Moi
Olen miettinyt monetkerrat itseäni, kuten moni muukin varmasti täällä. Olen vaakaihminen eli sosiaalinen ja kyky ymmärtää toisia mutta ei itseä. siksi tarvitsen jonkun apua.
elämässäni tapahtuu välillä kummallisia asioita. niihin en löydä vastauksia. enkä ymmärrä miksi näen tai koen asiat.
esimerkkinä voisin kertoa muutaman tapahtuman. tutustuin kouluaikoinani luokkatoveriin jonka suvussa käytettiin ennustusta ja näitä sacraoja ym. meille tuli sellainen jännä side tämän tytön kanssa että pelkkä ajatus tästä tytöstä kävi mielessä niin kohta hän soitti. tai jos hänen mielessä olin käynyt niin minä osasin soittaa hälle.
monesti tämä tyttö kertoi kuinka näki nämä sacrat näkyivät minussa.. pidin kyllä aika outona. no erkaannuimme ja nyt en tiedä missä hän asuu..
toinen on kokemus tai näitä on useita. tunnen erään pariskunnan. nuoria saman iköisiä kuin itse olen. no, en ole ollut heihin yhteydessä vuoteen vaikka asuvat melko lähellä minua. kerran kävellessäni lasteni kanssa ulkona tämä pariskunta tuli autolla vastaan. pysähdyin koska tuli erittäin vahva tunne.. tiedättekö ei mikään salamanisku tai jysähdys..mutta tunne että jäin suu auki seisomaan. nimittäin tunne siitä että tämä nuoripari saa lapsen. en osaa kuvailla kuinka vahva se oli mutta niin vahva että sen oli oltava totta. hylkäsin ajatuksen että nyt kyllä olen sekaisin. en kertonut siitä kellekkään. kuukauden päästä sain tunteelle vahvistuksen. pariskunnan miehen työkaveri kertoi että kesäkuussa vauva tulee taloon.. olenko siis sekaisin?!?! tälläisia tuntemuksia on muulloinkin tullut. mutta ei näin vahvoja.
joskus tiedän jotkut tapahtumat etukäteen. se on aika raskasta
. mutta mielenkiintoista. nyt niitä ei vain ole tullut pitkään aikaan.
on monia muitakin tuntemuksia josta voisin kertoa mutta niistä ehkä myöhemmin.
jos osaat kertoa mitä tämä on saan rauhan mielelleni.