Hei Alice
naispuolinen, joka menee rikki niin pahasti, että turvautuu selvänäkijään. Varmasti monelle normaalisti tuntevalle miehellekin parisuhteen purkautuminen on ikävä ja ahdistava asia, mutta miehet eivät niin hanakasti sitä apua pyydä.
Niin me naiset kuitenkin olemme erilaisia kuin miehet. Me käsittelemme asioita enemmän toisella taajuudella kuin miehet. Mutta mielestäni on niin, että kyllä mieskin on erittäin herkkä ja saattaa mennä rikki sisäisesti, ihan samalla tavalla kuin nainen. Miehet vaan eivät juurikaan turvaudu selvänäköön, koska he omaavat loogisen ajattelun tai pohtivat suhteen rikkimenoa itsekseen.
Mutta mikä meitä vaivaa? Miksi se pitää tietää, mitä tulevaisuus tuo tullessaan
?
Meitä vaivaa ehkäpä, epämääräisyys, pelko, mitä "pahaa" voisi sattua. Kun ero on tuore niin, silloin pitäisi antaa aikaa ihan vain itselleen, ei pakottaa työstämään kipupisteitä väkisin. Yrittää vain laskeutua olemaan.
Mutta eikö olisi kutkuttavaa joskus vain antaa elämän tuoda tullessaan, mitä on tulossa. Monestihan ihmiset alkavat elääkin ennusteen mukaan. Tapaa jonkun vaalean hyvän tyypin, mutta ei voi ottaa sitä, kun näkijä on sanonut, että se oikea on tumma.
Kyllä vainen, se on kutkuttavaa, on ihanaa tietää mitä saattaisi olla tulossa.
Mutta harkintakykyä on hyvä pitää mukana, kun käy selvännäkijällä.
Saattaa tietysti olla, että henkilö, joka käy näkijällä suggestoituu näkijän sanoihin ja alkaa elämään niin, kuin tämä kertoo tulevaksi. Minulla itselläni, ei tästä ole kokemusta.
Onko taustalla pelko yksinjäämisestä? Minulla ainakin on tuntunut olevan.
Kyllä vaan, pelko yksinjäämisestä. Ei uskalleta olla yksin, ilman toista. Vaikka ympärilläsi on huikeat määrät auttajia. Tämä pelko kertoo myös osaltaan sen, että ei ole sinut oman sisäisen itsensä kanssa.
1. Oletko turvautunut selvänäkijään?
2. Millaisessa asiassa olet turvautunut?
3. Millaisen vaikutelman sait?
1. En osaa sanoa olenko turvautunut niinkään, vaan olen ihan mielenkiinnosta mennyt näkijän luo
2. Työlleen omistautuvan näkijän, joka kertoi, ettei ole lupa katsoa, muiden elämää, ilman heidän lupaansa.
3. Olotilani selkeyttämisessä (viittaan TR-
NA-
)