Aluks olin et hmm.. sit olin ahaa.. sit olin et hmmm...hmm hmm...
onks tää se sellanen "graalin malja" -aspekti, jos geometrisesti ajatellaan tota kreikkalaisten "phiitä", (Φ = 1.618033988749894848204586834...)
mitä sovelletaan astrologiaan?
Tosi tarkka orbi näköjään saa olla. Melkein jopa ihan täsmäisku, koska muuten se menee pieleen.
Aluks mietin, että eikö siihen voisi kuulua muitakin aspekteja, noiden lisäksi geometrisesti, eikä pelkästään nuo, mutta sitten alkoi aukeamaan enemmän tämä jutska. Oli pakko mennä nukkuun välissä, ku alko aivot käymään jo ylikierroksilla.
Tän tapaistako tällä haetaan, tuo on vaan esimerkki kuvio... mutta sellanen tietynlainen symmetrisyys...mitä en osaa selittää. Koska oon huono matematiikassa.
http://cdn.mos.cms.futurecdn.net/6980c4de59088d97ba14db777fdbf530.jpgVoi myös olla että olen hakoteilläkin tämän asian kanssa.
Kiitos ghede, kun toit uutta tänne.
EDIT: Mun syvälliset jatkopohdinnot....Kun ja jos luonnossakin tämä on mahdollista kaikkialla, jossain kasvillisuudessa jne.., ja jotkut kuvastaa Esim. da vincin taideteoksia tehden tätä muottia käyttäen yms...(mistä ne kirjatkin vissiin tehtiin..davinci-koodi) Niin onko se sellanen ns. utopistinen syväkerroksinen juttu, että sellanen on vaan ns. "täydellinen", kaikkineen päivineen, symmetrisyyksineen loppuun saakka, siihen pisteeseen kunnes ei vaan oo. Samoin ku muutki kreikkalaisten kirjainten ja matemaattisten mysteerien kohdalla.
sori, mä oon vaan tämmönen kuka haluaa tietää että miksi ja miten ja ymmhhh..