Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Rakkautta ensisilmäyksellä, mitä tää on??  (Luettu 37257 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #45 : 26.06.2006 21:53:31 »

Onko tuollainen mies todella niin kiihottava..

Niin, olen minäkin aikeissa ryhtyä johonkin hlön kanssa joka olisi muidenkin kanssa, paitsi että jos todella ryhdyn pitkäaikaiseen, aion ehkä edellyttää että ei kovasti muita. Koko ajan se sanoi että tapaisipa minut niin ei tarvis niitä muita.  Niin!
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Elonkorjuu
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #46 : 28.06.2006 20:07:08 »

Niinniin... crazy2

Kivaa lukea teidän järkenne ääntä, kun oma on jäässä... Onneksi mä en ole missään vaiheessa alkanut sentään kuvittelemaan, että tämä johtaisi mihinkään. Olen asennoitunut siihen että tyyppi jää viimeistään syksyllä pois kuvioista. Hauska on hauskaa ja tunne on tunnetta, ensin piti olla hauskaa mutta ei tunnetta, jos tunne tulee kuvioihin, sit ei ole enää niin hauskaa.

Olenkohan minä vähän kyyninen otan kaiken niin kevyesti, senkin että tiedän mahdollisesti sydämeni särkyvän? Olen vaan kokenut sen niin monta kertaa, että tiedän pääseväni siitä äkkiä yli, joten se ei haittaa... :Smiley

Oikeasti haluan löytää miehen, joka on päästään järjestyksessä, eikä mikään persoonallisuushäiriöinen, rakastua ja perustaa perheen ja olla happy. smitten

Ehkä en ole valmis siihen, ennen kuin oon leikkinyt vähän aikaa? idiot2
tallennettu

This little light of mine, I'm gonna let it shine! -valonkantaja
Oikku67
Vieras
« Vastaus #47 : 28.06.2006 21:08:39 »

tiedän mahdollisesti sydämeni särkyvän? Olen vaan kokenut sen niin monta kertaa, että tiedän pääseväni siitä äkkiä yli, joten se ei haittaa... :Smiley

Entä jos tämä kerta on se jolloin et pääsekään äkkiä yli..??
Ei menneisyys aina toista itseään..

Oikku ..taas pähkäilee.. smitten
tallennettu
Lari
Vieras
« Vastaus #48 : 28.06.2006 21:31:16 »

(1) Jos metsään haluat mennä nyt,
sä takuulla yllätyt
Jos metsään haluat mennä nyt,
näät sammaleet, myllätyt.
Kas pienet karhut vekkulit on
nyt käyneet suureen joukkiohon.
On päivä teddykarhujen villin retken.

(5) Jos metsään haluat mennä nyt,
saat varoen tehdä sen.
On siellä kekkerit villityt
ja töminä tassujen.
Kas pienet karhut vekkulit on
nyt käyneet suureen joukkiohon.
On päivä teddykarhujen villin retken.

(Teddykarhujen huviretki)
En tiedä miksi, mutta tämmöinen sanoma tuli mieleen  smitten
tallennettu
härkä-69
Vieras
« Vastaus #49 : 29.06.2006 08:39:31 »

Hmm..käpy selän alla?
tallennettu
*Pia*
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #50 : 29.06.2006 08:40:54 »

Selailin aamupostia ja Me-lehdessä oli juttua tästä aiheesta.

Mielestäni siinä sanottiin aiheesta aika hyvin:

- Sen vaikutus on vallankumouksellinen  angel

tallennettu
*Pia*
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #51 : 29.06.2006 08:48:18 »

Juupa juu ...
tallennettu
härkä-69
Vieras
« Vastaus #52 : 29.06.2006 11:16:13 »

Olisiko parempi palata vanhaan hyvään aikaan? Ei seksiä ennen papin aamenta..
tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #53 : 06.07.2006 19:30:47 »

Mutta sittenhän sitä joutuisi naimisiin väkisinkin  Wink
tallennettu
marija
Kohtuuastroilija
**

Löydät minut seuraavassa elämässä - ellet tässä..

Profiili
« Vastaus #54 : 06.07.2006 20:15:56 »

Olisiko parempi palata vanhaan hyvään aikaan? Ei seksiä ennen papin aamenta..

Sit tairanki olla loppuelämän iliman...   Cry ku en ees kirkkoon kuulu...  2funny
tallennettu

Miun kans olis niin heleppo olla, saisi olla justiisa niin ku mie sanon.

Aurinko Ravussa
Kuu Oinaasa
Nousumerkki Neitsyt
Merkurius Ravussa
Venus Leijonassa
Mars Neitsyessä
Sideerinen Kaksonen
Maa-Hevonen
Keltainen Solaarinen Aurinko
Elonkorjuu
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #55 : 27.07.2006 12:39:24 »

Taitaa olla jo tuo mies menneen kesän voikukkia, mutta ehkäpä kaikella oli tarkoituksensa. olemmehan peilejä ja tosiaan aloin miettimään miksi minä olen samanlainen kuin tuo mies ja olenko oikeasti. En minä halua olla sellainen, joka keräilee suhteita pönkittääkseen heikkoa itsetuntoa. Minä en tarvitse sellaista. Seksi oli omaa luokkaansa, mutta seksi on vain seksiä.

En joutunut kokemaan mitään menetyksen tuskaa, sillä naps vaan ja ihastuin toiseen mieheen... Wink

Tai oikeastaan poikaan.... :Smiley Embarrassed :Smiley (3 vuotta mua nuorempi eli siinä ja siinä täysi-ikäinen)... Krhm....

Tämä juttu ei ole vielä edes alkanut, mutta ajattelin antaa sen kehkeytyä ihan rauhallisesti. Pitää olla varovainen ja ajattelevainen koska kyseessä on kuitenkin lapsuuden leikkikaveri ja ystävän pikkuveli... Aina vaan menee pahemmaks nää hommat... 2funny
tallennettu

Oikku67
Vieras
« Vastaus #56 : 27.07.2006 12:49:25 »

En joutunut kokemaan mitään menetyksen tuskaa, sillä naps vaan ja ihastuin toiseen mieheen... Wink

Heippa Elonkorjuu, pitkästäaikaa... coolsmiley

Muutaman kerran mietin miten sinulla menee, mutta luotin sinun hoitavan asiasi.. knuppel2 Wink
Juu, onhan se hyvä seksi tärkeä pointti, mutta ainahan toista voi "kouluttaa".. Cheesy
Vai rakastunut olet.. hihi, taaskaan en yllättynyt yhtään..
Toivotan Onnea!  Hiljaa hyvä tulee..  Smiley Ehkä.. Huh
Willow smitten alias Oikku67
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #57 : 29.07.2006 14:33:02 »

Kertokaa minulle miten rakastutaan, on alkanut kadota tuo aito taito.. smitten
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Elonkorjuu
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #58 : 01.08.2006 09:18:17 »

Willow, hih... Niinhän se on, "hiljaa hyvä tulee"... Vielä kun tajuaisi miten tuo toteutetaan käytännössä...

Oon nyt varmaan ajanut sen pikkupojan hulluuden partaalle kun se on sellanen vähäsananen, rauhallinen ja harkitseva ja mä taas... No menin puhumaan kaiken mitä sylki suuhun toi "mä oon kyllä tykänny susta aina mut kieltämättä vaikeeta, kun sä oot ollut aina kaveri..ja pitääköhän sun porukat mua ihan pervona kun me ollaan lapsina leikitty yhessä ja oon sua 3v vanhempi...mieti jos mä oisin vaikka 13-vuotiaana nähny näyn tulevaisuudesta et me harrastettais seksiä, oisin varmaan tappanu itteni sen siliän tien.."

Eli tämä oli minun tapani ottaa puheeksi että oon kiinnostunut. Hyvä kun alan puhuu asioista seurustelu ja seksi ennen, kun toinen saa edes suutaan auki, enkä ees tiedä onko hän yhtään kiinnostunut. En kyllä oikeen tiedä vieläkään, taisin hämmennyttää raukkaa ihan liikaa... idiot2

Golden Sphinx, heitä vaan kyynisyys, järki ja arvostelukyky narikkaan ja tsiigaile miehiä... Pyri löytämään jokaisesta jotain hullaannuttavia puolia. Näin minä teen... Eikä se ole yhtään fiksua...
  Cool
tallennettu

Aniel
Vieras
« Vastaus #59 : 01.08.2006 09:56:02 »

Golden Sphinx, heitä vaan kyynisyys, järki ja arvostelukyky narikkaan ja tsiigaile miehiä... Pyri löytämään jokaisesta jotain hullaannuttavia puolia. Näin minä teen... Eikä se ole yhtään fiksua...[/color]  Cool

Nii justiinsa. Näe kaikissa kaikkea hyvää, usko jokaisen täyteen potentiaaliin ja maksa itse lasku.   crazy2
tallennettu
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6
  Tulostusversio  

Siirry: