Hei hoi ja apua.
Haluaisin tietää, että onko täällä kellään vastaavia kokemuksia. Olen vihdoin ja viimein myöntänyt itselleni, että olen ihan palavasti ihastunut tai kiintynyt tms. erääseen henkilöön, jota en oikeasti edes tunne. Minulla on kuitenkin hyvin vahva kuva siitä, millainen tämä ihminen on, sillä hän kirjoittaa työkseen ja näistä teksteistä käy hyvin ilmi hänen persoonansa. Olen puhunut hänen kanssaan kerran, enkä ole tosiaan varma muistaako hän sitä. Tämän jälkeen olen törmännyt ko.henkilöön pari kertaa, ja ollaan vaihdettu vain katseita, jotka tuntuivat todella merkittäviltä. Noh, nyt kun olen myöntänyt tunteeni, ja ottanut asian käsittelyyn, päätin konsultoida tähtiä. En tiedä hänen syntymäkellonaikaa, mutta päivän perusteella olen saanut melko hyvät tiedot jo. Haluaisin kuulla, mitä mieltä te olette näistä kuvioista; voiskos tässä olla jotain takana, vai onko tämä tyypillistä DC
- haihattelua, mitä myönnän harjoittavani melko runsaasti. :
tässä vasemmalla omat planeettani, oikealla hänen:
Psyche (en jaksa kaikkia asteroideja kirjoittaa, mutta koen Psychen itselleni tärkeäksi, sillä se on
0ast.
DC radixillani)
puolineliö
1,5neliö
Q
1,5 neliö
Psyche
MC
Vertex
Tuossa noi isoimmat aspektit, jotka pystyy tietämään ilman tarkkaa syntymäaikaa. Lisäksi asteroidien kanssa jne, on joitain aika jänniä juttuja, ja tuolta löytyy myös pienempiä aspekteja joita en jaksanut kaikkia kirjoittaa.
Tuli myös vähän pupu pöksyyn, kun Cafe Astrologyn yhteensopivuus-laskurin (
https://cafeastrology.com/synastry-2.html) mukaan pisteitä tuli 53. Darkstar Astrology (
http://darkstarastrology.com/horoscope-compatibility-test/) väittää, että yli 26 olisi "soul mate". Tiedä häntä. En tietenkään voi tuota tarkkaa lukua tietää, kun ei ole kellonaikaa tiedossa, mutta "negatiivisin" mahdollinen tulos (jos lasken kaikki miinuspisteet, mitä voi vielä lisäksi tuohon koitua) olisi 35, eli ei tosiaankaan huono sekään. Sitten ne mahdolliset lisäpisteet mitä tarkka kellonaika voisi tuoda, jätin laskematta.
No, joka tapauksessa, olisi kiva kuulla kommenttia että olenko ihan pöpi (välillä tuntuu siltä), vai voiskos tällaisilla "alkupaloilla" olla jonkin jännän äärellä.
Kiitos kaikille jotka jaksoitte lukea tämän läkähdyttävän selonteon.