Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: En jummarra itseäni...  (Luettu 2953 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
sideman
Astroholisti

Profiili
« : 29.07.2016 11:08:06 »

Miksi ihmeessä otan niin paljon pulttia esim. turvapaikanhakijatilanteesta?

1. Minulla ei ole jälkeläisiä joista tarvitsisi olla huolissaan.

2. Olen munakas - tod. näköisyyteni tulla seksuaalisesti ahdistelluksi turvisten taholta lienee hyvin pieni.

3. Suurin osan turvapaikan saaneista valunee pääkaupunkiseudulle, joten muualla Suomessa
heidän aggressiivisesta aineksestaan ei tarvinne olla kovin paljon huolissaan? (Toki hylsyn saaneet
maan alle menevät muodostavat pienen riskin?)

4. Minulla on kohtalaisen paljon massia pankissa, joten minun ei tarvitse kärsiä siitä
että maahanmuuttajat ovat etusijalla sosiaalietuuksia jaettaessa?

Muitakin syitä olla huolehtimatta löytynee, mutta nuo tulivat ekana mieleen...

:Smiley
tallennettu
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #1 : 29.07.2016 12:08:24 »

Ei ymmärrä kukaan muukaan  Grin Ilmankos sun viestien mielipiteet tuntuu heittelevän aivan laidasta laitaan.

Mutta hei, hienoa, että pohdit asiaa. Tässä kohtaa sanoisin, että kysymys on puoli vastausta, nämä kun ei ole mitenkään yksinkertaisia juttuja. kannattaakin miettiä asiaa useammalta kannalta ja käyttää useampia tietolähteitä tukenaan pohdinnoissa.

En ihan oikeasti usko, että Suomessa on mitään hätää (ainakaan vielä). Sen sijaan valitettavasti täytyy sanoa, että olen koko ajan enemmän huolissani (Keski-)Euroopan tilanteesta.
tallennettu

"Like any great love, it keeps you guessing
Like any real love, it's ever-changing
Like any true love, it drives you crazy
But you know you wouldn't change anything, anything, anything" (Taylor Swift - Welcome to New York)
sideman
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2 : 29.07.2016 13:10:48 »

Ei ymmärrä kukaan muukaan  Grin Ilmankos sun viestien mielipiteet tuntuu heittelevän aivan laidasta laitaan.

Selittääkö melko tarkka semisex.  aurinko -n (  skorpioni ) ja   kuu -n  (  jousimies )
välillä mitään? (Aika usein mielipiteiden heittely on kumminkin tyylitöntä ironiaa, tahi
"käänteispsykologiaa"...  coolsmiley )
tallennettu
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #3 : 29.07.2016 21:57:26 »

En ole koskaan oikein ymmärtänyt noita sekstiileitä kartalla - puhumattakaan semisekstiileistä. Että en oikein tiedä, mutta skorppari on kiinteä merkki ja jousimies muuttuva, joten kyllähän siinä sellainen jännä viba voi olla noiden välillä. Skorppari haluis, että tietää mitä ajattelee ja se pysyy, kun taas jouskarilla voi mielipide vaihtua nopeesti.

Toki mielipiteiden vaihtelu voi olla ironiaa ja käänteispsykologiaa, sitä vaan on vaikea joskus tekstin perusteella sanoa, ihmistä näkemättä ja tuntematta.  Wink

Mutta kyllä mulla ainakin on niin paljon muuttuvaa laatua kartalla, että mielipiteet muuttuu aika usein. Muistan vieläkin kun nuorena tyttönä kylän juoppo sano mua tuuliviiriks.  Cheesy Eikä se ollu kohteliaisuus  Grin
tallennettu

"Like any great love, it keeps you guessing
Like any real love, it's ever-changing
Like any true love, it drives you crazy
But you know you wouldn't change anything, anything, anything" (Taylor Swift - Welcome to New York)
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: