Näin pitkään parisuhteessa eläneenä voisin omalta synastriakartalta poimia seuraavanlaisia havaintoja, joita pidän aika merkittävinä:
(minä
, mies
) - tämä tuo jotenkin semmoista yhteistä rytmiä, on samat sävelet ja teemat kuin toisella. Erittäin helppo ja mukava aspekti. Toinen, mikä luo yhteisiä säveliä, on meillä oleva
(minä
, mies
, molempien Marsin ovat synt.kartoilla vielä 1. huoneessa - jännä sattuma!) - parhaimmillamme olemme tosi tuottelias, tehokas ja kannustava pariskunta, mutta lisäksi tuo yhteisen toimintatavan löytyminen.
Mun
miehen
. Perinteinen parisuhdeaspekti, vaikka meillä "väärinpäin"
Toimii näinkin, on semmoinen olo, että mies seisoo tukena ja turvana.
Mun
miehen
. Seksiaspekti
Vetovoimaa tarvitaan myös pidemmässä suhteessa.
Mun
miehen
. Maaginen, hämärä vetovoima, jota ei vaan osaa selittää... Mies jaksaa edelleen kiehtoa... Miehen
tekee samalla
:ää mun
. Saturnus on sopivassa määrin/helpommissa aspekteissa ainakin pitkäaikainen ja sitova.
Mun
miehen
. Tasapainottava.
Sitten mun
miehen
. Järkeistävä ja tosiaankin mukavan tasoittava.
Mun
-stellium putoaa miehen 4. huoneeseen - ehkä tämän vuoksi kokee "pesänrakentamisen" hyvin luonnolliseksi mun kanssa. Miehen
ovat mun 8. huoneessa - vetovoimaa riittää vielä tänäkin päivänä...
Meillä on synastriassa hyvin vahva
, ja vaikka Urkki normaalisti yhdistetään sähköisiin, lyhyisiin suhteisiin, meillä on suhde kestänyt jo kohta 10 vuotta. Itselläni on synt.kartalla vahva Urkki-painotus, koska 11. huoneessa on tavaraa (
) ja
. Mulla ja miehellä molemmilla
aspektoi
ja
kanssa, ja miehellä tosiaan
. Tästä syystä meidän suhde on ehkä riippuvainen tuosta Uranuksesta, olemme molemmat aika vapaita sieluja ja itsenäisiä menijöitä.
Meillä tosiaan Urkki aspektoi: miehen
aspektoi mun
kanssa, mun
miehen
. Kaikilla ei ehkä tämmöinen määrä Urkkia toimi pitkässä suhteessa...