Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Karmallinen suhde?  (Luettu 6046 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
kaapokisu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 119



Profiili
« : 07.06.2006 19:11:21 »

Jaksaisiko joku viisaampi vilkaista minun (9.10.1980 klo.8:50 Helsinki) ja poikaystäväni (25.3.1982 klo.4:35 Hyvinkää) Karttoja? Olisiko meillä entisten elämien kytköksiä? Huh Jotenkin siltä tuntuisi... Ainakin suhde on opettavainen jos ei muuta Wink

Olen itsekkin yrittänyt katsella, mutta idiot2

Kiitoooooooos paljon jos joku vaivautuu Kiss smitten
tallennettu

Aurinko vaaka
Nouseva skorpioni
Kuu vaaka
Lunar strain
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 70


Profiili
« Vastaus #1 : 08.06.2006 21:59:32 »

Itselläni kiinnostaisi tietää että miten sen voi selvittää kartasta!

Vastailkaahan viisaammat jos joudatte!  smitten
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3522



Profiili WWW
« Vastaus #2 : 08.06.2006 22:55:32 »

cafeastrology.comissa on erinomainen artikkeli aiheesta:

http://www.cafeastrology.com/karmicrelationshipskarma.html

Lyhyesti sanottuna karmiseen suhteeseen voisivat viitata henkilön A ulkoplaneettojen (Saturnus, Chiron, Uranus, Neptunus ja Pluto) kontaktit henkilön B Kuun solmuihin tai sisäplaneettoihin.

Eräässä toisessa artikkelissa näin spekulointia siitä, että kahden henkilön kartalla Saturnus-Neptunus-kontaktit (erityisesti oppositio, yhtymä ja neliö) voisivat viitata karmiseen suhteeseen. Eli ensin ollaan onnen huumassa ja kuvitellaan, että ollaan löydetty "se oikea", mutta sitten todellisuus (Saturnus) iskee päin näköä. Kaikki on ollut vain illuusiota.

Tarkistakaapa nämä.

tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
valo76
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 78



Profiili
« Vastaus #3 : 09.06.2006 04:11:36 »

Näin vuorotyöläisena pääsen lukemaan näitä juttuja vasta tähän aikaa , niin uskallan kysyä että itse jo kolme karmista suhdetta eläneenä ja kokeneena juuri tuon, että aluksi tuntee löytäneensä sen oikean ja sitten kohdanneenkin vain iluusionsa, että jos neljäs kerta on samanlainen, niin ei jaksa enää, että
 
KAI NIILLÄ KARMALLISILLA SUHTEILLA täytyy olla jokin hyvä tarkoitus, tai edes joku myös olla onnen täyteinen?

 oinas aurinkooinas kuuoinas merkurius,   jousimies neptunusaskendentti leijonavenus kalat
tallennettu

aurinko oinas kuu oinas nouseva leijona venus kalat
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #4 : 09.06.2006 07:43:32 »

Hei valo76! Minäkin olen miettinyt oliko ne vain karmasuhteita ne kolme ja neljättä sellaista ei jaksa enää. Ei jaksa innostua KUNNOLLA edes seksistä, mutta vähän sentään. Onhan siinä joku lystinsä eikä tarvitse laittaa sydäntä kunnolla mukaan, ihan vähän vaan.

Koeta ottaa asiat kokemuksena vaan. Ja hyvää kesää!  Kiss

Opettavainen mun suhde oli sellaisissa asioissa kuin toiminta/ tunnetason muutokset/ ehkäpä avarsi maailmaa ihan hieman vaan jos ajatellaan toisen kontakteja maailmalle, tosin itsellä vähintäin yhtä paljon. Mutta sen enempää en tiedä mitä opin, paitti tunnekontrollia.  angel

Oppi ehkä ajattelemaan mitä toinen voi pitää tärkeänä, millaisia tilanteita, sosiaalista kuviota (vaikka omani hiukan erilaisia), minkä työn vuoksi hän valvoo yöt jne. Mikä ei tarkoittanut että itse muuttuu sellaiseksi. Ilman tunnetta ei kai olis oppinut tätäkään. buck2
« Viimeksi muokattu: 09.06.2006 07:46:23 kirjoittanut ***JupiterGirl*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3522



Profiili WWW
« Vastaus #5 : 09.06.2006 12:48:26 »

Tästä olen kirjoitellut vanhalla foorumilla, mutta otetaanpa se taas esiin.

Miessuhteissani toistuu eräs merkillinen teema, enkä ole varma onko kyse karmisista suhteista, vai omasta henkilökohtaisesta karmasta/tehtävästä/oppiläksystä, joka aktivoituu juuri parisuhteiden kautta.

Joskus 20-24 -vuotiaana minulla oli pari poikaystävää, jotka joutuivat työttömäksi kohta sen jälkeen, kun minut tapasivat. Itse olin opiskelija ja miehillä oli ollut tätä ennen ihan hyvät duunit. Työttömän rahat loppuivat pian ja he kääntyivät minun puoleeni. Vähistä rahoistani lainasin heille minkä pystyin.

25-vuotiaana tapasin ensimmäisen avopuolisoni, joka tavatessamme toimi yrittäjänä. Vuoden kuluttua tapaamisestamme hän teki konkurssin, josta jäi valtavat velat päälle. Hänen rahansa loppuivat pian, ja minä, joka edelleen olin opiskelija, aloin vippailla hänelle rahaa. Pääsin kuitenkin pian töihin, jolloin minusta tuli perheen pääasiallinen elannon tuoja. Mies oli kolmisen vuotta työttömänä (tuolloin oli pahin lama-aika), mutta sai kelkkansa käännettyä parempaan suuntaan. Uusi koulutus, uusi työ ja velkasaneeraus järjestyivät vuosien kuluessa. Minulla oli näppini pelissä, kun uusi ura hänelle aukeni.

Ylläoleva suhde loppui 7 vuoden avoliiton jälkeen. N. vuoden kuluttua tästä tapasin miehen, joka niin ikään toimi yrittäjänä ja suhteemme alkoi ripeästi.
Kuinka ollakaan, pian tapaasimemme jälkeen IT-kupla puhkesi suomalaisissa pörsseissä ja mies hävisi runsaasti rahaa osakejohdannaiskauppojen johdosta. Eikä ainoastaan hävinnyt, jäi vielä runsaasti velkaa. Eli firma konkurssiin ja mies työttömyyskortistoon. Työttömyyttä on jatkunut tähän päivään mennesssä 6 vuotta ja aikoo jatkaa ainakin vielä seuraavat 5 vuotta. Tämän kuuden vuoden aikana hän on saanut järjestettyä itsensä pitkän taistelun jälkeen velkasaneeraukseen, joka astui voimaan viikko sitten. Minä olen tietenkin saanut jälleen vippailla runsaasti rahaa ja toimia perheen pääasiallisena elättäjänä. Edellisestä avomiehestä poiketen uusi ura ei häntä kiinnosta, hän haluaa saada rahaa mahdollisimman helposti ja helppo tapa hänen mielestään on uhkapeli, eli jokseenkin se sama, millä hän omaisuutensa menetti.  Angry

No niin, astrologiaa tässä ei vielä ollut.

Jos verrataan nyt vain noita avomiesten karttoja toisiinsa ja sitten myös omaani.

Ensinnäkin kumpikin mies on Aurinkomerkiltään Oinas. Ikäeroa on kaksi vuotta, syntymäpäivien ero on vain 1 päivä. Kummankin Aurinko osuu hyvin väljästi yhtymään Saturnukseni kanssa, mutta hyvinkin tarkasti yhtymään Lilithini kanssa. Näiden seikkojen ja velkasaneerauksen lisäksi heillä on muutakin yhteistä:

Kummankin miehen syntymäpaikat ovat lähekkäin. Itse olen aivan muualta enkä tavannut kumpaakaan, enkä asunut heidän kanssaan heidän syntymäpaikkakunnillaan.

Kummpikin käytti yritystoiminnassaan samaa kirjanpitäjää.

Kummankin liiketoimintaan liittyi tuontia ja vientiä.

Kumpikin ajeli/ajelee isolla Mersulla.

Konkurssien arvelen liittyvän sekä minun että miesten Kuun solmujen asemaan.

Minulla alasolmu on Skorpionissa huoneessa 5 ja yläsolmu siis Härässä huoneessa 11.

Avomies nro 1: Alasolmu on Kaksosissa (yhtymässä minun Aurinkooni) huoneessa 2 ja yläsolmu on siis Jousimiehessä huoneessa 8.

Avomies nro 2: Alasolmu on Härässä huoneessa 11 ja yläsolmu Skorpionissa (huoneessa 5).

Solmujen kautta siis minulla ja miehilläni on ollut vastakkaiset teemat. Minun pitäisi päästä omavaraisuteen ja harkittuihin riskeihin ja pois kriisialttiudesta, mitä talouteen tulee, kun taas miesten pitäisi päästä irti materialismista ja liiallisesta turvallisuushakuisuudesta. Kun yläsolmu on Skorpionissa/huoneessa 8, niin riskit eivät ole välttämättä tarkoituksella otettuja, vaan seuraa kriisi, mikä konkurssi taatusti on.

Avomies nro 2:sen kanssa on mitä ilmeisimmin karminen suhde, mikäli on uskomista noihin cafeastrologyn artikkeleihin.

Hänen Neptunuksensa on yhtymässä minun alasolmuuni.
Hänen Aurinkonsa on kvinkunssissa minun Uranus/Plutoon Neitsyessä ja Neptunus/Vertex/Vestaan Skorpionissa. Koska avomies nro. 1:sen Aurinko on lähes samassa paikassa kuin nro 2:senkin, niin sama yod muodostuu synastriassa myös hänen kanssaan. Ykkösen kanssa suhde oli kuitenkin ylipäänsä helpompi kuin kakkosen kanssa, ehkä tuo Aurinkoni hänen alasolmullaan oli sellainen mukava entisen elämän kontakti.

Mutta se täytyy sanoa, että tämä konkurssi/velkasaneerausruljanssi alkaa käydä itselleni niin raskaaksi, että en luultavasti enää kolmatta samanlaista avoliittoa jaksa!
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: