raspberrry
Satunnainen astroilija
|
|
« : 11.08.2016 12:02:02 » |
|
Kävin muutama viikko sitten yhden kalevalaisen kansanparantajan, jäsenkorjaajan luona. Hän sanoi sivuten sitä mitä kerroin hänelle omasta elämästäni ja kivuistani, että "elämme tällä hetkellä astrologisesti merkittävää aikaa. Lähivuosina mahdollisimman monen sielunkumppaniparin on määrä yhdistyä. Ensin täytyy olla tuhoava voima, joten kaikki ihmissuhteet jotka eivät ole vakaalla pohjalla, jotka eivät ole sielunkumppaniparin, on koetuksella eikä kestä tätä aikaa." Ja niin edelleen. Kysymys siis, että mistä tämä näkemys, mihin tää perustuu? Onko astrologia tässä väärä käsite vai onko kyse siitä että kaksoisliekkien on määrä yhdistyä..? Oon lukenut viime aikoina myös kaksoisliekistä muutta itse en haluaisi sitä kohdata. Mutta hän sanoi nimenomaan sielunkumppaniparin. Jäin tätä miettimään siksi koska kyseinen mies on viisas, tiedän. En kuitenkaan sokeasti usko kaikkeen mitä mulle kerrotaan, mutta jäin tätä pohtimaan. Ajatuksia? Nimenomaan se että mikä tässä ajassa on sitä, mikä saa tällaisia muutoksia ja tuhoavaa voimaa aikaan, ja myös..Ihmisten aidot ja todelliset tunteet esiin, olen huomannut omasaa elämässäni sellaistakin hyvin vahvasti.
|