Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Saturnus Chiron oppositio, oletteko huomanneet vaikutusta?  (Luettu 12983 kertaa)
0 jäsentä ja 8 vierasta katselee tätä aihetta.
pluto
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 558


...miau...


Profiili
« Vastaus #15 : 13.06.2006 14:43:38 »

Pakko kertoa teille, että MÄ TEIN SEN!
Pistin eilen sähköpostia pomolle. Hän ei ole ottanut minuun henkilökohtaisesti sen jälkeen yhteyttä, mutta vähän siltä näyttäisi, (työpaikkajuorut kulkee) että pomo aikoo nyt oikeasti tehdä jotain asian eteen! Shocked
Peilistäkin katsoi tänä aamuna aivan toisennäköinen ihminen, että ehkä teki ihan hyvää päästää kaikki se p*ska ulos systeemistään.
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6608


Profiili WWW
« Vastaus #16 : 13.06.2006 23:04:05 »

YES!
HYVÄ SINÄ,PLUTOSEIN!
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3522



Profiili WWW
« Vastaus #17 : 14.06.2006 10:34:34 »

Hahaa,

plutomaista voimankäyttöä! Kaikkien plutonikkojen kohtalo!

Oikein teit.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6608


Profiili WWW
« Vastaus #18 : 15.06.2006 23:13:46 »

tuo saturnus ollessan myös vesimiehen planeetta aiheuttaa selvästi juuri
rajojen asettamista ja löytymistä nimenomaan kaiken tekemisen puitteissa,ja usein se on tuo työ
yhteisöllisyys,eu,kuntayhtymät ja haavottuvana osapuolena yksilö omine tarpeineen
kuunkierrossa jo paasasin,
 saturnus ..syvä totuuden etsiminen,asoiden määrämittaisuus ja painokkuus,
huolellisuus yksityiskohdissa,kestävyys asioiden tutkimisessa ja
harjoituttaminen kärsivällisyyteen ja malttiin,
ja totta,itse nämä asiat on itselleen selväksi tehtävä,
ja kun mytologian mukaan saturnus oli jupiterin isä,jonka jupiter heivasi valtaistuimelta,ja jupiter on tällä hetkellä plutonisessa skorpionissa,
on vallanvaihto ja -käyttö ykkösteemoja tällä haavoittuvalla oppositiosektorilla,
uudet aatteet odottavat syntymistään,
onneksi on näitä taistelijoita,jotka kaikesta vastuksesta ja byrokratian monimutkaisuudesta huolimatta jaksavat puskea vaikka läpi saturnuksen harmaan kiven,
he ovat esitaistelijoita,luovat ennakkotapauksia,jolloin heikompienkin on helpompi tulla perässä ja pitää puoliaan,
kaikki ei enää käykään,
rajani menee tässä
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6608


Profiili WWW
« Vastaus #19 : 14.07.2006 13:47:49 »

te jotka olette tehneet ap-kartan,miten tuo chiron elämässänne tällä hetkellä ilmenee,
tuo saturnus alias kronoshan voisi kuvata kronologista aikaa..
itselläni on chiron ap-kartan desc:llä nippanappa 6 huoneen puolella
kauriissa,ja rapunousu,
tunteista kyse,
pysyvistä tunteista?
tunnen että haavoitan ja kun saan vihareaktion takaisin en kestä sitä,
se kääntyy minulla suruksi ja itkuksi,
onko se tarkoituksenmukaista kuun puhdistamista veden merkillä?
onko skorpionin PAKKO pistää jotta muutos lähtee tapahtumaan pluton ansiosta?
se ei ole tietoista itellä,niin vain teen koska niin mun on tehtävä,
tuotakin kysyisin,
miten reagoitte siihen haavoittuminen,haavoittaja-parantaja tapahtumaan,tai niihin ihmisiin,jotka ovat teitä varten tässä tapahtumassa mukana,
lähinnä sitä että nostattaako haavoittuminen vihan vaiko surun?
molemmat toki pitkällä viiveellä,mutta ensireaktio?

chironin aspektit ap-kartallani ovat suotuisia,
 chiron : aspect_sex aurinko, aspect_tri kuu,
tosin neliö skorpionijupiteriin,joka ilmeisesti pitäisi saada toimimaan,
ehkä se on juuri se,että tekeminen on joko/tai
tallennettu
kuikelo
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 13


Profiili
« Vastaus #20 : 18.07.2006 11:26:15 »

Yritän valaista omalta osaltani tapahtunutta. Olen kuitenkin niin vähän perehtynyt treansiitteihin, että ihan näin omin sanoin ja tuntemuksin.

Katsoin viime vuoden transiitteja ja olihan siellä Saturnuksen oppositio syntymäkarttani Chironille ensi kerran syksyllä. "Haavoittumiseni" sattui juuri tuohon aikaan.

Mutta jo ennen tätä minulla oli valtava yksinäisyyden tarve.  Nykypäivän arjessa oman hiljaisen paikan hakeminen ei tunnu aina helpolta. En ollut lainkaan levoton vaan jotenkin keskittynyt ja tietoinen jostain muutoksesta, mutten tiennyt mikä muuttuu. Pelkoakaan en tuntenut, ajattelin ettei minulle tapahdu mitään sellaista mihin en ole valmis.

Valitettavasti minäkin loukkasin niitä ihania ja hyvää tarkoittavia ihmisiä, jotka olisivat halunneet olla tukenanj haavoittumisessani sekä paranemisessani. Jätin kaikki muut ulkopuolelle sulkeutumalla täysin. Vieläkin osa läheisistäni on loukkaantunut käytöksestäni. Siitä tunnen lähinnä surua.
Mutta minä tarvitsin yksinäisyyteni.

Tällä hetkellä Chiron on tarkassa yhtymässä syntymäkarttani Chironiin sekä oppositiossa Uranukseen. Ja haavatkin ovat parantuneet.
tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: