Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Neptunus kuudennessa huoneessa jousimiehessä  (Luettu 8065 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Artemis
Astroholisti

Profiili
« : 07.06.2006 18:17:34 »

Täällä foorumilla on ollut aiemminkin puhetta neptunuksesta kuutoshuoneessa.
Täällä on tullut ilmi että tuo nepparin huone sijainti saattaisi aiheuttaa luulosairautta  :Smiley ja muutenkin sen että tuntee kehonsa eri tilat hyvin herkästi ja reagoi kropallaan. Itselläni on myös allergioita ja reagoin myös herkästi lääkkeisiin.
Itselläni neptunus on jousimiehessä, voisiko se aiheuttaa tietynlaista fanaattisuutta terveyden suhteen? Syön monipuolisesti ja nautin vitamiinivalmisteita päivittäin. Olen todella kiinnostunut ravinnosta ja sen vaikutuksista terveyteen. Kokeilen aina uusia juttuja jos kuulen jonkun olevan hyväksi terveydelle. Paasaan muillekkin terveydestä ja vitamiineista   :Smiley
Onko muilla neptunus kutoshuoneessa jousimiehessä samoja fiiliksiä vai olenko vain terveyteni suhteen hysteerikko  Smiley

Niin ja syön myös herkkuja niin että mässilyn jälkeen tunnen huonoa omaatuntoa sillä voin lähes tuntea rasvan tukkivan verisuoneni. Minulla on kohonnut kolesteroli nimittäin.
tallennettu
Pallaskissa
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #1 : 07.06.2006 19:07:37 »

Heh, minulla samoin Neptunus 6. huoneessa / Jousimiehessä, vieläpä yhtymässä Jupiteriin... Ja Jupiterhan tunnetusti laajentaa Smiley Yhtymä oppositiossa Saturnukseen Kaksosissa. Olen jonkin verran allerginen, reagoin lääkkeisiin ja päihteisiin erittäin herkästi (ja siksipä niitä olenkin oppinut välttelemään), mutta kaikesta huolimatta olen aika perusterve. Liekö tuon Jupiterin vaikutusta? Tai sitten Saturnus laittaa rajoja  Wink 

6. huoneen kärki on Skorpionissa, mutta en pidä itseäni mitenkään erityisen ehdottomana terveys- tai työasioissa. Huomattavan terveystietoinen kyllä olen, ja haluan ottaa asioista selvää. Eri asia onkin se, että osaanko elää kaiken tietoni mukaan  Grin Moninkertaisena Vaakana taidan olla liiankin harkitseva, en osaa olla lainkaan fanaattinen...
tallennettu

aurinko vaaka
kuu kalat
askendentti rapu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2 : 08.06.2006 08:20:54 »

Itselläni neptunut tekee vielä kolmiota 11.huoneen stelliumilleni, voisiko silläkin olla tekemistä asian kanssa?
Olen lapsesta ollut kiinnostunt sairauksista  Smiley
tallennettu
Linn
Moderaattori
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #3 : 08.06.2006 09:19:02 »

Olen jutellut tästä Artemiksen kanssa ennenkin, mutta Neptunus kuudennessa löytyy myös avomieheltäni, pikkusiskoltani ja äidiltäni (Neptunushan liikkuu niin hitaasti, että se löytyy Jousimiehestä kokonaiselta sukupolvelta). Heistä avomiehellä ja siskolla on ohimeneviä terveysinnostuksen kausia, mutta mielestäni tuo Neptunus onkin sellainen, ettei saa varmaan ihan täyttä fanaattisuutta aikaan, vaan pikemminkin idealistisuutta ja repsahduksia. Grin

Kaikki nämä kolme ovat kyllä ihan "normaaleja" esim. alkoholin, kahvin ja tupakan suhteen ja äiti syö särkylääkettäkin normaalin puitteissa. Avomies ja sisko taas välttelevät lääkkeitä ja reagoivat esim. antihistamiinivalmisteeseen (Duact) nukahtamalla saman tien, vaikkei sen pitäisi väsyttää eikä se esim. minulle aiheuta mitään sivuoireita.

Löysin tämän tukemaan löydöksiämme astro.comista (kyse on siis kuudennen huoneen Nepparista):

"This placement makes your body very sensitive to outside influences, such as temperature, drugs, different kinds of foods and such. It can be a sign of allergy problems, and certainly you need to be very careful about what you eat, drink or take as medicine."

Linn
tallennettu

aurinko ja  kuu kalat neljännessä huoneessa
 askendentti  skorpioni , nouseva planeetta  uranus
 keskitaivas  leijona
 merkurius  aspect_con  mars  vesimies kolmannessa huoneessa
 venus  oinas viidennessä huoneessa
Linn
Moderaattori
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #4 : 08.06.2006 09:23:58 »

Piti vielä lisätä, että ehkä tuo eri sukupolveen kuuluminen tekee äidistäni hieman erilaisen tässä lääkesuhteessa. Hänellä Neptunus on vielä Vaa'assa ja yhtymässä Kuuhun sekä Saturnukseen.

Siskolla Neptunus on yhtymässä Jupiteriin kuten Pallaskissalla.

Ja luulosairaudesta vielä, että avomieheltäni sitä kyllä löytyy ja muistaakseni siskokin on sanonut, ettei voi esim. lukea lääkärikirjoja. Äidistä en taas osaa oikein sanoa. Tuntuu, että hän on aina ollut ylivarovainen eli kiikuttanut meitä sairaalaan pienistäkin oireista, mutta ehkä se on vain äitien rooli. :Smiley

Linn
tallennettu

aurinko ja  kuu kalat neljännessä huoneessa
 askendentti  skorpioni , nouseva planeetta  uranus
 keskitaivas  leijona
 merkurius  aspect_con  mars  vesimies kolmannessa huoneessa
 venus  oinas viidennessä huoneessa
Mimia
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #5 : 08.06.2006 09:52:38 »

Neptunukseni köllöttelee tosiaan 6.huoneessa (Jousimies). Ja luulosairautta löytyy enemmän kuin lääkäri määrää. Undecided Ennen murehdin viikko tolkulla, että mikä minuu vaivaa, mutta nykyään jos havaitsen joitakin oireita, niin otan heti asiasta selvää. Eipähän tarvitse sitten ainakaan turhaan murehtia.

Allergioita löytyy. Tässä muutamia; kissat, koirat, yleensäkin eläinpöly, siitepöly, pöly, kasvikset, juurekset, hedelmät, marjat, pähkinät, mantelit, musta väri, voimakkaat pesuaineet ja hajusteet, vanilijajätelö, mausteet, osittain maito jne. Eli ruokavalioni koostuu oikeastaan makaronista, kanasta ja lihasta. Tosi monipuolista! Vitamiini pillereitä pitäis popsia, mutta kun ei jaksa. Embarrassed Siitä olen kyllä yllättynyt, että vaikka en syö vitamiineja, niin olen tosi harvoin kipeä.
tallennettu

Trooppinen: aurinko harka 11.huone, kuu kalat MC, askendentti rapu

Sideerinen: aurinko oinas 11.huone, kuu vesimies  MC, askendentti kaksoset

Valkoinen planetaarinen koira
Puu-Puhveli

Valkoinen Metalli Tähti
Jasmiini
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #6 : 08.06.2006 16:09:15 »

Itselläni myös listallinen ruoka-aine allergioita, siitepölyt, kissat, kumi jne..
Lapsena minua kiikutettiin jatkuvasti lääkäriin kun henki salpautui  Embarrassed
Olen monesti ollut varma että kuolen pian vaikeaan sairauteen. Olen huomannut että tuo fiilis iskee silloin kuin olen muutenkin stressaantunut voimakkaasti.
Pelkään paljon fyysisen voiman menettämistä, siis sitä että sairastuisin ja elinvoimani hiipuisi. Kukapa nyt ei pelkäisi samaa mutta minulla on se on usein hyvin voimakkaana.
Sydämeni reagoi myös hyvin voimakkaasti tunnetiloihini, se jättää lyöntejä väliin ja hakkaa hulluna välillä. Olen terve sillä se on tutkittu, se vain johtuu voimakkaista reaktioista  Smiley Tuntuu että välillä tiedostan jokaisen pienenkin poikkeavuuden kehostani.
Esim. jokin aika sitten löysin rinnastani kyhmyn. Olin varma syövästä ja menin lääkäriin. Minut kuvattiin ja löydettiin vaaraton kysta. Lääkäri totesi vain että oletpa todellakin tutkitnut huolella itseäsi sillä kysta oli hankalasti löydettävissä jopa lääkärille  Smiley
tallennettu
Ajatus
Astroholisti

Linnunradan liftari

Profiili
« Vastaus #7 : 09.06.2006 11:46:12 »

Tästä aiheesta tuli mieleen ystäväni, joka on ammatiltaan sairaanhoitaja. Hänellä on aurinko yhtymässä Neptunukseen Jousimiehessä, mutta yhtymä sijaitsee 8. huoneessa. Hänelläkin on kuitenkin astma, eikä hän voi olla eläinten kanssa tekemisissä. Tuli mieleen, että keuhkojahan hallitsee Merkurius ja hänellä Merkurius on myös yhtymässä tuohon aurinkoon ja Neptunukseen. Saturnus hänellä on siellä kuutoshuoneessa ja Merkurius tekeekin Saturnukseen puolitoistaneliön (135 astetta).

Indikaattoreita näihin terveysasioihin ja herkkyyksiin saattaa siis löytyä monista tekijöistä, kannattaa tutkiskella myös aspekteja. Artemis tosin alun perin kyseli nimenomaan Neptunuksesta kuutosessa JA Jousimiehessä, mutta piti laittaa tämä kommentti koska tuo terveys-teema liittyi niin läheisesti tähän ystäväni ammattiin. Smiley
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #8 : 09.06.2006 17:15:43 »

Mielenkiintoista Ajatus! minun neptunukseni on neliössä merkuriukseen, ja jos merkurius tosiaan hallitsee keuhkoja niin se voisi selittää rasitusastmani sekä kammottavat hengenahdistukset siitepöly aikaan, eikös vain?
tallennettu
Ajatus
Astroholisti

Linnunradan liftari

Profiili
« Vastaus #9 : 13.06.2006 12:35:29 »

Kyllä noilla voisi olla joku yhteys, nimenomaan kun Neptunus on siellä kuutosessa. Merkurius ja Kaksosen merkki tosiaan liitetään kehon osista juuri keuhkoihin.

Tarkistin omankin karttani aiheeseen liittyen, koska minullahan on Saturnus kuutosessa (kuten tuolla ystävälläni), mutta se ei tee Merkuriukseeni mitään aspektia. Minulla ei olekaan minkään sortin hengitysteiden sairauksia, eikä juuri mitään allergioitakaan. Muutenkaan en ole lääkärissä juuri elämäni aikana joutunut käymään, paitsi hammaslääkärissä - ja Saturnushan hallitsee luustoa sekä hampaita.
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #10 : 13.06.2006 13:01:57 »

Heip täällä yksi, jolla Neppari 6. ja juurikin Jousimiehessä. Neliössä Kalat Kuuhun 11. ja johtuneeko sitten tuosta Kuun vai Kalojen vaikutuksesta, että herkkyyteni ilmenee hyvin Rapumaisesti. Reagoin herkästi vatsallani tai ihooni ilmestyy stressinäppylöitä tai ihottumaa jne...

Toisaalta tuo Kalat sitten varmaan aiheuttaa sen, että reagoin päihteisiin voimakkaasti. Jos olen juonut monta päivää putkeen niin sen kyllä todella huomaa vielä viikonkin päästä. No harvemmin juon monta päivää peräkkäin, mutta mieleeni muistuu harvinainen juhannus, jolloin join 3 päivää putkeen ensimmäistä kertaa elämässäni ja olin yhtä veden kanssa...  Grin  :Smiley

Jälkeenpäin sitten huojuin jännästi pari päivää aina kun laitoin silmät kiinni.

Tämä on sieltä positiivisemmasta päästä. Sitten tosiaan on näitä tapauksia, jolloin juomisen jälkeen tulee niin kauhee lasku, ettei mitään pohjaa näy.
Se on todella karmeaa ja sai minut lopulta vähentämään juomista. Nykyään en juo enää niin paljoa, koska tiedän, että laskuhumalani ovat aivan painajaismaisia.

En ole terveysintoilija ja ikäväkseni täytyy todeta, että urheilu ja liikuntakin on jäänyt viime vuosina ihan luvattoman vähiin... Mutta erilaisten aineiden (no siis päihteiden varsinkin) voimakas vaikutus mielialaan ja ajatuksiin jaksaa kiehtoa itseäni ihan vuodesta toiseen. Miten jokin kemiallinen aine voi muuttaa mielialaa niin voimakkaasti.  Huh

Neptunus taisi olla sekstiilissä Plutoon 5. Vaa´assa.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: