Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: kerro vastaus miksi näen/ tunnen näin?  (Luettu 11981 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
max.79
Kohtuuastroilija
**

Shining

Profiili WWW
« : 05.06.2006 12:44:45 »

Moi
Olen miettinyt monetkerrat itseäni, kuten moni muukin varmasti täällä. Olen vaakaihminen eli sosiaalinen ja kyky ymmärtää toisia mutta ei itseä. siksi tarvitsen jonkun apua.

elämässäni tapahtuu välillä kummallisia asioita. niihin en löydä vastauksia. enkä ymmärrä miksi näen tai koen asiat.
esimerkkinä voisin kertoa muutaman tapahtuman. tutustuin kouluaikoinani luokkatoveriin jonka suvussa käytettiin ennustusta ja näitä sacraoja ym. meille tuli sellainen jännä side tämän tytön kanssa että pelkkä ajatus tästä tytöstä kävi mielessä niin kohta hän soitti. tai jos hänen mielessä olin käynyt niin minä osasin soittaa hälle.
monesti tämä tyttö kertoi kuinka näki nämä sacrat näkyivät minussa.. pidin kyllä aika outona. no  erkaannuimme ja nyt en tiedä missä hän asuu..

toinen on kokemus tai näitä on useita. tunnen erään pariskunnan. nuoria saman iköisiä kuin itse olen. no, en ole ollut heihin yhteydessä vuoteen vaikka asuvat melko lähellä minua. kerran kävellessäni lasteni kanssa ulkona tämä pariskunta tuli autolla vastaan. pysähdyin koska tuli erittäin vahva tunne.. tiedättekö ei mikään salamanisku tai jysähdys..mutta tunne että jäin suu auki seisomaan. nimittäin tunne siitä että tämä nuoripari saa lapsen. en osaa kuvailla kuinka vahva se oli mutta niin vahva että  sen oli oltava totta. hylkäsin ajatuksen että nyt kyllä olen sekaisin. en kertonut siitä kellekkään. kuukauden päästä sain tunteelle vahvistuksen. pariskunnan miehen työkaveri kertoi että  kesäkuussa vauva tulee taloon..  olenko siis sekaisin?!?!  tälläisia tuntemuksia on muulloinkin tullut. mutta ei näin vahvoja.

joskus tiedän jotkut tapahtumat etukäteen. se on aika raskasta  Undecided. mutta mielenkiintoista. nyt niitä ei vain ole tullut pitkään aikaan.

on monia muitakin tuntemuksia josta voisin kertoa mutta niistä ehkä myöhemmin.

jos osaat kertoa mitä tämä on saan rauhan mielelleni.  angel
tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #1 : 05.06.2006 22:22:32 »

Turhaan pelkäät smitten sinulla on herkkä intuutio ja selvännäkö on selkeesti alaasi, tosin sinun täytyy oppia elämään asian kanssa ja olla kiitollinen lahjastasi smitten itselläni oli pienestä pitäen samalaisia kokemuksia ja sain monen suut Shocked auki tokaisullani, tosin olen ottanut rauhallisen asenteen ja rukoillut hyviä voimia ja eivät johda minua harhaan, siunaan vahvat intuutioni rakkaudella angel Sinä olet herkkä kanava, käytä se hyviin asioihin ja opettele tiedostamaan mitä voit sanoa, koska kaikki ei ole valmiita kuulemaan asioistaan Wink
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #2 : 06.06.2006 22:12:20 »

Tuo on todellakin lahja ja opit vielä varmasti tulemaan sinuiksi sen kanssa.  smitten  angel
tallennettu
Aniel
Vieras
« Vastaus #3 : 12.06.2006 18:35:57 »

Hei... minulla on sama lahja. Olen niin tottunut siihen, etten enää ylläty tai säikähdä... vaikka toisinaan minulla sekoittuu toiveet ja nuo selvänäköiset aistimukset. Saan myös unieni kautta viestejä ystävistäni, perheestäni ja toisinaan myös itselleni... viikko sitten näin oman poikani (olen lapseton) ja nyt jännään, koska hän tulee tähän fyysiseen todellisuuteen...  :Smiley Olen nähnyt myös kaikki sisareni lapset ja tiennyt unieni kautta ystävieni raskaudet... kieltämättä tulee sellainen olo, että urkkii toisten elämää, mutta onneksi kukaan ei ole vielä pahastunut.  Grin

HAUSKAA SE ON ! Kun maltat vaan odottaa, että fyysinen todellisuus ottaa nämä sielujen viestit kiinni...  Wink

tallennettu
satuna
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #4 : 15.06.2006 19:56:36 »

Hei! Smiley
Minullakin tuollaisia näkyjä kuin sinulla. Minulla on vielä vain kovasti opettelemista että luotan vaistoihini. Välillä minua inhottaa kun tiedän asioita.  En tiedä olenko tästä lahjasta onnellinen? Varsinkin kun katson nelosen Näkijää,minua pelottaa jos näkisi sellaisia.HYI!  Shocked sitä sarjaa en mielläni katso.
Asiat tulevat minulle sekä unissa ja välähdyksinä mieleen.
Vaistoan ihmisten mielialat. Minulle käy usein myös sillä tavalla,joku ihminen tulee mieleen ja kohta hän jo soittaa. En ole kaikille siitä kertonut lähimmille ihmisille vain.
Kaipa sitä joskus lakkaa ihmettelemästä ja luottaa omiin "kuviin". Suvussa on samaa vikaa tädilläni. Ehkäpä tästä on joskus hyötyä.
Ehkäpä minun lahjaani jarruttaa se että olen realistinen,ehkä liikaakin.En haihattele liiemmin pilvilinnoissa. Katson näkyjäni vain kuvitelmina.
Joitakin pahoja juttuja olen nähnyt mutta en onneksi sellaisia kuin se Näkijä. Cry, mutta ne on kasvattanut. Paljon on vielä nähtävää. 

ihmetellään yhdessä  Smiley  rapu

« Viimeksi muokattu: 18.06.2006 18:40:37 kirjoittanut satuna » tallennettu
Aniel
Vieras
« Vastaus #5 : 16.06.2006 12:27:58 »

Mun mielisarja on NÄKIJÄ...  :Smiley Onhan se oikeasti tosi rankkaa... siis se kyky nimenomaan EI ole kiva asia jos pää alkaa mennä sekaisin. Eräs selvännäkijä sanoi minulle, että se kyky tulee täysin "voimaan" siinä vaiheessa kun sen kestää... Toisaalta eräs toinen henkilö kertoi, että hän olisi länsimaisen lääketieteen mukaan skitsofreenikko, mutta handlaa tämän kyvyn eikä siis ole sairas vaan yhteydessä toisiin todellisuuksiin.
tallennettu
Eufrasyne
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #6 : 17.06.2006 18:52:50 »

Moip  Smiley
Toihan on hieno juttu.Itel kans jotain vastaavia juttuja ollut, mut sawotaren kans samaa mieltä siitä ja itekin huomannu et kaikki ei välttämättä oo valmiita niitä asioita kuulemaan..

Joskus se on ehkä ihan kiva vaan ite huomata näitä asioita ja jos joku multa on joskus neuvoa kysyny, ni en ole uskaltautunut neuvomaan, pelkästään "tuntemusten" perusteella. Ja jos olen joskus jotain ns.vahingos sanonu, katseet on aikas outoja tai kysytään et mistä sä sen voit tietää?

Kiinnostais tietää onx sulle käyny vastaavaa?
tallennettu

Aurinko - Vaaka
Asc - Skorpioni
Kuu - Kaksonen
Merkurius - Skorpioni
Venus - Vaaka
Mars - Vaaka
Aniel
Vieras
« Vastaus #7 : 18.06.2006 22:14:40 »

ai mulle? Juu viimeisin poikaystävä dumas ihan täysillä sanoen ETTEI NOIN VOI ELÄÄ! Pitää olla looginen ja rationaalinen  idiot2

minä uskoin hetken ja kun henget jutteli mulle toisella tavalla ja pääsin sitä kautta tasapainoon annoin kenkää miehelle.  2funny

Siis yritän tässä kertoa, vakavasti ottaen, että rasittava kyky joskin toisinaan hauskaa kun sille päälle sattuu. Omat rajat hukkuu minulla ja tarvitsen paaalljon yksinoloa että pää pysyy selvänä.  Huh

Kiitän kuitenkin että minulle sellainen on suotu. Itse opeteltava olemaan.  :Smiley
tallennettu
sirahvi
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #8 : 19.06.2006 22:52:33 »

Kyllä, täältäkin löytyy herkkyyttä vaistoamaan mielialoja.
Joidenkin kanssa tämä yhteys on voimakkaampaa, kuin toisten.  Eräs ystäväni latelee välillä faktoja pöytään, joita en ole mielestäni koskaan hänelle sanonut, esim joitakin tekemisiäni.. Yleensä olen niin hämmentynyt, etten ole koskaan tajunnut kysyä, että 'mistä tiesit?'
 Shocked
tallennettu

kauris, nousu leijona.
max.79
Kohtuuastroilija
**

Shining

Profiili WWW
« Vastaus #9 : 20.06.2006 19:36:52 »

Mulla on nyt kulunut pitempi aika siitä kun olen viimeksi nähnyt mitään tai tuntenut. paitsi että tulihan yksi päivä..

istuin autossa vänkärin paikalla. mieheni meni johonkin putiikkiin sillä aikaa. yhtäkkiä tuli tunne että joku kaipaa mua. mun laukkuni oli takapenkillä, nmeteli oli radiosta kova..en siis kuullut mitään.
tuli vain tunne että joku kaipaa. otin laukkuni takaa ja kappas, joku oli juuri soittanut ja viesti samaan aikaan piippas. aika hassua.

en ole kertonut oikeastaan kellekkään tästä. yritin miehelleni mut se katso mua aika vinosti.  idiot2
ehkä pidän nämä teidän kanssa salassa.  Smiley  noista mielialoista. en tiedä mut aika helposti vaistoan toisten mielialat. niinkuin joku muukin tuossa kertoili. mut mulla on tosipaha olla jos näen toisen surullisena. jotenkin otan surun itselleni tai sen tunteen. en  tiedä onko tämä jo psykologista. toivottavasti kohtalotovereita on.

niin ja se Näkijä-sarja. ihan kauhee. mietin vain kuinka se voi elää niin normaalisti ettei se ihan oikeesti joudu pehmustettuun huoneeseen. no, tiedän että se on elokuvaa mut kai joku näkee nuinkin voimakkaasti niitä. välillä nämä omat jututkin on pelottavia mut pystyn elään niitten kanssa.

ihana ilma muuten ulkona.. kohta on sitten ukkonen!
tallennettu
satuna
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #10 : 21.06.2006 12:52:39 »

Mulla on nyt kulunut pitempi aika siitä kun olen viimeksi nähnyt mitään tai tuntenut. paitsi että tulihan yksi päivä..

istuin autossa vänkärin paikalla. mieheni meni johonkin putiikkiin sillä aikaa. yhtäkkiä tuli tunne että joku kaipaa mua. mun laukkuni oli takapenkillä, nmeteli oli radiosta kova..en siis kuullut mitään.
tuli vain tunne että joku kaipaa. otin laukkuni takaa ja kappas, joku oli juuri soittanut ja viesti samaan aikaan piippas. aika hassua.

en ole kertonut oikeastaan kellekkään tästä. yritin miehelleni mut se katso mua aika vinosti.  idiot2
ehkä pidän nämä teidän kanssa salassa.  Smiley  noista mielialoista. en tiedä mut aika helposti vaistoan toisten mielialat. niinkuin joku muukin tuossa kertoili. mut mulla on tosipaha olla jos näen toisen surullisena. jotenkin otan surun itselleni tai sen tunteen. en  tiedä onko tämä jo psykologista. toivottavasti kohtalotovereita on.

niin ja se Näkijä-sarja. ihan kauhee. mietin vain kuinka se voi elää niin normaalisti ettei se ihan oikeesti joudu pehmustettuun huoneeseen. no, tiedän että se on elokuvaa mut kai joku näkee nuinkin voimakkaasti niitä. välillä nämä omat jututkin on pelottavia mut pystyn elään niitten kanssa.

ihana ilma muuten ulkona.. kohta on sitten ukkonen!

Moi!

Mikäli sikäli muistan oikein niin se Näkijä perustuu tositapahtumiin. Se nainen on olemassa, mutta ne jutut on varmaan keksitty. Olisi se kauheaa kun joka yö näkisi kauheita painajaisia, ja sitten ne vielä toteutuisi.Hyih.
Minä myös vaistoan ja tunnen helposti asioita. Ihanaa kun muitakin kohtalo tovereita. Helpompi hyväksyä kun tietää ettei kuvittele.

Jussia kaikille tasapuolisesti.  coolsmiley
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #11 : 22.06.2006 23:35:56 »

Mikäli sikäli muistan oikein niin se Näkijä perustuu tositapahtumiin. Se nainen on olemassa, mutta ne jutut on varmaan keksitty.   coolsmiley[/color]

Oikein muistat.  coolsmiley Ne sarjan tapahtumat ovat siis täysin keksittyjä. Uskoisin myös että ne "näyt" on tehty todellisuutta dramaattisemmiksi ja karmaisevimmiksi, kuin mitä tämä oikea Näkijä näkee... En voi toki mennä vannomaan ja sanotaanhan sitä että totuus on tarua ihmeellisempää... :Smiley
tallennettu
max.79
Kohtuuastroilija
**

Shining

Profiili WWW
« Vastaus #12 : 25.06.2006 09:04:00 »

Moip  Smiley
Toihan on hieno juttu.Itel kans jotain vastaavia juttuja ollut, mut sawotaren kans samaa mieltä siitä ja itekin huomannu et kaikki ei välttämättä oo valmiita niitä asioita kuulemaan..

Joskus se on ehkä ihan kiva vaan ite huomata näitä asioita ja jos joku multa on joskus neuvoa kysyny, ni en ole uskaltautunut neuvomaan, pelkästään "tuntemusten" perusteella. Ja jos olen joskus jotain ns.vahingos sanonu, katseet on aikas outoja tai kysytään et mistä sä sen voit tietää?

Kiinnostais tietää onx sulle käyny vastaavaa?

on mulle käynyt sillain että kerron esim miten joku tv ohjelma päättyy tai kerron miten kohta käy.. niin se katsoo hiukan vinosti idiot2 mut se on jo tottunut mun "arvailuihin" ja yrittää itsekin saada intuitioita. mut noi tv ohelmatkin kyllä pystyy aikailailla päättelemään. kellekkään en kuitenkaan ole mennyt sanomaan mitään jos neuvoa kysytään ja saan jonkin tuntemuksen.
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #13 : 21.07.2006 11:11:10 »

Lainaus
on mulle käynyt sillain että kerron esim miten joku tv ohjelma päättyy tai kerron miten kohta käy..

Oinas-isäni tekee ihan samaa...!  Grin Sitten hän vain tuumaa, että "Kyllähän minä tiesin! Ihan kuin olisin ohjannut tämän elokuvan!"
tallennettu
Niizu
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #14 : 28.07.2006 09:26:09 »

Kiva aihe Smiley. Minulla on kanssa ennakkoaavistuksia asioista ja näen unissa paljon asioita etukäteen. Olen lapsesta asti ollut herkkä ja vaistonnut asioita, ,mutta pari vuotta sitten aloin näkemään ja kokemaan enemmän smitten. Pitkä ja osittain rankka matka on ollut, etenkin kun "alussa" ei tiennyt kelle kertoa ja kelle ei. Nyt onneksi tiedän milloin kertoa ja milloin ei Lips Sealed. Ja lähipiiri reagoi vahvasti alussa kun kerroin kyvyistäni, pelkäsivät..mutta kaikkeen näemmä tottuu smitten
tallennettu

Aurinko-skorpioni
Nouseva-rapu
Kuu-kaksoset
Venus-jousimies
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  

Siirry: