Äänestys
Kysymys: Oletko mustasukkainen?Mikä on aurinkomerkkisi?
kauris - 7 (6%)
vesimies - 8 (6.9%)
kalat - 11 (9.5%)
oinas - 19 (16.4%)
härkä - 5 (4.3%)
kaksoset - 8 (6.9%)
rapu - 7 (6%)
leijona - 11 (9.5%)
neitsyt - 9 (7.8%)
vaaka - 12 (10.3%)
skorpioni - 10 (8.6%)
jousimies - 9 (7.8%)
Äänestäjiä yhteensä: 96

Sivuja: [1] 2 3 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mustasukkaisuus  (Luettu 24535 kertaa)
0 jäsentä ja 11 vierasta katselee tätä aihetta.
althema82
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« : 05.06.2006 23:06:16 »

oletteko mustasukkaisia?Kuinka ilmenee?Ja mitkä jutut siihen vaikuttaa?

mitenkä teidän aurinko tai nousevamerkki vaikuttaa asiaan?Huh?Tai yleensäkkin jokin?
« Viimeksi muokattu: 06.06.2006 10:58:31 kirjoittanut althema82 » tallennettu

NEITSYT

nousumerkki: Jousimies
Aurinko: Neitsyessä
Kuu: Leijonassa
Merkurius: Vaa assa
Venus: Neitsyessä
Mars: Skorpionissa

vesi-koira

Sininen Magneettinen Myrsky
selkälokki
Vieras
« Vastaus #1 : 06.06.2006 07:36:12 »

En ole mustasukkainen. Ihan suhteen alussa kyllä olin mustasukkaisempi, ehkä ennenkuin se suhde vakiintuu ja oikeasti luottaa toiseen.
tallennettu
Jinx
Vieras
« Vastaus #2 : 06.06.2006 07:51:59 »

Enpä taida olla minäkään mustasukkainen.  Wink
Olen aurinko kaksoset ja nousu kauris...  Cheesy
Seurustelussa olen semmoinen aika hmm.. miten sen sanoisi ettei kukaan käsitä väärin??? Noh... "Vapaampi mielinen"..
Loppujen lopuksi aina olen huomannut että en halua tarpeeksi sitoutua toiseen ihmiseen ja otan hatkan ennemmin tai myöhemmin, joten siinä ei passaa olla kovinkaan mustasukkanen kun on tämmöinen sitoutumis kammoinen  2funny
« Viimeksi muokattu: 06.06.2006 09:00:23 kirjoittanut Jinx » tallennettu
pluto
Kanta-astroilija

...miau...

Profiili
« Vastaus #3 : 06.06.2006 08:27:15 »

En edes tiedä olenko mustasukkainen vai en.  Shocked
Periaatteessa luotan kumppaniini niin kauan kunnes toisin todistetaan, enkä ala etsimällä etsimään syytä mustasukkaisuuteen. Minua ei oikeastaan vaivaa ollenkaan se, että mies käy ilman minua ravintoloissa ja tanssitaa siellä muita naisia.
Jos taas jostain syystä kävisi ilmi, että ukko on käynyt vieraissa, saisin todennäköisesti niin hirveät raivarit, ettei suhde välttämättä olisi enää pelastettavissa tickedoff knuppel2
Olen sitä mieltä, että miehen pitää ymmärtää pysyä pitämättäkin ja jos ei pysy, niin omapa on tappionsa. Grin
Tää kuulosti varmaan ihan hirveältä, mutta se lohduttaa, että mieheni ymmärtää täysin tällaisen ajattelumallin.
tallennettu
valopilkku77
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #4 : 06.06.2006 09:49:01 »

olen horoskoopiltani vaaka ja arinko vaa`assa..en ole mustasukkainen..tietty pikkasen välillä mutta se on sellasta pientä eikä ollenkaan sillä tavalla inhottavaa..pientä kiusoittelua  esim. kun hyvän näköinen nainen kävelee kaupungilla ohitse ja huomaan että mieheni häntä katselee niin kysäsen tietty että noo oliks hyvän näkönen nainen? ja sit tulee sellanen hymy naamalle ei todellakaan mikään pirullinen hymy vaan ihan sellanen söpö..
Olen sitä mieltä että paljon helpompaa on itselläkin olla kun ei ole mustasukkainen siis tarkoitan tosiaan MUSTASUKKAINEN..
Itse edellisessä suhteessa sen koin siis sairaan mustasukkasuuden ja toivon ettei kenenkään tarvitsisi sellasta kokea..ehkä siksi minä en olekkaan mustasukkainen kun tiedän miten ahistavaa se on olla se ihminen kenestä ollaan mustasukkasia..YÖKS..AHDISTUS on kamala siinä tilanteessa..
tallennettu

se mikä ei tapa se vahvistaa Smiley
Linn
Moderaattori
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #5 : 06.06.2006 09:55:32 »

Äänestin aurinkomerkin mukaan eli Kaloja.

En ole mitenkään hirveän mustasukkainen (nuorempana enemmän), mutta terveellä tavalla kyllä. Syntymäkarttani Pluot-Venus -oppositio merkitsee usein mustasukkaisuutta tai mustasukkaista puolisoa, mutta onneksi se ei ole kuitenkaan ollut mikään teema elämässäni. Olen myös nouseva Skorpioni, joten voisin todella olla mustasukkaisempikin.

Moni on varmasti parisuhteessa olematta ollenkaan mustasukkainen ja tyytväinen niin, mutta omien kokemusten ja kaveripiirin perusteella sanoisin, että jos mustasukkaisuutta ei ole ollenkaan, ei ole välttämättä niin suuri tunteita muutenkaan, ja usein nämä suhteet ovatkin kaatuneet ennemmin tai myöhemmin. Tämä pätee ehkä kuitenkin lähinnä nuoruuteen ja ennenaikaiseen "keski-ikäistymiseen". Ehkä sitten oikeasti keski-ikäisenä ja pitkässä liitossa on enemmän ok, jos suhde muuttuu kumppanuudeksi ja suuret intohimot tasaantuvat.

Linn

PS. Yhdistin kaksi ketjua samalla otsikolla ja äänestyksellä.
« Viimeksi muokattu: 06.06.2006 09:59:45 kirjoittanut Linn » tallennettu

aurinko ja  kuu kalat neljännessä huoneessa
 askendentti  skorpioni , nouseva planeetta  uranus
 keskitaivas  leijona
 merkurius  aspect_con  mars  vesimies kolmannessa huoneessa
 venus  oinas viidennessä huoneessa
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #6 : 06.06.2006 10:41:04 »

Aurinko-Kaksosena mustasukkaisuus on ollut suurimmaksi osaksi täysin vierasta. Mutta vain siis suurimmaksi osaksi. Yhdessä suhteessani, jossa itselläni oli voimakkaasti tunteet pelissä, koin myös megalomaanista ja murhanhimoista mustasukkaisuutta ja itse asiassa ihan syystä.

Viimeistään tuolloin totesin, että hippityyliset vapaat suhteet eivät sovi minulle ja minusta tuli jyrkän linjan kannattaja Skorpioni-tyyliin. Kaikki tai ei mitään. Joko ollaan yhdessä täysillä tai sitten ei ollenkaan.

Kun reunaehdoista on sovittu ja ne on kumpainenkin osapuoli hyväksynyt, niin en kiusaa itseäni millään pettämiskuvitelmilla. En vahdi miestä ja hänen tekemisiään. Kuten plutolla, luotto pelaa siihen asti kunnes toisin todistetaan. Ja jos se lakkaa pelaamasta, ollaan jo tuhon tiellä.

Liekö tuolla  aurinko aspect_squ pluto uranus -aspektilla mitään tekemistä tämän jyrkkyyden kanssa? Tai sillä, että Skorpioni on hallitseva merkki?
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
kaapokisu
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #7 : 06.06.2006 17:19:34 »

:aurinko:vaaka olen ja todella mustasukkainen ja takertuvainen persoona tickedoff voi poikaystävä raukkaani! Grin Onneksi osaan peittää edes osan siitä. Olen kyllä pyrkimässä pikkuhiljaa eroon mustasukkaisista taipumuksistani, oppia ikä kaikki Wink Nuorempana olin aivan mahdoton crazy2
tallennettu

Aurinko vaaka
Nouseva skorpioni
Kuu vaaka
Elämänilo
Astroholisti

Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille

Profiili
« Vastaus #8 : 06.06.2006 17:52:40 »

Hei Ystäväin

Kysymys oli: Oletko mustasukkainen?  Äänestä.

Laitoin oman aurinkomerkkini eli  vaaka

En ole mustasukkainen. 
Itse olen flirtailuun taipuvainen.
Se kuuluu luonteeseeni. 
Virittäydyn sitä kautta kumppanilleni seksuaalisesti.

(http://smileys.smileycentral.com/cat/15/15_9_17.gif)

Joka minusta on mustasukkainen,
ei ole minua varten.
- flirtailen, mutta en ole uskoton

smitten  Elämänilo   smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
luminant mermaid
Kohtuuastroilija
**

"Elämästä myöhästyy se, jolla on aina kiire."

Profiili
« Vastaus #9 : 06.06.2006 18:00:52 »

Siis pitääkö äänestää, jos ei koe olevansa mustasukkainen?  idiot2

Periaatteessa minun härkänä kai pitäisi olla mustasukkainen, mutten kuitenkaan ole. Mieheni on oinas ja hänenkin ns. mustasukkaisuutensa on joskus kohdistunut ainoastaan ajankäyttööni. Eli luotamme toisiimme, emmekä halua kumpikaan ihan kaikkea tietää toisen omasta ajatusmaailmasta. Jotain henkilökohtaista pitää olla, myös ihmissuhteita.  Wink Niin kauan kuin vaikutus omaan parisuhteeseemme on pelkästään postiivinen. Ja olemme sopineet vuosia sitten viinilasin äärellä, että välillämme on kuminauha.
Jos se kiristyy liiaksi, on lupa vetää nauhasta toinen lähemmäs.  smitten
tallennettu

*nouseva Vaaka
*aurinko Härässä
*kuu Kaksosissa
*merkurius Oinaassa
*venus Kaksosissa
*mars Ravussa
*Punainen Resonoiva Maa
katariina*
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #10 : 06.06.2006 19:04:36 »

tunnustan,tunnustan... angel

olen erittäin mustasukkainen,
en tiedä oikein itsekään miksi.
ehkä pelkään menettäväni rakkaan ihmisen,
ehkä pelkään itsessäni olevia ominaisuuksia..

iän myötä osaa tunnustaa itselleen vajavaisuuksiaan
(koen olevani henkisesti uskollinen,fyysisesti en..)

minusta saa ja pitääkin olla mustis,
ei kuitenkaan liikaa.(ja auta armias,jos ei ole!) Sad

oppiläksyä vielä edessä tällä ajattelulla:
minä saan pitää hauskaa ja kokeilla muitakin,
suhteen toinen osapuoli ei.
oksettaa ajatuskin,että "mun mies" suutelis jotain
toista naista...hyi! knuppel2

mutta kyllä mä saan,eihän siihen liity mitään sen
erikoisempaa,kuhan pussailin Smiley

lapsellista,tiedän... Embarrassed
tallennettu

aurinko, mars,parsfort.,MC  kalat
 kuu, jupiter, saturnus, pluto  vaaka
 askendentti, ceres  rapu
 merkurius, venus  vesimies
 uranus, neptunus  jousimies
 vertex, juno,lilith  skorpioni
Lunar strain
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #11 : 06.06.2006 19:30:50 »

Itse en koe olevani mustasukkainen. Ajattelen ihmissuhteita niin että suhteet perustuvat puhtaasti vapaaseen tahtoon, ja jos rakastamani ihminen ei halua olla minun kanssa ja ihastuukin johonkin toiseen niin hänellä on siihen täysi oikeus. En siis koe että hän on "minun", ainoa asia mitä toivon on rehellisyys teoista ja omista tunteista.

Mielestäni mustasukkaisuus on usein menettämisen pelkoa, huonoa itsetuntoa, joskus jopa halua hallita toista.

Jos mustasukkaisuuden peikko kuitenkin nostaa päätään niin sanon asiasta saman tien, ihan tyyliin tiedätkös, tunnen mustasukkaisuutta siksi ja siksi. Kun asian sanoo ja keskustellaan niin se ei jää vaivaamaan, katoaa savuna ilmaan. Ainakin minulla!
tallennettu
MillaMiuMau
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #12 : 06.06.2006 20:02:33 »

Olen aurinko-rapu ja nousu-härkä. Nuorempana olin hyvinkin mustasukkainen, ehkä se johtui siitä huonosta itsetunnosta ja epävarmuudesta johon whitemonkey tuossa jo viittasikin.

Nykyään en niinkään enää. Itsevarmuus on kasvanut vuosien mittaan ja oppinut olen monenlaista, myös sen että ei toista voi väkisin pitää. Jos kumppani ei tahdo niin ei tahdo, turha siitä on ruveta mustasukkaiseski. Se ihminen ei vain ollut sitten se oikea minulle  Smiley

En minäkään tietysti kaikkea suvaitse, nykyinen miesystäväni kertoi että osoitan mustasukkaisuuteni "söpösti", eli ei tule mitään raivonpuuskia minulta  Grin
tallennettu

Askendentti Härkä
Aurinko Rapu
Kuu Kaksoset
Merkurius Rapu
Venus Kaksoset
Mars Neitsyt
Linn
Moderaattori
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #13 : 07.06.2006 09:27:41 »

Varmaankaan ilmamerkkien ei ajatella yleisesti ottaen olevan kovin mustasukkaisia. Ehkä minullakin Uranus nousevana planeettana vähentää muiden tekijöiden vaikutusta. Maamerkit ovat kai perinteisesti aika omistushaluisia ja vesimerkit taas kovin tunteellisia. Tulimerkithän ovat kärjistäen intohimoisia, mutta kumoaako heidän hyvä itsetuntonsa mustasukkaisuuden?

Pelkällä aurinkomerkillä ei kyllä tässäkään pitkälle pötkitä.

Linn
tallennettu

aurinko ja  kuu kalat neljännessä huoneessa
 askendentti  skorpioni , nouseva planeetta  uranus
 keskitaivas  leijona
 merkurius  aspect_con  mars  vesimies kolmannessa huoneessa
 venus  oinas viidennessä huoneessa
Mimia
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #14 : 07.06.2006 14:10:36 »

Paheeni on omistushalu!  Embarrassed Olen trooppisessa kartassa Aurinko Härkä, AS Rapu ja Kuu Kalat. Kiitettävästi mustasukkaisia ja omistushaluisia merkkejä. Sideerisessä kartassa Aurinko Oinas, AS Kaksonen ja Kuu Vesimies.

Olen enemmän omistushaluinen kuin mustasukkainen. Ja kyllä, niillä on se pienen pieni ero!  Cool Ei minuu se haittaa, jos kumppanini juttelee jossain jonkun naisen kanssa pienen hetken, mutta sitä en sietäis, että hän viettäisi aikaa enemmänkin tämän toisen kanssa. tickedoff Eli ihan kaveripohjaiset suhteet naisiin ei oikein onnistu, jos miun kanssa seurustelee. Mutta hyvin se meillä on toiminut, koska kumppanini on yhtä omistushaluinen ja mustasukkainen kuin minä. Eli miun kaikki miespuoliset kaverit hävisivät yllättäen heti elämästäni, kun me aloimme seurustella. Huh Eli kumppanini ei voisi myöskään sietää ajatusta, että viettäisin aikaa muiden miesten kanssa. Joten ymmärrämme toisiamme erittäin hyvin.  smitten
tallennettu

Trooppinen: aurinko harka 11.huone, kuu kalat MC, askendentti rapu

Sideerinen: aurinko oinas 11.huone, kuu vesimies  MC, askendentti kaksoset

Valkoinen planetaarinen koira
Puu-Puhveli

Valkoinen Metalli Tähti
Jasmiini
Sivuja: [1] 2 3 4
  Tulostusversio  

Siirry: