Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Yritetäänkö mua varoittaa jostain vai mitä tää on?  (Luettu 3885 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
sherry
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« : 10.04.2017 23:35:43 »

Hei apua. Mä en nyt tiedä mitä on meneillään, mutta pikkuhiljaa alkaa tuntua siltä, että joku yrittää kertoa mulle jotakin.

Katsoin siis sunnuntaina telkkarista World Trade Center -leffan. Ei siinä, ihan ok pätkä.
Nukkumaan mentäessä mies luki Tiede-lehteä ja siellä oli joku juttu muistista, ja kuvituskuvana WTC.
Maanantai-iltana luin Stephen Kingin Tohtori Uni -kirjaa, ja kappas vain. Sielläkin puhuttiin 9/11-iskusta.

Toki voi olla sattumaakin, mutta vähän outo sellanen. Enkä edes usko sattumiin. Naureskelin jo Tiede-lehden kohdalla itsekseni että "okei, ei täs mitään, tää oli vaan joku random sattuma. Haha katotaan jos huomenna tulee vielä kolmannen kerran samasta aiheesta juttua ni sit voin alkaa miettii et mitäs hittoa".
En todellakaan uskonut että niin kävisi (koska todennäköisyys olisi tosi pieni kun en edes lue aiheeseen liittyviä artikkeleja tms eikä olla lähelläkään syyskuuta että uutiset voisi muistuttaa siitä), mutta kävipä kuitenkin. Hämmentävää.

Oon kahlannut Googlen läpi sekä englannin että suomen kielisten hakutulosten osalta, enkä löydä mitään juttua tälläisestä. Siitä, kun törmää koko ajan samaan asiaan täysin epäloogisissa paikoissa. Kyselin Facebookistakin, kunnes muistin että ainiin, tältä foorumilta saattaisi todennäköisimmin löytyä apua  Smiley

Onko muille sattunut samanlaisia juttuja? Osaatteko kertoa tarkemmin, että mistäköhän voisi olla kyse? Onko tää enkeleiden tapa kommunikoida vai varoitus jostain?  Shocked  smitten
tallennettu

aurinko oinas, kuu neitsyt, askendentti rapu
sherry
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #1 : 12.04.2017 21:33:41 »

Ei mua pelota, vaan hämmentää  idiot2 tänään mut määrättiin töihin (teen siis keikkatyötä eli kiertelen ympäri pk-seutua) Myyrmanniin. Siellähän räjähti pommi v. 2002. En tosiaan usko sattumiin, joten tälläkin on pakko olla joku tarkoitus, että menin sinne töihin juuri tänään. Pommi räjähti 11.10.02 ja WTC-isku tapahtui 11.9.01. Yhdistävä tekijä noiden välillä on siis 11. päivä. Vielä kun keksis mitä se tarkoittaa  Huh Tai sit oon ihan väärillä jäljillä  Grin
tallennettu

aurinko oinas, kuu neitsyt, askendentti rapu
Varjotar
Astroholisti

Starchild

Profiili
« Vastaus #2 : 15.05.2017 07:52:56 »

Enpä mä usko mitää suurempaa, paitsi sen, että numerot 11 tasoittaa nyt siellä jotain. Ei syytä huoleen.
tallennettu

Kuuntele tuulta.
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: