Äänestys
Kysymys: Oletko mustasukkainen?Mikä on aurinkomerkkisi?
kauris - 7 (6%)
vesimies - 8 (6.9%)
kalat - 11 (9.5%)
oinas - 19 (16.4%)
härkä - 5 (4.3%)
kaksoset - 8 (6.9%)
rapu - 7 (6%)
leijona - 11 (9.5%)
neitsyt - 9 (7.8%)
vaaka - 12 (10.3%)
skorpioni - 10 (8.6%)
jousimies - 9 (7.8%)
Äänestäjiä yhteensä: 96

Sivuja: 1 [2] 3 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mustasukkaisuus  (Luettu 24528 kertaa)
0 jäsentä ja 7 vierasta katselee tätä aihetta.
Asterix
Vieras
« Vastaus #15 : 07.06.2006 14:20:26 »

En ole mustasukkainen, miehelläni voisi aivan hyvin olla vaikka rakastajatar tai pari niin halutessaan, tuoda vaikka pari minullekin tai yhteiseksi iloksemme, mutta tunnen välillä sellaisia piikkejä tilanteissa,
esim. jolloin olemme illallisella ja miehen puhelin soi ja hän sanoo, kulta, minun on pakko vastata, tämä todella tärkeä puhelu siltä tai tältä ja puhelu jatkuu ja jatkuu ja siinä keskustellaan joku sellainen asia, jonka sekä soittaja että kanssani illallisella istuva mies voisivat aivan hyvin puhua aamulla toimistossaan.

Illan ja yön aikana ko. asia ei ole vielä muuttunut miksikään. Wink
tallennettu
taria
Kanta-astroilija

Valoa ja rakkautta elämään.. ja haleja höpöset ;)

Profiili
« Vastaus #16 : 07.06.2006 16:24:29 »

Mustasukkaisuus.. hmm.. mitä se on???  Grin
Mun mielestä suhde perustuu molemminpuoliseen luottamukseen.. jos taas toiset naiset ovat kiinnostuneita miehestäni, niin eihän se mieheni vika ole.. kivahan se vaan on, että kelpaisi muillekin  Grin.. miksi siis olisin mustasukkainen..

smitten  smitten  smitten
tallennettu

Aurinko Kaksoset
Nouseva Kauris

Punainen Galaktinen Taivaanvaeltaja
(http://www.myspacedev.com/img/dividers/divider14.gif)
Sun73
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #17 : 07.06.2006 20:51:32 »

Myönnän olevani mustasukkainen ,mutta yritän koko ajan päästä siitä eroon,sairaushan se on..
Mutta mä en sit taas voi sietää että mies on mustasukkanen...Se alkaa pitemmän päälle ahdistamaan sellanen suhde  Angry
Toisaalta välillä tekee hyvää kun huomaa et joku toinen kimma oliskin kiinnostunu justiisa mun miehestä ja lirkuttelee sille  knuppel2 ,niin sillon taas huomaa kuinka rakastunut ja seksikäs pakkaus oma mussukka onkaan  smitten

-Oinas73-
tallennettu
metsämieli
Kohtuuastroilija
**

Vain kesyt linnut kaipaavat. Villit lentävät.

Profiili
« Vastaus #18 : 07.06.2006 23:40:53 »

Osaan olla hyvin mustasukkainen. Jos esimerkiksi en koe saavani tarpeeksi huomiota, minusta tulee mustasukkainen ja alan mököttää. (hyvin skorpionimaista ja minullahan on Kuu Skorpparissa Tongue). Tosin olen myös hyvä kätkemään sen ja onneksi usein myös hillitsemään.
« Viimeksi muokattu: 07.06.2006 23:43:51 kirjoittanut metsämieli » tallennettu

ASC Rapu
AURINKO Neitsyt 5. huone
KUU Skorpioni 6. huone
MERKURIUS Neitsyt 5. huone
VENUS Neitsyt 5. huone
MARS Neitsyt 4. huone
MC Vesimies

Tulijänis
Punainen Itsevallitseva Kuu
Synapsi
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #19 : 08.06.2006 07:50:38 »

Mustasukkaisuus sotkeutuu usein omistushalun kanssa...ja varmaankin siinä fiilisnipussa on kaikenlaisia muitakin tunteita mukana, oma riittämättömyys, itsetunto ym.

En ole pahemmin kumpaakaan, en halua omistaa ketään enkä kadehdi kumppanini muita ihmissuhteita. Silloinhan estäisin hänen kasvuaan. Mustasukkaisuuttahan voi olla myös ystävyyssuhteissa joten se ei liity yksistään parisuhteisiin. Olen seurannut muutaman erittäin mustasukkaisen ystäväni reaktioita ja toilailuja mielenkiinnolla. Tuntuu, että mustistyyppi ei kykene näkemään kumppaniaan omana yksilönä. Näkee hänet vain ja ainoastaan itsensä kautta, ei erillisenä omana itsenään. Näin kumppanin suhteet muihin koetaan loukkauksina tai vähättelynä, mitä ne harvoin todellisuudessa ovat.

On totta, että tämä ilmiö yleensä laantuu iän mukana. Jotenkin on paljon ymmärrettävämpää jos nuori ensirakkauden huumassa on huolissaan asemastaan mutta kypsän aikuisen mustasukkaisuutta minun on hyvin vaikea hyväksyä, ainakaan omiin ihmissuhteisiini ne eivät kuulu. Onpa joku poikaystävä aikoinaan kysässy, enkö rakasta häntä, kun en ole yhtään mustasukkainen  buck2. Eihän sillä ole mitään tekemistä rakkauden kanssa....
tallennettu

aurinko oinas    askendentti skorpioni    kuu kaksoset    merkurius kalat    venus harka     mars vaaka
Elämänilo
Astroholisti

Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille

Profiili
« Vastaus #20 : 09.06.2006 21:45:12 »

Hei Ystäväin

Pakko laittaa tämä kuva tänne.

(http://www.justjoo.net/liitteet/20003292833.jpg)

smitten  Elämänilo   smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Asterix
Vieras
« Vastaus #21 : 09.06.2006 21:46:38 »

Heheh......... 2funny Cheesy 2funny Cheesy
tallennettu
Satu
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #22 : 09.06.2006 22:29:16 »

Kyllä mie olen mustasukkainen, mutta en nyt silleen, että kyttäisin toisen menemisiä, kännykkää, housuntaskuja jne. Ajattelen niin, että pieni mustasukkaisuus on vaan merkki välittämisestä, silloin on ainakin jotain tunteita olemassa toista kohtaan. Tottamooses olen takajaloillani oitis, jos joku täti tuntuu liikaa tunkevan tontilleni, mutta sellaista ei kyllä juuri tapahdu. Paitsi joskus tapahtui ravintolassa, kun hetkeksi poistuin ns. puuteroimaan nenääni ja se oli tosi noloa: olin näet porukan kuski ja yllätyin reaktiotani itsekin! Ukkeli oli mulle äkäinen ja itekin halusin vajota maan alle Embarrassed Mutta ehkä se reaktio tuli siitäkin, kun herra ei vienyt minua tanssimaan, mutta tämän toisen rouvan olis kyllä vienyt...

Joskus olen ollut mustasukkainen myös mieheni kavereille, urheilulle tms. asioille. Ne ovat olleet niitä pitkäksi venyneitä juhlapyhiä, pitkiä urheiluturnauksia tv:ssä, naapurin venähtänyt vesivahinkoremppa jne. Ei siinä muuten mittään, mutta kun ne veivät hänen huomionsa siinä määrin, että aikoinaan esmes vaippapöksykaksosten hoitaminen jäi yksin mulle, niin se ei kyl enää naurattanut. Kaikkein pahimmalta tuntui silloin, kun hän oli jo ollut viikon etelässä reissuhommassa, tuli kotio vissiin pääsiäiseksi tms. ja vietti suuren osan viikonloppua veljensä ja kavereidensa seurassa pippaloimassa. Silloin piti jo muistuttaa, että kuulehan tyyppi, sulla se on muuten perhekin - VIELÄ... Kummasti muuten ne viikonloput rauhottuivat, kun muutettiin melkein 100 km:n päähän kotimaisemista, saatiin oma elämä...

Sen sijaan sellaista mustasukkaisuutta en käsitä, että toisen menemisiä ja tekemisiä kytätään ja kuulustellaan kellokortti-tyyliin, itte mennään just niinku huvittaa. Sellasiakin tyyppejä tunnen joitakin molempaa sukupuolta, valitettavasti...  knuppel2 police
tallennettu

Jokainen päivä on lahja... käytä ne hyvin!
Perhonen
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #23 : 12.06.2006 08:58:14 »

Sen sijaan sellaista mustasukkaisuutta en käsitä, että toisen menemisiä ja tekemisiä kytätään ja kuulustellaan kellokortti-tyyliin, itte mennään just niinku huvittaa. Sellasiakin tyyppejä tunnen joitakin molempaa sukupuolta, valitettavasti...  knuppel2 police

Tuttua  Tongue
tallennettu

Nousumerkki Jousimies.
Aurinko ja Venus Kaloissa, Kuu ja Merkurius Vesimiehessä, Mars Oinaassa.
Eufrasyne
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #24 : 26.06.2006 14:35:19 »

Tuttua  Tongue

Osaan olla hyvin mustasukkainen. Jos esimerkiksi en koe saavani tarpeeksi huomiota, minusta tulee mustasukkainen ja alan mököttää. (hyvin skorpionimaista ja minullahan on Kuu Skorpparissa Tongue). Tosin olen myös hyvä kätkemään sen ja onneksi usein myös hillitsemään.

Nää jutut löysin omista jutuistani  coolsmiley

Itse en ole mustasukkainen, ellei siihen todellakin anneta
aihetta   tickedoff

Monesti tähän suhteissani törmäilly, joskus on selvitty puhumalla, laugh
joskus ei   Undecided
tallennettu

Aurinko - Vaaka
Asc - Skorpioni
Kuu - Kaksonen
Merkurius - Skorpioni
Venus - Vaaka
Mars - Vaaka
Aniel
Vieras
« Vastaus #25 : 26.06.2006 14:57:33 »

Oinas, nouseva rapu, kuu vaaka...

OLEN mustis mutten siedä lainkaan, että parterini olisi sitä... knuppel2 
muy epistä pero se puede hacer nada! Cheesy
tallennettu
Missa
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #26 : 26.06.2006 18:50:13 »

Aika erikoista että oinaat ja vaa'at (oppositiomerkit) johtavat tätä äänestystä. Oinaan nyt ymmärtää, ja vaaka... no toisaalta vaaka on ihmissuhteiden merkki, ja johtava sellainen. Itse en tunnustaudu mustasukkaiseksi, vaikka noiden merkkien perusteella kaikki mahdollisuus moiseen olisikin. Lähden oletuksesta että toinen haluaa olla minun kanssa, ja mikäli joku toinen kiinnostaa minua enemmän niin menköön - takaisin tosin on turha tulla.
tallennettu

aurinko vaaka kuu oinas askendentti neitsyt
tatsa
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #27 : 27.06.2006 11:51:23 »

Mustasukkaiseksi tulen vain jos tunnen jonkun uhkaavan minun ja kumppanini välejä. Undecided
tallennettu

Elämää etsiessä!
aQuarius~
Kanta-astroilija

Au vesimies ja asc neitsyt

Profiili
« Vastaus #28 : 13.07.2006 23:18:13 »

En ole kauhean mustasukkainen, vaikka joskus tulee sellasia typeriä ajatuksia siitä mitä se toinen nyt hommaa, mutten rupea kuulustelemaan tai vihjailemaan mitään kumppanille  Smiley Kyllä ne saavat mennä miten haluavat, luotan ettei mitään tapahdu vaikka mielessä pyörisi mitä. En itse tykkää jos mies on kauhean mustasukkanen, mut joskus on ihan kiva vaan kiusata ihan leikillä niin, että mieheen iskee ihan pieni mustasukkaisuus!  Grin  uglystupid2
Luottamus on tärkeää ja jos se petetään, niin tosi rakastuneena saatan antaa anteeksi mutta sitten kärsin koko suhteen ajan. Toinen vaihtoehto on antaa kylmästi pakit ja unohtaa koko tyyppi.. Ite olen tällänen "ikuinen rakastaja" vaikka toinen kuinka pettäis ja loukkais ja olen jo aika hyvin päässyt sellasesta yli  Wink
tallennettu

Tule takaisin niin kuuntelen ja haluan ymmärtää. Älä tee näin...
Camisha
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #29 : 16.07.2006 17:40:17 »

Aurinkomerkkini on Oinas. Ja voin sanoa olevani aika mustasukkainen... viimeaikoina ei ole mustasukkaisuus juurikaan ilmennyt mitenkään kamalana reaktiona, mutta tässä taannoin hyvä ystäväni jätti mut ja samalla meidän yhteisen harrastukseni miesystävän löytymisen myötä. Suivaannuin siitä melkolailla, ja aloin heittämään suoranaista paskaa "ystäväni" päälle... En voinut sietää enkä ymmärtää sitä, että mitenkä voi olla niin vaikeaa pitää yllä ystävyys ja seurustelusuhdetta samanaikaisesti. Niinpä sille "ystävyydelle" tuli todellinen loppu kun jäin "kakkoseksi". ARGH! Sad

oletteko mustasukkaisia?Kuinka ilmenee?Ja mitkä jutut siihen vaikuttaa?

mitenkä teidän aurinko tai nousevamerkki vaikuttaa asiaan??Tai yleensäkkin jokin?
tallennettu

Nouseva: Neitsyt
Aurinko: Oinaassa
Kuu: Ravussa
Merkurius: Oinaassa
Venus: Oinaassa
Mars: Kaloissa
Sivuja: 1 [2] 3 4
  Tulostusversio  

Siirry: