Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 6
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Rakkautta ensisilmäyksellä, mitä tää on??  (Luettu 37295 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15 : 09.06.2006 17:20:55 »

Itse olen hitaasti lämpenevää sorttia kun puhutaan rakkaudesta ja tunteista, fyysinen kemia voi leimahtaa liekkeihin kohdallani hetkessä. Minulla on ystäviä jotka ovat salaman nopeasti edenneet suhteessaan parissa viikossa kihloihin ja yhteen muuttamiseen. Oinasta sanotaan nopeaksi mutta tämä pässi asuu kahdeksan vuoden seurustelunkin jälkeen vielä yksin ja ilman sormuksia  Grin
Hissun kissun hyvä tulee, mutta tämä pätee kohdallani vain rakkausasioissa  Cheesy
tallennettu
Elonkorjuu
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #16 : 09.06.2006 17:26:43 »

Lainaus

Olen itsekin törmännyt noihin tyyppeihin, jotka heti ensimmäisenä kertoo jotain traagista elämäntarinaa, ihan vaan iskukeinona. Sillä saa helposti huomion itselleen, saa toisen sympatiat ja samalla saa pönkittää naisen itsetuntoa tyyliin "tuo mies tarvitsee vain kunnon naisen, eli MINUT".

Minusta tuollaiset uhoajat vetoavat lähinnä siihen "vauhtia ja vaaratilanteita" -hermoon, joka saa tylsän elämän tuntumaan hetken kiinnostavalta. Et tosin sanonut että minkä ikäinen tuo tyyppi on, onko kyse teini-kollista, jolloin uho menee sen piikkiin, vai onko kyseessä oikeasti iso mies, joka vaan ei ole kyennyt kasvamaan aikuiseksi.
Huono puoli on se, ettei tuollaisissa salamarakastumisissa yleensä järkipuhe auta. Yleensä tuollaisista tapauksista pääsee sitten viimein irti joko niin että ne joutuu linnaan tai niin että ne joutuu linnaan sinun taposta  buck2

No oikeestaan koko itsarikeskustelu lähti siitä että mä kerroin eka että oon joskus pentuna ottanut kourallisen isin lääkkeitä ja viinaa ja kävi niin huono/hyvä mäihä, ettei ne tehneet mulle mitään ne lääkkeet... Ja hän avautui vasta sitten. Yksi ensimmäisiä asioita mitä tyyppi kerto mulle itsestään oli se et hänellä on tosi huono itsetunto. Kuinka moni mies kehtaa sanoo ton ääneen? Luulen että se on pohjimmiltaan ihan kunnon mies. En paljoa tunne, mutta duuninsa se on hoitanut hyvin (rakennusurakoitsija) ja käynyt lukion... Ei mikään ihan tyhmä hulttio...

Onkohan hyvä vai paha juttu kun alan puolustelemaan? idiot2 Grin
tallennettu

This little light of mine, I'm gonna let it shine! -valonkantaja
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #17 : 09.06.2006 18:06:57 »

Exäni kysyi viimeksi että huomasinko hänen huonon itsetuntonsa suhteen aikana. Huomasin mutta rakastuin silti ja toivoin sitä ja tätä. Voithan sä ottaa hetken huuman jos olet varovainen. Itse olen siirtynyt huumailemaan toisen kanssa.- Kiss
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Oikku67
Vieras
« Vastaus #18 : 09.06.2006 18:27:14 »

Lainaus
Ei mikään ihan tyhmä hulttio...
Onkohan hyvä vai paha juttu kun alan puolustelemaan? idiot2 Grin

Puolusteletko häntä hänen puolestaan, vai itsellesi (että eihän hän NIIN hulttio ole tms.)? coolsmiley
..minä en ole elämäni aikana vielä törmännyt yhteenkään tyhmään hulttioon, ne on olleet pokkeuksetta älykkäitä, kukin omalla tavallaan.. ovat vaan suunnanneet älynsä "väärille raiteille" jossain vaiheessa..

Oikku67 smitten
« Viimeksi muokattu: 09.06.2006 18:36:58 kirjoittanut Oikku67 » tallennettu
Aniel
Vieras
« Vastaus #19 : 09.06.2006 20:04:55 »

Yksi ensimmäisiä asioita mitä tyyppi kerto mulle itsestään oli se et hänellä on tosi huono itsetunto. Kuinka moni mies kehtaa sanoo ton ääneen?

Niin sanoi mullekin mun exä, ja niin todellakin oli, mistä aiheutui tasan pelkkiä ongelmia... vallankäyttöä ja henkistä julmuutta... toinen kun pelkäsi niin paljon.

Parisieluistakin täällä puhuttiin, en löytänyt toista keskutelua aiheesta joten laitan löytämäni linkin tähän. Eli mistä tunnistaa kaksoisliekin/parisielun... http://star.goddess.tripod.com/twinflame2.html

inkkari-inti
tallennettu
Buf~
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #20 : 10.06.2006 18:48:50 »

Hmmm... Ikäänkuin mä olisin tunkemassa lusikkaani myrkylliseen soppaan, mut miten voikaan myrkky nyt maistuakkaan niin hyvältä.  Wink

Vaikka moni pitäis tätä mun ja sen miehen juttua 100% hyväksikäyttönä, mä en vaan koe asiaa näin. Mies on ihan hullu ja dominoiva, mutta toisaalta antaa mulle vapautta ja ihailua enemmän kuin kukaan muu koskaan. Tyyppi on just sellanen "sulla ei oo mitään asiaa tähän huoneeseen jos sulla on yli kaks vaatekappaletta päällä"-uhoaja, ja ensimmäinen "kohteliaisuus" oli "sä voisit kyllä tehdä noille karvoille jotain, mut pitää kyl myöntää et tykkään sun p*llusta, kun se ei oo mikään porttikongi..." Ja mistä tahansa se puhuu, kaikki liittyy kommareihin tai ruotsalaisiin sodomiitteihin...

Eli röyhkeä, pervo ja kaikinpuolin pimahtanut. Grin

Mutta se on vaan show'ta, mä tiedän sen... Siellä on se pilke silmäkulmassa, välillä heittäytyy niin poikaseksi ja herkäksi, kunnes havahtuu ja vetää äkkiä tän kova jätkä- roolin päälle.

Mä en ois voinu ikinä uskoo että sekaannun tollaseen tyyppiin... En kyllä vieläkään tiedä onko tää ihan tervettä... Eniten ihmettelen sitä, et mä kestän tota tyyppiä. Kun se on just sitä miestyyppiä joka saa karvat pystyyn. Yhtäkkiä aloin vaan ymmärtämään että puhe on puhetta, ei kaikkea tarvitse ottaa vakavasti ja henkilökohtaisesti...

Tälle on nimikin: kaksisuuntainen mielialahäiriö  knuppel2. Veätäisin  varmaan lättyyn tommosta dominoivaa miestä  2funny
tallennettu

Aurinko Skorpioni Kuu Neitsyt
Nouseva Neitsyt
Metalli-sika
Sininen planetaarinen yö
Emelia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #21 : 10.06.2006 19:41:18 »

Lainaus

Yksi ensimmäisiä asioita mitä tyyppi kerto mulle itsestään oli se et hänellä on tosi huono itsetunto. Kuinka moni mies kehtaa sanoo ton ääneen?

Kun mies sanoo ääneen että hänellä on huono itsetunto, se tarkoittaa "voit saada niskaasi vaikka millaista paskaa minulta, eikä sinulla ole mitään väliä"... Kun kysyit kuinka moni mies kehtaa sanoo ton ääneen, voin kertoa että minulle se on sanottu jo 5 kertaa..
Jos pystyt pelaamaan hänen peliään, ja arvaa vaan kuinka neitsyt -mies tahtoo pelata erilaisia pelejä, suhteenne on varmasti jännittävä ja sellaisena antoisa...
tallennettu

Aniel
Vieras
« Vastaus #22 : 11.06.2006 13:33:13 »

Kun mies sanoo ääneen että hänellä on huono itsetunto, se tarkoittaa "voit saada niskaasi vaikka millaista paskaa minulta, eikä sinulla ole mitään väliä"... Kun kysyit kuinka moni mies kehtaa sanoo ton ääneen, voin kertoa että minulle se on sanottu jo 5 kertaa..
Jos pystyt pelaamaan hänen peliään, ja arvaa vaan kuinka neitsyt -mies tahtoo pelata erilaisia pelejä, suhteenne on varmasti jännittävä ja sellaisena antoisa...

hui... pitäisiköhän varoa noita tyyppejä... kun mullakin on sellainen ymmärtäjäsyndrooma... taannoin puhuin juuri tästä exästä ja tänä aamuna hän näytti tajunneen tosi paljon asioita itsestään... tunnusti minulle heikkoutensa ja sanoi, että "minähän olen vain tällainen lukeva possu..." että kuinka häntä voi kukaan ihailla... Näitä juttuja lukiessani tuli hieman neuroottinen olo minusta potentiaalisena läheisriippuvaisena...  Huh
tallennettu
Elonkorjuu
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #23 : 15.06.2006 08:46:58 »

Juu... Oli aika mielenkiintoinen viikonloppu. Olin töissä iltavuorossa ja tyyppi olikin baarissa jo hyvissä ajoin ja sitä mieltä, että mut pitää hakea sinne baariin vaikka väkisin... No, tk:n ovet ei ole onneksi auki tohon aikaan, eikä sitä päästetty sisälle. Kauhee riehuminen siitä alkoi ja ensihoidon pojat menivät "rauhottelemaan". Exäni sai turpiinsa, koska on "pilannut hänen mahdollisuutensa tehdä mut onnelliseksi". Sitten tyyppi päätti lähteä, eikä ole näkynyt tai kuulunut. Ei onneksi hävettänyt yhtään.. Embarrassed Embarrassed Kiva selitellä työkavereille, "joo, kyllä mä tuon tunnen..."

Mutta ei se mitään... Mulla on jo yks uusi ambulanssimies kiikarissa... coolsmiley

Tosiaan... Oinas venus... Wink
tallennettu

Aniel
Vieras
« Vastaus #24 : 15.06.2006 16:21:51 »

no hyvä että näinkin ajoissa kävi noin  Huh ja olit turvassa...  Cool
tallennettu
Oikku67
Vieras
« Vastaus #25 : 15.06.2006 16:45:51 »

Mutta ei se mitään... Mulla on jo yks uusi ambulanssimies kiikarissa... coolsmiley

Miksiköhän en yhtään ole yllättynyt..?  Grin
Onnea "kiikarointiin"..
  (http://images.google.fi/images?q=tbn:49x4QOtF-WSKvM:www.marinea.fi/shop/images/Varusteet/40560_1.jpg)  coolsmiley

(http://www.cosgan.de/images/smilie/liebe/s020.gif)  Oikku  (http://www.cosgan.de/images/smilie/liebe/s020.gif)
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #26 : 15.06.2006 18:01:06 »

Mikä siinä onkaan, että tuo "ensivaste" on niin seksikäs?  smitten smitten Kiss

Palomiehet ja ambulanssimiehet...   Cheesy  Kiss 
tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #27 : 15.06.2006 18:03:00 »

En tullut koskaan ajatelleeksi asiaa ennen viime suhdetta. Se on se kun ne on meneviä, niin ne on kai miehekkäitä, ei sohvalla makaajia. Action man, parhaassa tapauksessa pitää kropan kunnossa. Mutta en tiedä, kaikki niistä ei ole suhteeseen luotuja. Jotkut varmaan on ihan ok perheenpäitä.

Tosiaan se oli niin kumma hairahdus, että pitää oikein ajatella. Tän tyypin miehet saattaa toisaalta etsiä KAIKESTA jännitystä ja menoa. En voinut käsittää yhtään tarvetta olla siellä missä kriisi ja keskustelin tästä asiasta ainakin Freijan kanssa sekä ulkomailla olevan tuttuni. Siellä on myös veli, joka laittaa kriisiapuun kaiken energiansa. No ei siinä mitään, mutta minulle meni hohto asiasta, jos sitä nyt koskaan oli (siis pelastustyö).

Niin pari ambulanssimiestä tapasin taannoin kun autoin erästä mummua, mutta ei heissä mitään ihmeempää ollut.
« Viimeksi muokattu: 15.06.2006 18:06:05 kirjoittanut ***JupiterGirl*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Elonkorjuu
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #28 : 15.06.2006 20:20:53 »

No tämä exäni jonka kanssa olin kolme vuotta on ambulanssimies... Hmm. Eikös se ole aika loogista että hoitsujen ja ampparimiesten välillä on säpinää? Cheesy Sitä paitsi ei ensihoitajat ole mitään supermiehiä, niiden työ on enimmäkseen siirtokuljetuksia, eli viedään mummo sairaalasta a sairaalaan b... Hyvin rauhallisia ovat ja ihmisten kanssa toimeentulevia, nämä ketä pakostakin tunnen.
tallennettu

Elonkorjuu
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #29 : 15.06.2006 20:24:26 »

Pitää vielä lisätä, että 90% tuntemistani ambulanssimiehistä on niin hyvännäköisiä, että meinaan aina unohtaa potilaat kun näen tk:n käytävällä ensihoitajia... Ne punaset housut tekee mut hulluksi..!! Cheesy Cheesy uglystupid2 knuppel2
« Viimeksi muokattu: 15.06.2006 20:26:38 kirjoittanut Elonkorjuu » tallennettu

Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 6
  Tulostusversio  

Siirry: