänyt monta elämää ja tulen elämäänkin. Pikkasen sattuu, mutten lopeta inkarnaatioita vielä. Jonkin verran uusia ihmisiä, mutta, sitten sitä alkaa seurata niiden projekteja - ja suhteita.

Toisaalta tämä on välivaihe, toisaalta ihan oikeaa elämää?
« Viimeksi muokattu: 13.07.2006 14:15:12 kirjoittanut -+Venus Divine+- » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
härkä-69
Vieras
« Vastaus #19 : 16.07.2006 22:59:12 »

Voi kasvaa ihmisenä ja saada uuden mahdollisuuden.  Smiley
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #20 : 17.07.2006 09:35:32 »

Mielenrauhaa, selkeyttä, vapautta, lepoa, leikkiä, omaa itseä.. sitä vaan huomaa että toiveiden kirjo on niin laaja, että pystyykö siihen yksi mies vastaamaankaan.. aina olen ollut valmis kattelemaan sormien lävitse kaikenlaista, mutta ei tunteettomuutta. coolsmiley
tallennettu

Elämänilo
Astroholisti

Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille

Profiili
« Vastaus #21 : 17.07.2006 16:28:38 »

Teksti on lainattu
Tommy Hellstenin kirjasta:
ELÄMÄN PARADOKSIT - sitä saat mistä luovut

- lukemisen arvoinen kirja -

Ihminen luo itselleen
O M A V O I M A I S E N T U R V A N
kun ei voi hyvin eli ei koe saavansa  r a k k a u t t a

Yksi tekee sen MATERIAALIN avulla,

toinen tukeutuu TIETOON,

yksi tarttuu TOISEEN IHMISEEN,

joku hakee avun USKONNOSTA,

moni vetää KILTIN roolia,

jollekin tämä tapahtuu TEKEMISEN KAUTTA;
tekee aina samoja asioita ja asioita samalla tavalla,

yksi keksii elää SITTEN KUN ... aikaa,

KIIREEN IHMINEN taas luo,
ettei todellisuutta tarvitsisi kohdata,

jollekin meille sopii muuttuminen TÄYDELLISEKSI,

ja jollekin toiselle ryhtyminen NÄKYMÄTTÖMÄKSI,

voi elää myös MUIDEN ELÄMÄÄ,
jottei tarvitse elää omaansa,

MUIDEN HOITAMINEN on yksi tapa,

tai sitten

MINULLA EI OLE ELÄMÄÄ,

EI TUNTEITA EIKÄ OMIA TARPEITA,

joku löytää turvansa PÄIHTEISTÄ
eli vaihtaa läheisyyden kokemisen mielihyvän kokemiseksi

Teemme itse elämästämme sellaisen,
että meidän on mahdotonta elää
S Y V Ä Ä   E L Ä M Ä Ä 

tämä puolestaan johtaa
I D E N T I T E E T I N   M E N E T T Ä M I S E E N

- ihminen ei löydä  i t s e ä ä n,
todellista identtiteettiään ja elämäänsä muualta kuin
s y v y y d e s t ä ä n

- jos haluaa elää hyvä elämä, 
hänen on elettävä hyvä elämä

- ihmisen  s y v y y s  on hänen sísällään

SYVÄN ELÄMÄN PUUTTUMISTA

EI VOI KOMPENSOIDA

ULKOISELLA ELÄMÄN YLIKOROSTAMISELLA

smitten   Elämänilo   smitten
Hei Ystäväin

ERO antaa mahdollisuuden löytää oman kadotetun autenttisuutensa.

Ajan myötä paranee myös itsetunto
ja suhde omaan itseensä

V A P A U S 
- ah... miten se voikaan olla ihanaa

https://www.astro.fi/foorumi/index.php?topic=2006.msg20464#msg20464
Miten pärjäät tunteittesi kanssa?

smitten  Elämänilo   smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #22 : 18.07.2006 12:05:48 »

Suurin osa miehistä näkyy kokevan että suhteessa EI saa olla vapaa.

Ja miehille tyypillistä on että kaikkien aikataulujen pitäisi mennä HEIDÄN tahtiinsa. Jos ei mene, ystävyydellä ei ole merkitystä. Sovitaan tapaamisia, perutaan.

Voisin sanoa esimerkkinä, että
-yksi exä ehdottaa hänelle sopivaa kellonaikaa ja kun sopii, peruu
-ehdottaa hänelle sopivaa viikonloppua ja peruu töiden takia ja vielä kysyy oliko hänen proggiksestaan lehdissä
-ehdottaa elokuvaa ja matkaa ja mitään ei tapahdu

-toinen läähättää puhelimeen, mutta kun ehdotan aikaa, ei sovi

-kolmas hakkailee ja peruu kaksi aikaa, esittää kuin hänelle sopisi "muuten" ihan aina

-neljäs sopii maaliskuun ja toukokuun aikoja ja sitten kesäkuun, peruu ja sopii heinäkuulle kaksi aikaa ja peruu..hohhoijaa.

Grr--- miehet..

Pelaan tasan exieni tavalla puoli vuotta niin näkevätpä sitten, ja erään toisen kanssa myös.

Kiss bullhsittiä (vai onko tämä normaalia?) en tiedä merkkaako mitään, mutta kukaan noista ei usko jumalaan, yksi ehkä karmaan, muut; kovaan menoon ja rokkitapahtumiin..
« Viimeksi muokattu: 18.07.2006 12:08:26 kirjoittanut -+Venus Divine+- » tallennettu

valonkantaja
Vieras
« Vastaus #23 : 03.09.2006 11:38:47 »

Mitä hyvää ero voi saada aikaan?

Niin, mitä. Kai minä opin arvostamaan itseäni hieman enemmän, kun en enää anna tyypin imeä musta kaikkia energioita ja manipuloida... Taisin yrittää eheyttää miestä, joka ei osaa itse eheyttää itseään. Mission impossible. Nyt ei tarvi stressata siitä. Ei ole minun asiani, jos toinen elää viikonloput viinan ja diapamien voimalla...

Paljon oli ymmärrystä ja kaunista, läheisyyttä. Siitä on nyt vaan luovuttava. Ei mietitä menneitä.  Smiley
tallennettu
Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #24 : 03.09.2006 11:42:55 »

Mitä hyvää ero voi saada aikaan?
..........
Erosta huolimatta Rakkaus säilyy, jos se on sitä Itseään  smitten
Ero on ehkä Rakkauden suurin koetinkivi, ero ajassa tai ero paikassa. Rakkaus ei tunne kuitenkaan aikaa/paikkaa, joten se pysyy.
 smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #25 : 03.09.2006 11:44:08 »

Totta - monilla söpööliineillä on näitä k.o. ongelmia. Ei minua haittaa pintasuhde sellaisen kanssa, mutta jos tyyppi jatkaa jotain itsetuhokierrettä, ei enää edes naurata. Mitä sanoisi? Etkö arvosta sieluasi ja itseäsi henkisenä olentona, vai? No huh.  coolsmiley (tää oli valonkantajalle) coolsmiley
tallennettu

valonkantaja
Vieras
« Vastaus #26 : 03.09.2006 11:57:15 »

Arvostan itseäni... Mutta viime aikoina olen tajunnut että olen liian kiltti.. Minun kiltteyttäni on helppo käyttää hyväkseen. Ja kun tajuan että joku viihtyy seurassani kiltteyteni takia, ei siis muuten vaan, tuntuu siltä että minulla ei ole mitään väliä.

Ei pidä antaa muiden vaikuttaa omaan mielipiteeseen itsestään. Tiedän että ansaitsen jotain paljon parempaa.

Poistaisin kaikki miehen yhteystiedot, jos hän ei olisi minulle 2000€ velkaa. Toivottavasti maksaisi pian takasin...
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti

Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille

Profiili
« Vastaus #27 : 03.09.2006 12:05:51 »

... Kai minä opin arvostamaan itseäni hieman enemmän, kun en enää anna tyypin imeä musta kaikkia energioita ja manipuloida ... Taisin yrittää eheyttää miestä, joka ei osaa itse eheyttää itseään.

Hei "valonkantaja"

Nytkö se liekki sammui

- vauhdikas kesä sinulla ainakin oli

smitten   Elämänilo    smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #28 : 03.09.2006 12:12:07 »

Hei elämänilo...

En tiedä onko liekki sammunut, mutta on aika kuunnella järjen ääntä. Ihan hauska kesä oli, jos en muuta oppinut niin sen olen itsestäni nyt tajunnut, että minulla on uskomattoman pitkä pinna.  Wink
tallennettu
Eufrasyne
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #29 : 03.09.2006 19:33:40 »

Ero voi saada hyviäkin asioita aikaan :Smiley

Omasta erosta jo aikaa ja näin jälkeenpäin ajateltuna, ei enään oltu todellakaan rakastavaisia, kaikki intohimo oli kadonnut Huh

tälläkin palstalla ollut puhetta että kumppanin "pitäisi" olla ns. paras kaveri, niin en kyllä itse allekirjoita tuota.. kun toisen tuntee aivan läpikotasin ja mitään uutta ei enään ole tarjolla kuin turvallisuus niin kyllä siinä paraskin suhde alkaa etääntymään tai hakemaan "jännitystä" jostain muualta. coolsmiley

Turvallisuushan mielestäni lähtee loppujen lopuksi jokaisesta itsestä, mutta kunnon intohimo sitä ei joka suhteesta löydy.. Tongue

Eli, mun mielipide asiasta, ero sai mut ainakin oivaltamaan sen että, kaverit kaverina ja intohimot ihan omana juttunaan.. Cheesy

Tajuux kukaan   crazy2
tallennettu

Aurinko - Vaaka
Asc - Skorpioni
Kuu - Kaksonen
Merkurius - Skorpioni
Venus - Vaaka
Mars - Vaaka
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 7
  Tulostusversio  

Siirry: