Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Rakkautta ensisilmäyksellä, mitä tää on??  (Luettu 37245 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Antti Johannes
Vieras
« Vastaus #60 : 02.08.2006 09:18:33 »

Lainaus
Hehhee... Mutta ei tää ole todellakaan pelkästään fyysistä. Mä en tiedä mikä ihme mulla on kun viimesen vuoden aikana mun käsitys moraalista, elämästä, ihmissuhteista, KAIKESTA on kääntynyt päälaelleen. Enää en kaipaa turvallisuutta enkä takertumista. Nyt vaan eletään hetkessä ja iloitaan just siitä mitä on...

Onkohan viimeisen vuoden aikana uranus neliöinyt aurinkoasi? Jos olet syntynyt ennen kesäkuun alkupäiviä niin silloin se on tuo uranus ysätävämme, joka on halunnut näyttää sinulle elämää vapaammasta  näkökulmasta. Minulla on tuo kuvio päällä ja tuntuu aika voimakkaasti samalta. Välillä kyllä kaihoan takaisin pysyvämpään elämään, kun tuntuu että on tuli hännän alla koko ajan.

tallennettu
Elonkorjuu
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #61 : 14.08.2006 16:58:07 »

Ei ole aurinkoo neliöinyt tuo uranus mutta merkuriusta sitäkin rivakammin jo pian vaikka kuinka kauan... Sekö siis "syypää" näihin miun sekoomuksiin, heh... Vikahan on aina jossain muualla kuin minussa. angel

Täytyy nyt kyllä sanoa että pakka on udelleen sekoitettu ja tää yks hulivilihummeripoika, eli neitsyt-retales on ollut aika ahkeraan seurassani. En tiedä ahdistaako, toisaalta juu, toisaalta ei. Eilen tuli viesti "mitä v*ttua sitten jos rakastankin..." ja vastasin "no mitäs p*rkelettä jos minäkin..."...

Niin romanttista.  crazy2

Tilannehan on se että hän ei ikinä pääse eroon exästään ja minä taas en ikinä pääse eroon pakkomielteestäni tehdä koko ajan lisää valloituksia. Tää mies olisi kyllä se joku, jos joku nyt pitäis olla. En tiedä, outo tyyppi mut niin oon minäkin.

Mä on kyllä sitä mieltä että annan ton seiskahuoneen vallata liikaa tilaa elämästäni.. Siellä on aurinko, mars, merkkari, chiron ja ceres... Kaiken lisäks kaikki vielä kaksosissa. Plääh. Haluu vaihtaa jonku kans vähä fiksumpiin merkkeihin. Kaksosuus on niin turhauttavaa toisinaan.. tickedoff
tallennettu

This little light of mine, I'm gonna let it shine! -valonkantaja
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #62 : 14.08.2006 17:39:48 »

Niin se sen varmaan selittää. Minulla ei ole 4, 7 mitään, ja 5 Saturnus. Odottelen.. odottelen.. odottelen. Ei mitään intoa tehdä valloituksia vaikka romantiikka nousuvaa´alle pureekin enemmän kuin tiede. Jousimieskö se panee filosofiaa ja uskontoa miettimään liiaksikin.. tasapainoa..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Aniel
Vieras
« Vastaus #63 : 15.08.2006 18:27:36 »

Maksa itse lasku?

Sitä, että uskoo ja rakastaa, näkee hyvän ja sulkee silmänsä kun uskoo niin v***n lujaa. Kun lopulta avaa silmänsä, on oma mielenterveys mennyt toisen ongelmia kantaessa.  uglystupid2
tallennettu
Aniel
Vieras
« Vastaus #64 : 16.08.2006 10:56:13 »

Ehkä.  Wink
tallennettu
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #65 : 17.08.2006 20:09:30 »

Nyt kirjoittaa minä siis eli Elonkorjuu eli valonkantaja.

Joka elää tavallaan nyt parisuhteessa tuon miehen kanssa, josta koko keskustelu lähti liikkeelle. Sitoumuksia ei olla vielä tehty mutta nähdään, soitellaan, joka päivä. Hän pisti välit poikki exäänsä...

Kusipää muuttui yhtäkkiä ei-kusipääksi. Se oli vaan sitä ulkokuorta. Epävarmuutta. Taidan olla nyt iloinen kerrankin. Tuntuu ujolta, mikä on hassua, kun en oo ikinä ennen tuntenut ujoutta tän miehen kanssa. Mut se johtuu kai siitä että alan oikeesti rrrr... Ei voi sanoa sitä sanaa, kainostuttaa ja hihityttää... Embarrassed :Smiley

Hassua! Niin hassun hassua et outoa ja voi apua... Sukat pyörii jalassa! smitten

Älkää sanoko että olen tyhmä ja hölmö koska äitikin tykkää tästä miehestä! Nii-in, kyllä äiti tietää, kun se haistaa epäilyttävät teiniviikset parin kilsan päähän... Mut tällä miehellä ei oo teiniviiksiä vaan leukaparta, joka ei ole sitten yhtään epäilyttävä.  :Smiley

Hän on vilpitön. Tunnen sen. Ei ehkä joka asiassa elämässään, eikä kaikkia ihmisiä kohtaan, mut nyt juuri minua kohtaan. Kiitos siitä ja aamen.
tallennettu
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #66 : 17.08.2006 20:39:43 »

Älä ole suotta ulalla, minä oon se yks ja sama valonkantaja mikä ennen muinoin aikana öljylamppu ja höyryveturi. Piti tossa kesän ajan vaan kirjotella eri nimimerkillä syystä jota en lähde puimaan vaikka Elonkorjaaja olenkin.. Wink
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #67 : 17.08.2006 20:41:05 »

Oliko täällä nuorempi ja vanhempi valonkantaja sitten koska kirjoitat eri tyylillä. Sillä toisella oli kai useampia mieskandidaatteja.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #68 : 17.08.2006 20:44:46 »

No meikäläisen kirjoitustyyli saattaa vaihdella. Voin olla hyvinkin teinixi ja joskus älyllisinä ja seesteisinä hetkinä saatan kirjoittaa jotain asiallistakin.

Toi "useita mieskandidaatteja" kuulostaa ainakin tutulta. Jos vaivaa niin katteleppa minkälaista paskaa olen suoltanut vaikkapa 500 viestiä sitten.  Lips Sealed :Smiley Ei sillä että olisi nyt mitenkään kehuttavampaa, tuo paska oli tässä yhteydessä neutraali ilmaus.
tallennettu
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #69 : 18.08.2006 06:54:57 »

Kyllä vaan. Nyt tuo exäni on seurustellut jo puoli vuotta uuden typyn kanssa ja näyttävät olevan onnellisia. Ja hän on oikeasti edelleenkin paras ystäväni. Nyt ollaan varmaan kumpikin kiitollisia yli kaiken että erottiin!
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #70 : 18.08.2006 07:00:59 »

No, nyt alan uskoa. Kiva että löysit jonkun.. kirjoitustyylisi oli TÄYSIN erilaista, minua kiinnostaa nimittäin persoonan muutokset, roolinvaihdokset jne. Vapautta vai tasapainottomuutta.
tallennettu

valonkantaja
Vieras
« Vastaus #71 : 18.08.2006 07:15:33 »

Ja enpä tuota siitä tiedä... Taidan olla tasapainotonta tyyppiä.  idiot2 Toisaalta tiedostan koko ajan järkähtämättömän tyyneyden tämän vilinän keskellä, niin ei haittaa vaikka lujaa mentäiskin!

En kyllä oikeastaan itse huomaa että kirjoitustapa olisi hirveästi muuttunut.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #72 : 18.08.2006 15:47:24 »

No tuota allaolevasta tekstistä tuli mieleen joku vähän niinku työväen luokan sankarinainen, eikä hienostunut henkinen valonkantaja.. anteeksi mutta on hienoa että sulla on hauskaa ja hauskempaa vielä nyt.

Tyyppi on just sellanen "sulla ei oo mitään asiaa tähän huoneeseen jos sulla on yli kaks vaatekappaletta päällä"-uhoaja, ja ensimmäinen "kohteliaisuus" oli "sä voisit kyllä tehdä noille karvoille jotain, mut pitää kyl myöntää et tykkään sun p*llusta, kun se ei oo mikään porttikongi..." Ja mistä tahansa se puhuu, kaikki liittyy kommareihin tai ruotsalaisiin sodomiitteihin...

Eli röyhkeä, pervo ja kaikinpuolin pimahtanut. Grin

Mutta se on vaan show'ta, mä tiedän sen... Siellä on se pilke silmäkulmassa, välillä heittäytyy niin poikaseksi ja herkäksi, kunnes havahtuu ja vetää äkkiä tän kova jätkä- roolin päälle.
tallennettu

Aniel
Vieras
« Vastaus #73 : 18.08.2006 17:54:23 »

OHO!

Mä jouduin lukemaan koko keskustelun uudelleen tän Valonkantajan "paljastuksen" vuoksi  Shocked

Olen samaa mieltä, ihan kuin kaksi eri persoonaa, siis se mikä mielikuva tuli Valonkantajasta verrattuna Elonkorjuuseen...  Grin
Toivottavasti teille käy hyvin miehes kanssa.  smitten
tallennettu
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #74 : 21.08.2006 17:11:43 »

Nyt kyllä huvittaa vähän, hih.. Olihan toi ehkä aika ronskia kieltä mitä kirjoitin, mutta ne olivatkin lainauksia sen miehen suusta. Ja valitettavastihan se on useinkin niin, että alkaa puhumaan hieman samalla tavalla kuin kanssaihmiset... Vietin kesällä aika paljon aikaa kiroilevien ihmisten kanssa..*selittää*

En ollutkaan lukenut tätä ketjua pitkään aikaan ja oikeasti en muistanutkaan miten törkeä toi mies oli suustaan silloin!! Grin Nyt se kaikki palautu mieleen ja NAURATTAA... Cheesy Oon ilonen et kestin sen kuin vahva nainen, koska mies tosiaan on nyt vasta alkanut olemaan mulle oma itsensä.

Intimarialle vielä... Anteeksi, ei ole ollut mikään hämäysjuttu tämä tarkoituksellisesti. Yksi tyyppi minua vähän riivasi ja vaihdoin nimimerkkiä. Ajattelin, että kyllä kaikki tajuaa pikku vihjeistä. Esim toi elonkorjuun allekirjoitus.. *krhm*... Wink
tallennettu
Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6
  Tulostusversio  

Siirry: