Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ovatko ennustukset toteutuneet?  (Luettu 15059 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
rubiinitar
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 444


Profiili
« : 04.03.2017 09:05:52 »

Tarkoitus ei ole olla kyyninen, ihan huvikseni kävin läpi tämän palstan näkijöiltä pyytämiäni tarot- ja muita ennustuksia. Aikaskaala oli pitkä, jopa yli 10 vuotta. Erittäin harva näkijä onnistui näkemään yhtään mitään, siis juuri mitään ennustuksissa nähtyä ei ole tapahtunut.

Joskus vuosia sitten kävimme keskustelua täällä samasta aiheesta. Oma kokemukseni on ollut, että hyvin harva näkijä on nähnyt minulle, suurin osa kuuluisista näkijöistäkään ei mitään (en tarkoita että kuuluisuus olisi mikään erityinen meriitti). Siksi kiinnostaa, onko teillä muilla samanlaisia kokemuksia?

Ihminenhän luo oman todellisuutensa, mutta siitä tässä ei nyt olekaan kyse, etteikö voisi kohtaloaan muuttaa vaan siitä, että näkijä näkisi edes jotain mitä kukin meistä on omaan lähitulevaisuuteensa luonut.

Lähestyn tätä aihetta (jälleen) lähinnä mielenkiinnosta, luotan mieluummin omaan intuitiooni. Ja onhan astrologiakin samantyyppistä "säätiedettä" jolle asetetaan odotuksia ja toiveita ja jolla tehdään myös bisnestä, kuten tehdään kanavoinneillakin.
tallennettu
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8253


Profiili
« Vastaus #1 : 04.03.2017 10:24:17 »

Äkistään tuntuu, että yksittäiseen henkilöön kohdistuvan Näkemistapahtuman
onnistumisen conditio sine qua non on lähikontakti eli eksisteeraaminen
kasvotusten Näkijän kanssa, ellei kyseessä ole poikkeuksellisen lahjakas näkijä...
« Viimeksi muokattu: 04.03.2017 10:25:59 kirjoittanut sideman » tallennettu
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1262


Starchild


Profiili
« Vastaus #2 : 04.03.2017 10:39:35 »

Näkeminen ja oikeaan osuminen voi olla hyvin vaikeaa, koska muuttujia on paljon ja toiseksi, jos näkijälle ei annetakaan suoraa lupaa nähdä oikeasti, voi mennä vain arvausten varassa. Moni näkiä joka itseään mainostaa, ei oikeasti näe mitään ollenkaan.
tallennettu

Kuuntele tuulta.
Domo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 180



Profiili
« Vastaus #3 : 04.03.2017 10:48:02 »

No sen mitä mä olen puhelimessa puhunut joidenkin kanssa joskus, niin kyllä sieltä on tullut hyvinkin tarkkaa tietoa aina välillä.

On pari sellaistakin sattunut vastaan että en heitä kellekkään mainostaisi jos joku kysyisi. Heillä on kyllä tietoa, mutta eivät osaa sitä oikealla tavalla kohdentaa tai jotain. Ainakin selkeän vastauksen saaminen on ollut tosi vaikeeta.
tallennettu

"Koska ihminen on viisas, vain viisaan ihmisen seurassa on suoranainen ihme, että maan päällä koskaan on esiintynyt älyllistä ajattelua."
-Risto Ahti-
rubiinitar
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 444


Profiili
« Vastaus #4 : 04.03.2017 12:09:10 »

Itsellänikin on kyllä kokemusta näkijöistä, jotka ovat nähneet tarkastikin "mitä olen tulevaani pedannut", so to speak (esim. tuleva asuinpaikka, tuleva puoliso).

Mutta enemmän on päinvastaisia kokemuksia. "Vastuu siirtyy kuulijalle" -hommaahan kanavointi aina tietysti on. Moraalittomuutta voinee pohtia siinä kohtaa kun hommasta  otetaan maksua. Itselläni on jopa ihan kauhukokemuksia "mainenäkijöistä", jotka ovat puhuneet täydellistä puutaheinää sekä menneestä, nykyisestä että tulevasta, kuitenkin tehden tuota työtä ihan leipätyökseen jatkuvasti. Mutta ihan mielenkiinnosta tässä vain kyselen, että onko vaikkapa sellaisia ihmisiä, joille on helpompi nähdä kuin toisille.

Ns. enneunia selkeästi näytetään joillekin henkilöille esim. ennen joitakin haastavia elämäntapahtumia, mutta niitä ei kaiketi saa pyytämällä.
Tiedostettua unennäköä en ole harjoittanut, jotkut alkuasukasheimothan ilmeisesti muuttavat elämänsä tulevia tapahtumia tietoisella unennäöllä.
tallennettu
Domo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 180



Profiili
« Vastaus #5 : 04.03.2017 13:10:57 »

No mulla ainakin kulkee suvussa "lahjoja", et ehkä mulle on sit helpompi nähdä kun olen itsekin erään tämmöisen "lahjan" kantaja Smiley
tallennettu

"Koska ihminen on viisas, vain viisaan ihmisen seurassa on suoranainen ihme, että maan päällä koskaan on esiintynyt älyllistä ajattelua."
-Risto Ahti-
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #6 : 04.03.2017 14:34:17 »

Minulle ei oikein kukaan ole kyennyt oikein näkemään esim uutta asuntoa, miestä tai työtä tmv. Olen tullut siihen lopputulokseen että mulle ei kuulu edes nähdä kovinkaan paljoa.

Sen sijaan ovat hyvin nähneet nykyisen tilanteeni ja auttanut tässä hetkessä.

Itse olen nähnyt 2 hyvin tarkkaa ennenunta josta 1 toteutunut ja 1 jään odottelemaan. Mummoni näki myös enneunia.

Kun itselläni oli kanava auki ja katsoin ystävälle näin kyllä hänen tulevan miehensä mutta siihen meni sitten monen monta vuotta ennen kuin ilmestyi hänen elämäänsä. Itse en enää tätä muistanut mutta ystäväni otti sen esille.

Itse uskon että on tänäpäivänä niin epävarmoja aikoja ja ihmisilla vapaa tahto niin ehkä se haastaa näkemään selvästi toisille.
« Viimeksi muokattu: 04.03.2017 14:35:54 kirjoittanut Avicii » tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
rubiinitar
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 444


Profiili
« Vastaus #7 : 04.03.2017 16:39:40 »

Meilläkin on paljon "noitia" suvussa, itse olen ajatellut asian toisin päin, että noidille kanavoiminen on joskus vaikeampaa  smitten

Joku näkijä vastasi kysymykseeni aiheesta kerran, että kyse on värähtelytaajuuksista eli että kaikki eivät voi nähdä kaikille,johtuen taajuuseroista. Eli samoin kuin vetovoiman lain mukaan pitää olla oikealla taajuudella saavuttaakseen jotain: Raha tulee rahan luo, ilo tulee ilon luo jne.  Cool
tallennettu
Hamal
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 373



Profiili
« Vastaus #8 : 04.03.2017 23:26:51 »

Itse olen kysynyt usein samantyyppisiä kysymyksiä eri näkijöiltä (myös tällä foorumilla), vain saadakseni näihin toisistaan poikkeavia vastauksia...

Eräs "näkijä" myös antoi samaan kysymykseen kaksi täysin eri vastausta, näiden kyselykertojen välissä oli aikaa vain pari kuukautta.

Pari tarkempaa näkijää on tullut vastaan mutta jos kaksi näkijää 20:stä näkee oikein, on osumatarkkuus samaa luokkaa kuin arvata lotossa yksi numero oikein.

Mutta mikäs siinä jos saadaan rahat pois hätää kärsivien taskuista.

Tästä oppineena olen tukeutunut lähinnä itselleni unissa tuleviin viesteihin. Monen vuoden empiirisen tutkimuksen perusteella nämä univiestit ja -näyt ovat olleet ainoa tarkka tapa ennustaa. Ja varsinaisesta ennustamisesta en voi edes puhua sillä nämä viestit tulevat jostain muualta kuin omasta perverssistä tajunnastani.
tallennettu
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1262


Starchild


Profiili
« Vastaus #9 : 08.03.2017 09:34:48 »

Rahaa pyytävät yleensä tapaavatki olla vääriä profeettoja :Smiley OIkea auttaja ei kävele luokseksi vaan sinä löydät hänet kun aika tulee Smiley
tallennettu

Kuuntele tuulta.
rubiinitar
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 444


Profiili
« Vastaus #10 : 08.03.2017 11:22:17 »

Näinhän se menee.
Silti olen mielenkiinnolla tutkinut esim. tämän foorumin  kanavoitsijoiden tulkintoja, jotka siis eivät maksa mitään ja jotka voidaan tulkita "oikealla hetkellä saaduksi avuksi". Moni kanavointia pyytävä tuntuu ainakin kommenttien perusteella saavan apua, mutta olisi kiintoisaa tietää, miten tulevaisuuden ennustukset ovat todellisuudessa osuneet oikeaan. Itselläni siis eivät ole, eivät sinne päinkään. Enkä ole kysellyt neuvoja millään tavalla "ketunhäntä kainalossa", koska minulla on myös kokemuksia näkijöistä, jotka todella näkevät.

Skeptikko voisi tähän kommentoida, että mitään selvänäkökykyä ei ole olemassakaan. Joskus tulkinta vain osuu sattumalta oikeaan ja se sitten jää kysyjän mieleen, virheelliset tulkinnat taas unohtuvat. Itse en tätä allekirjoita, mutta kiinnostaa silti näkemisen "mekaniikka".
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1652


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #11 : 08.03.2017 13:10:11 »

Olen toistaiseksi törmännyt ainoastaan kahteen aitoon tapaukseen - useimmat ovat pelkkiä astrologian myyntiedustajia jotka generoivat tulkintoja ohjelmilla, joilla kuka tahansa kadunmies voisi tehdä itselleen aivan saman ilmaiseksi.

Voin olla kriittinen sen takia, että pystyn sattumoisin itse näkemään tulevaisuuteen - asia paljastui vahingossa jopa työkavereilleni, minkä jälkeen oli hieman kiire selittää että kyse on vain eräänlaisesta todennäköisyyslaskennasta, koska muuten olisi ollut edessä pitkät selitykset miten kyseessä on kaikille laumoissa eläville saaliseläimille yleinen ominaisuus, sosiaalisen älyn sivutuote, jollainen uskontokin pohjimmiltaan on. Minä vaan en pysty tietoisesti kontrolloimaan selvänäkökykyä sillä tavalla että voisin tehdä siitä ammatin, esimerkiksi en voi tietää, viittaako joku näky johonkin mikä tapahtuu samana päivänä, seuraavalla viikolla tai kahden vuoden päästä.
tallennettu
rubiinitar
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 444


Profiili
« Vastaus #12 : 08.03.2017 14:45:40 »

Mielenkiintoista. Ajatus vetovoiman laista ja siitä, että ihminen on itse luoja tavallaan sopii myös tuohon ajatukseen "todennäköisyydestä". Myös se että "aikaa ei ole" on inspiroiva, siis että mennyt, tuleva ja nykyhetki ovat kaikki tässä ja nyt, meillä on vain harha lineaarisesti eteenpäin kulkevasta ajasta.

Eli kaikki valinnat mitä teemme johtavat johonkin joka on jo olemassa. Jos valitsemme toisin niin sekin on jo olemassa. Itse ajattelen niin, että ihmisen aivot eivät kykene tällaista käsitteleään ja siksi meidän mielikuvamme elämästä ja maailmasta rakentuu kuten rakentuu: mennyt, nykyhetki, tuleva. Jotkut uskovat sattumanvaraisuuteen, toiset taas kohtaloon. Useimmat jotain siltä väliltä.
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1652


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #13 : 09.03.2017 11:59:56 »

Aidot ammattilaiset ovat treenanneet oikeaan osumista samalla tavalla kuin oikea muusikko on treenannut soittamista. Sen käsityksen olen saanut, että selvänäkeminen perustuu oman tai toisten muistin lukemiseen. Oman tulevaisuuden näkeminen on itseen kohdistuvaa telepatiaa sellaiseen hetkeen, kun ajattelet, näet tai kuulet jotain merkittävää tai erikoista tulevaisuudessa.

Me olemme olemassa pätkällä aikaa, joka on jo ajat sitten painunut muun universumin mukana niin pitkälle kun sen laajeneminen on edennyt  koska aika = matka (etäisyys) ja osa fyysistä olemassaoloamme on sähkömagneettinen muistijälki, jollaisia elävät olennot tuottavat kaiken aikaa.
Jossain vaiheessa ne ovat oppineet lukemaan muistijälkiään edistääkseen omaa ja lajinsa selviytymistä.

Kyseinen ominaisuus kehittyi laumassa eläville olennoille ennakoimaan muun lauman käyttäytymistä, kun varsinaista kehittynyttä tiedotusverbaliikkaa ei ollut vielä olemassa eivätkä oliot voineet kuvailla toisilleen jo tapahtuneita asioita tai tulevia aikomuksiaan. Moderni ihminen elää itse tuottamassaan informaatiotulvakuplassa, jota hallitaan vasemman aivopuoliskon ja erityisesti etuotsalohkon (prefrontal cortex) ja toisaalta palkitsemiskokemuksia stimuloivien aivoalueiden kuten mantelitumakkeen tarpeiden mukaisesti, koska henkiinjääminen perustuu joko yhteiskunnan sääntöjen noudattamiseen tai niiden rikkomiseen, ei niinkään ympäristön ennakointiin kuten esimerkiksi eläimet tekevät maanjäristyksen edellä.
tallennettu
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8253


Profiili
« Vastaus #14 : 09.03.2017 12:52:00 »

tuleva ja nykyhetki ovat kaikki tässä ja nyt, meillä on vain harha lineaarisesti eteenpäin kulkevasta ajasta.


Eikös Einstein todistanut, että aika on neljäs ulottuvuus, joten kaikki aika lienee olemassa
ihan samalla viisiin kuin kaikki "pituus, leveys ja korkeuskin"?
tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: